Dokunuş

28.6K 571 181
                                    

  

"Acı çekmek ; dudakların aralanıp ta söyleyemediğini gözyaşlarının dile getirmesi kadar can yakıcıydı"

🥀🍷🍷
   

     Tarifi olmayan bir rüyadaymışım gibi hissediyordum . Şu an göğsümde uyuklayan bedenin  varlığının getirmiş olduğu hissle ağzım kulaklarıma varmış durumda .

Nihayet  düzene giren  soluk alış verişlerin kulağıma gelmesiyle tekrardan uyuduğunu kanaat getirmiştim.
Uyanmasından korka korka kesit nefesler alıyordum ama bu bana yetmiyordu . Bu denli yakınlığımız aklımı kaçıracak dereceye getirmişken ;
üstüne heyecanlanan kalbimin atışlarını yavaşlatmak imkansızdı . Eğer ki duysaydı ,ona karşı olan hisslerimden haberdar olacağı kesinleşmiş olurdu gerçi  delice çarpan kalp atışlarımı duymayabilirdi fakat hızla inip kalkan göğsümden dolayı kendimi ele verme gibi bir  ihtimalim vardı.

    İki saattir hafif hareketlenmeler dışında aynı konumdaydık. Yarım saat olucaktı ama ne ondan talep geldi kalkmam için ne de ben gitmek için  hareket ettim.
Sıkı bir şekilde kaçmamdan korkarmışçasına sarılmıştı .
Bu sarılış , o kadar sahiplenici türdendi ki kendimi buraya ait hissetirmişti.
Tam da olmam gereken yerde  onun kolları arasında,   gelebilecek herhangi bir  darbenin  bana işlemeyeceğini  hissetirmişti.

   Bedenim de  baştan aşağı bir türlü dindiremediğim titremeleri yine yaşarken ; ben de sıkı bir şekilde  pençelediğim çarşafı bırakarak ellerimi  yukarı kaldırdım.
Derin bir nefes alıp elimi  üstümde ki bedene indirip  saçlarına doğru götürdüm. Bedenine dokunmaktan korkuyordum hissedip uyanırsa diye bu yüzden sadece saçlarının ucuna dokunduruyordum.

   Hâlâ bunun gerçekliğini sorguluyordum , resmen şaka gibi bir şeydi. Savaş şu an bana sarılıp göğsüme başını indirmiş uyuyordu.  Küçük bir çocuk gibi .

    Ne kadar bu farklı bir o kadar da heycanlı ortamı bozmak istemesem de aklıma gelen can sıkıcı düşünceleri de gözden geçirmeden edemiyordum .

Ya kalktığımda yatağında beni görünce kızarsa

Sarhoş olmadığını elbette farkındaydım ama ne bileyim aniden beni kendine çekmesi,  sana ihtiyacım var demesi ve o an kötü bir durumda olduğu için bana sarılarak kendini yatıştırmaya çalışması ; bu kadar güzel şeyin yanında  kalktığında eski haline döneceğinden dolayı da korkuyordum . Tabi korkum sadece bununla kalsa iyi bundan sonra nasıl davranacağımı bilmemekle beraber utancımın en üst seviyelerini de yaşayacaktım.

   Boynuma ve çeneme değen saçlara ufak dokunuşlar bırakmayı  sürdürürken bir an kendimi tutamayıp,  saçlarının arasından  daha da derinden geçirdim ellerimi . Hem kendime hakim olamıyordum hem de tedirginlikle yerimde duramıyorum.

  Başını koyduğu göğus tarafım,  yavaştan ağrısını belli ederken  hiç bir kıpırdanış göstermeden olduğum yerde durmuştum . Sonra başımı kaldırıp  bu anları değerlendirebildiğim  kadar değerlendirmek istediğimden saçlarına dudaklarımı bastırıp usulca öptüm.
  

   Ne yaptığımı şu an hiç bilmiyorum sadece içimden geliyor o kadar korkmama rağmen kendimi tutamayordum , istemsizce oluyor .

Şimdi ben de ona sıkıca sarılsam sonra uyuyor numarası yapsam , farkeder mi ki , hem biraz fazla da dokunurum ona
Her yerine ellerimi gezdiririm

Aklımda dönüp dolaşan ve farklı konulara istemsizce çekilen düşüncelerimle yüzüm kıpkırmızı kesildi. Dişimi alt dudağından geçirip heycanımı bastırmaya çalıştım .

SESSİZLİĞİN FISILTISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin