Hermiona sa ako víchor rozbehla do jedálne. Snažila sa čo najrýchlejšie zjesť čo mala na tanieri aby sa zbytočne nemusela hádať s kamarátmi. V tom okamžiku prišiel do jedálne aj Draco. Samozrejme pohľady si vymenili ale ani jeden nemohol dať najavo nič. Hermiona do seba rýchlo napchala palacinky aby mohla ísť do knižnice s ostatnými prísadami a dokončiť elixír. Keď odchádzala, hodila očkom po Dracovi. On pochopil že ide do knižnice.
———————————————————————————
Hermiona sa našťastie vyhla svojej parte kamarátov aby im nemusela nič vysvetľovať. Otvorila si knihu elixírov a začala hľadať ako dať postupne prísady do kotlíka. V momente ju strašne začala bolieť hlava a znovu aj zuby. Nevedela čo sa to s ňou deje. Bola zmätená. Keď zrazu počula, ako sa otvorili dvere v knižnici vedela, že to neni nikto iný ako Draco. Podišiel pomaly k nej a začal jej pomaly škrabať chrbát. Hermiona v momente zabudla aj na nejaké kŕče a bolesť v bruchu.,,tak už som tu" šepká Draco.
,,fajn v tom prípade môžme ísť do astronomickej veže"zašepkala Hermiona tiež.
Draco vedel, že sa jej stačí dotknúť a premiestnia sa.
Na astronomickej nebol nikto. Vlastne tam ani nikto nechodil. Na zemi si rozložili ostatné prísady ktoré dnes museli dokončiť. Obaja dúfali že sa im to podarí a neskazia to.,,komplikovanejší elixír som ešte nerobila" priznala sa Hermiona.
Bola tak zadívaná do knihy a rozmýšľala aké množstvo treba dať. Ak by dali viac alebo menej, elixír by sa pokazil celý.
Draco sa snažil rozmýšľať tiež, no jeho myšlienky blúdili okolo Hermiony. Keď si vzdychla, Draco sa na ňu pozrel.
,,prečo je tak pekná keď rozmýšľa" hovoril si v hlave.,,Mám to" zhúkla na celé hrdlo Hermiona.
Draca len tak vyhodilo z jeho pekných myšlienok že skoro si zlomil prútik.
Keď mu Hermiona začala hovoriť aby jej len podával prísady, on ju jasne počúval. Hermiona ich pomaly kládla do kotlíkov a snažila sa čo najviac sústrediť. Po 3 hodinách práce nad elixirom bol konečne hotový. V Hermione to prebudilo úžasný pocit že sa to podarilo.,, paráda Hermiona ani žiadny elixír ti nezabránil ti ho urobiť bezchybne..."
Hemriona naň zdvihla len pohľad do nepovedala nič. Bola rada že jej to povedal. Mala pocit, že má takzvané motýliky v brušku.
Draco sa k nej zrazu priblížil a pobozkal ju na čelo.
No a potom do akcie prišla Hermiona. Schmatla ho a pobozkala ho na pery. Draco ostal stáť ako socha slobody.
,,dobre sa bozkávaš" hovorí Hermiona,,ty tiež " -D
,,Počuj chcem aby sme zostali aj naďalej kamaráti"Hermiona len jemne prikývla na súhlas že si myslí to isté.
,,mali by sme to odniesť naspäť do izbieb, aby sme to nevyliali",,dobrý nápad" len prikývol hlavou.
———————————————————————————
Keď sa Hermiona vrátila znova videla tie ich tváre ktoré sa jej začali vadiť. Zrazu svojich najlepších kamarátov nemohla vystáť a nechápala prečo. Len popri nich prešla a povedala ahojte to bolo všetko. Keď prišla do izby znovu začali tie hrozné kŕče a bolesti zubov. Teraz sa do toho postupne začala pridávať aj veľká agresivita. Zobrala si prášky a premiestnila sa ku Dracovi v bolestiach. Hodila sa mu do náručia. Ako náhle sa ho dotkla, prestalo to. Úplne všetko. Vôbec nič nechápala a povedala mu to. Draco mal další kúsok toho čo sa s ňou deje. Neostávalo mu nič iné, len ju silno objať keď videl ako sa bojí.,,Draco ja sa bojím čo sa to deje "
,,neboj sa to prejde" snažil sa ju upokojovať.
YOU ARE READING
Sila lásky (dramione)
FanfictionDramione ⚡️🪄 Z Hermiony sa stane niečo čo sama nikdy nevidela ani nikde nečítala.