Geçmişin izi

13.4K 529 149
                                    

   
yorum ve oy = uzun ve yeni  bölüm 💫💫

    Geçmişin acı hatıraları bazılarımız için tatlıyken kimisi için acıyla yoğrulmuş gözyaşlarını ifade eder.
Gözyaşı kan kadar yavaş ve ağır süzülüyordu çünkü içinde acının feryatları dökülüyordu. Zaten acı da hissedilmeye istemez mi ? ama hiç birimiz onu hissetmek istemeyiz . Belki de bu yüzden belli bir çekim gücü oluşur aramızda hani derler ya  zıt kutuplar birbirini çeker diye bunun sonucunda acının karşısında mağlubiyetimizi önceden kabullenmek zorunda kalırız   çünkü o tüm sınırlarını zorlamaktan çekinmez her türlü darbeyi hiç acımadan indirir zayıf ve aciz bedenimize , bizim ise çekindiğimiz ve üstüne yürümekten korkuyla kaçtığımız nedenlerimiz var .

      Ağır akan zaman diliminde ikimiz de suskunluğa büründük . Bir arkadaşının  hikayesini anlatacaktı bana ama daha kendi kafasında ki kuramadığı ya da tekrar indiği geçmişin anılarından çıkamadığından olacak ki  ortalık sessizliğin hakimiyeti altındaydı.

Kendi içinde bir çok şey yaşıyordu , anlatacaktı sadece bir şeylerden emin olmak için kaldığı kararsızlıktan kurtulmayı ve tereddütte kalmadan  doğru anın gelmesini bekliyordu .

   Bir müddet sonra başını kaldırıp tekrar gözlerimin içine doğru baktı. En nihayetinde suskunluğunu bozup merak dolu bakışlarımın gidirilmesine doğru ilk adımı attı.

" 7 yıl önceydi "

Duraksadı , güç bela konuşuyordu.

Kendini hazırlayıp her ne ile boğuşuyorsa bir kenara atarak kaldığı yerden devam etti.

"Ben ,o ve bir kaç arkadaş daha sürekli yan yana hiç ayrılmazdık gerçi onlardan biraz küçük olduğum için bazen aralarına almazlardı ama o daha çok küçükken bana yapılan bir muameleydi ."

Acı tatlı bir hüzünle güldü .

"En son beraber geçirdiğimiz tatlı anlardan birindeydik yine  . Kafede oturup arkadaşlarla muhabbet falan ediyorduk. Her zamanki bir gündü . Keşke hep her zamanki o günlerden yine  olsa ....
Neyse işte karşıda da sevgili bir çift oturuyordu bizimkisi de çapkın ,playboy ; sevgilisi olduğu hâlde ordan buraya atlayan yaramaz biriydi  bu huyumu ondan almıştım."

Derin bir nefes aldı .Onunla birlikte ben de merakla sonraki söyleceklerini beklemiştim nedense ilgimi çekmişti.

"Dedi ki ben bu kızın numarasını alırım . Bizde hep birlikte hadi ordan kizin sevgilisi var görmüyor musun ? Diye söylendik ama biliyorduk ki inat ederse yapamayacağı hiç bir şey yoktur zaten her kızın bakacağı bir tipi vardı ama sevgilisi varken biraz zordu diye olaya bakıyorduk.  Biraz gülüp eğlendik kendi aramızda tabi bizim ki oraya sık sık  baktığından bir süre sonra kız bunu farkedecek ki oda bizim tarafa bakmaya başladı. Kızın sevgilisi yerinden kalkıp tuvalete gidince bizim ki de boş durur mu hemen soluğu kızın yanında aldı . Dikkatlice onları izleyip kızın onu reddetmesini ummuyorduk hani iddiaya girdik ya kazanırsa onun istediğini yapmak zorundaydik bu yüzden onun kaybetmesi lazımdı.
Masada hiç öyle ters şeyler olacakmış gibi gözükmüyordu aksine kız gülerek onunla flörtleşiyordu. Sıçtık dedik bu sefer bari sevgilisi çabuk çıksada numarayı alamasa diyorduk.

Sonra medet umduğumuz gibi olmayıp elinde kızın numarasıyla geldi  , şeytan tüyü vardı herifte başarısız olduğu hiç bir şey yoktu açık  söylemek gerekirse yeri geldi onu kıskandım bazen de onu taklit bile etmişliğim oluyordu.

O anlatmaya devam ederken  nefesimi tutmuş bir şekilde can kulağıyla onu dinliyordum.

"Sonra bir ara yanımaza geldi ama yüzünde kavga etiğini dair belirtiler vardı . Dedik ne oldu sana ?
Öğrendik ki numarasını aldığı kızın sevgilisi ile bir güzel kavga etmiş tabi kim kavgadan az hasarlı çıktı dersen bizimki derim sana çünkü her gittiği yerde canını sıkan bir nokta oldu mu ilk yaptığı  şey kavga etmek oluyor o yüzden tecrübeli . Şimdi ise ..."

SESSİZLİĞİN FISILTISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin