,, Len je tu taký maličký problém" zašepkal Draco.
,, Hovor, počúvam ťa" hovorí .
,, n-noo vieš mne elixíry tak trochu nejdu" trasľavím hlasom hovorí.
,,a-a-aa viem že ty vieš všetko tak ma len tak napadlo či by si mi s tým nepomohla lebo to ne-nezvládnem" trasúcim hlasom prehovoril až sa bál na jej reakciu.V Hermioninej hlave v tom začali prúdiť zvláštne myšlienky prečo sa ku nej tak chová keď vždy bol ten ,,zlý" zo slizolinu. Teda nebol zlý, len dostával zlý príklad od otca.
Dracov výraz stuhol natoľko, že sa bál aj mrknúť pretože Hermiona sa dívala do neznáma.
,, Dobre teda pomôžem ti, ale na oplátku nikomu nepovieš že ti pomáham a že to robíme spolu " vyhŕklo z nej.Draco celý natešený že mu s tým pomôže lebo inak by bol v koncoch. Zrazu z neho vyšlo jedno slovo ktoré ani nevedel ako zo seba dostal: ,,Ďakujem"
V Hermione to prešlo cez celé telo a čudovala sa, pretože ho nikdy za 4 roky nepočula povedať niečo ako slovo ďakujem.
,,Taak keďže je dnes piatok ja sa poobzerám po nejakých knihách a budem sa snažiť nájsť prísady a postup aj keď to bude veľmi náročné" jemným hlasom odvetila.Dracovi bolo jasné že tento elixír ešte nikdy nerobila preto sa rozhodol že jej pomôže.
,, Pomôžem ti to pohľadať tiež"Hermione sa na tvári vynoril veľký úsmev a bola milo prekvapená že jej s tým chce pomôcť.
Celé doobedie hľadali a čítali v knižnici knihy a hľadali ten správny elixír ktorý mali robiť.,, Mám to!" nahlas zhúkla Hermiona. ,, Mám to našla som ten elixír" zakričala ešte viac.
Dracovi vyskočilo srdce z tela keď ju počul ako zrazu zvrieskla. ,, paráda"
—————————————————————————Po tridsiatich minútach čítania elixíru a prísad obaja usúdili že je to veľmi náročný elixír a vôbec s tým nerátali.
Zrazu sa Hermiona pozrela na hodiny a odbilo presne jedenásť hodín večer.
,, Pánečku to je už toľko hodín?" -HDraco sa len zadíval na hodiny a vygúlil oči.
STAI LEGGENDO
Sila lásky (dramione)
FanfictionDramione ⚡️🪄 Z Hermiony sa stane niečo čo sama nikdy nevidela ani nikde nečítala.