Keď Draco zbadal Hermionu bolo mu zvláštne prečo tu je tiež keďže v knižnici bola sama. Hermiona sedela pri knihe o elixíroch ktorú Draco hľadal lebo si myslel, že si len normálne číta keďže je to najmúdrejšia študentka na Rokforte za posledných..... 300 rokov. Keď knihu ktorú hľadal nenašiel,nechtiac zrútil Hermionine knihy.
,,Prepáč nechcel som" odvetil Draco. Nemal tušenia prečo to povedal lebo Hermionu sa vždy snažil obchádzať kvôli tomu že bola nečistej krvi.
,, To je v poriadku Draco,, zrazu vyhŕklo z Hermiony.
Keď sa obaja zohli pre Hermioninu spadnutú knihu vzájomne sa dotkli. V oboch sa prebudil zvláštny pocit a nechápali čo sa deje. Obaja sa pozerali vzájomne do očí a preskočili im iskry.
Potom nakoniec Hermiona úplne zamrzla no Draco sa stihol spamätať a knihu zodvihol a položil jej ju na lavicu.
,,Tú knihu potrebujem tiež,, povedal potichu.
,, Lenže ja ju potrebujem tiež na elixíry lebo mám úlohu od profesora Snapea,,
Draco chvíľu ostal stáť ako socha a rozmýšľal prečo. V tom z neho nejakým spôsobom vyšlo: ,, Máš urobiť elixír do pondelka?" Rázne sa jej spýtal.
,, Áno, nebola som na vyučovaní a teraz musím robiť nejaký blbý elixír" nahlas povedala
,, No ja ho mám robiť tiež" šepkal Draco.
,, Tak to sme dvaja ktorí ho majú robiť " povedala potichšie aby to náhodou niekto nepočul.
DU LIEST GERADE
Sila lásky (dramione)
FanfictionDramione ⚡️🪄 Z Hermiony sa stane niečo čo sama nikdy nevidela ani nikde nečítala.