Hneď ako sa obaja premiestnili,všetci sa vybrali naspäť do hradu. Hermiona vedela že hneď pri vchode stojí Ron s Harrym. Preto sa pritisla ku Dracovi aby mu to dala jasne najavo. Ešte si naschvál zmenila oči aby to tak vyzeralo. Keď boli pri vchode Ron len prehltol slinu a odstúpil.
,,všetci študenti rozídte sa na svoje hodiny"vyhlásila McGonagallová.Celý ten týždeň ubehol ako voda až do dňa plesu.
Ples mali otvárať prefekti, ktorí mali prísť do sály ako posledný. Ples začínal o 19:00. Profesorka pustila všetkých ostatných žiakov do veľkej siene. Až pred veľkou sálou spravila 4 priechody. Každý išiel po prechode svojej fakulty. Bol to Hermionin nápad.,,wau! Si nádherná Hermiona ako vždy" povedal očarene Draco.
,,Dakujem. Ty tiež. Poď mali by sme už ísť "
Draco len prikývol a chytil ju za ruku.
Hermiona s Dracom išli ako posledný. Boli nádherný. Šepkalo sa že boli najkrajší pár. Hermionine šaty žiarili slizolinskou farbou. Boli veľké a ozdobené rôznymi šperkami. Hermionina upírska krása vyšla najavo. Bola ako chodiaci anjel po zemi.
Keď bolo presne 19:00 McGonagallová púšťala prefektov postupne. Chvíľu to vypadalo, že všetkým vypadli oči od úžasu. Ani sa nebolo čudovať prečo. Večer prebiehal ako mal. Až na tých zopár očí ktoré si išli chlapci vykukať po Hermione. Hermiona im zase začala čítať myšlienky a občasné boli fakt že zvláštne.
,,nechci vedieť čo im behá po rozume" pošepkala a zasmiala sa mu do ucha.,,ani sa nečudujem veď si nádherná. Chodiaci anjel z nebies."
Hermiona mu prečítala myšlienky ale nemusela, lebo vedela, že hovorí pravdu lebo ju miluje. Pritisla sa k nemu ešte bližšie ako bola.
Ron sedel na stoličke a samozrejme ich pozoroval. Bol nahnevaný na Draca ale aj na ňu. Žiarlil.
,,Ron prestaň "povedal Harry.
On sa naňho len pozrel a potichu povedal: ,,vidíš ako sa ten sliziak okolo nej krúti? Je mi z toho zle..."Hermiona to samozrejme počula upírim sluchom preto pošepkala Dracovi aby keď zastaví ona zastavil aj on.
Keď spravili jednu otočku a Hermiona bola namierená rovno na Rona,ukázala dvoma prstami z očí do očí aby prestal.,,no do pekla zas ma počula"
Nato mu Hermiona ukázala len palec a pokračovala ďalej v tanci s Dracom.
Ron už radšej nehovoril nič len sa začal pozerať do zeme. Vedel, že to pokašľal na maximálnej úrovni ako len mohol.
,,to si posral"povedal Harry a začal sa rehotať.,,haha veľmi vtipné Harry.."
,,keby si sa len videl ako vyzeráš"
Ron naňho pozrel ale neriešil to. Bolo mu to úplne jedno. Vedel, že u nej to už nič nenapraví, že je tvrdohlavá. A navyše teraz sa k nej nemôže ani priblížiť. Buď by ho zabil Draco alebo rovno Hermiona. "Od premeny to neni stará Hermiona."povedal mu jeho vnútorný hlas.
YOU ARE READING
Sila lásky (dramione)
FanfictionDramione ⚡️🪄 Z Hermiony sa stane niečo čo sama nikdy nevidela ani nikde nečítala.