Kapitola 37

188 11 2
                                    

Všetci sa zobudili až na obed. Boli tak unavení, že sotva stáli na nohách. Ale robili to pre Hermionu a vtedy všetci nabrali silu. Jediný kto neboli unavený boli samozrejme upíri.
Keď znova bojovali celé poobedie až do večere zrazu sa ozvali zvláštne hlasy. Nikto nevedel aké hlasy. Bola to nakoniec ďalšia správa od Hermiony.
,,zajtra o 13:00 lord voldemort so svojimi smrťožrútmi prídu pred brány školy. Nezabudnite na to že musíte byť pripravený. Chvíľu to bude na vás a potom to necháte na mňa. Mám už všetko... pripravené nemusíte sa báť. Buďte pripravený."

Všetci ostali znovu stáť ako sochy ale po chvíli ich prebral Dumbledore. Všetci usilovne trénovali do večere. Potom sa všetci najedli. Popri tom ako jedli predstúpil Dumbledore a povedal.

,,zajtra bude veľmi krutá vojna. Počuli ste čo hovorila Hermiona v správach. Nebojte sa, my to prežijeme. Musíme sa na seba spoliehať navzájom a tiež aj na ňu. Veď bez nej to tu zajtra nemusí ani stáť. Zajtra o 10:00 buďte všetci pripravený aby sme ešte zaistili pár vecí. A teraz choďte spať dobrú noc."
Keď to dopovedal všetci sa zodvihli od stola a išli do svojich izieb.
,,a vy nezjete nič?" pýtala sa Gonagallová.
Oni sa na seba len pousmiali.
,,nadarmo to zjeme, keď nás to neposilní. Potrebujeme krv. Nebojte sa nezabijeme žiadneho študenta." povedal Kol.

,,ešte že máme krvné taštičky." zasmial sa Elijah

Profesori za stolom ostali ako prikovaný.

,,no tak my už pôjdeme. Zajtra nás čaká veľmi zlý deň"vyhlásil Klaus.

,,prajeme Vám dobrú noc."zapriala im profesorka.
Oni sa len otočili a upíriou rýchlosťou išli do hostovských izieb.

Na druhý deň o 10:00 ráno boli všetci vo veľkej sieni a čakali čo sa bude diať. Profesori tam nabehli, aby ešte zabezpečili núdzové miestnosti a prenášadlá. Keď sa tak stalo o 12:55 začalo veľké buchotanie. Lord voldemort sa snažil dostať na územie školy. Všetci začali panikáriť.
,,robte to čo sme trénovali. Kým nepríde Hermiona používajte aj neodpustiteľné kliatby ak bude treba. " -Dumbledore.

Všetci sa akoby pobrali von pred hrad.

,,ale ale! Naše bojazlivé hrdličky sa konečne ukázali" zkrýkol Voldemort. Niektorí smrťožrúti sa snažili zabiť Dumbledora a všetkých ostatných. Ale oni trénovali, čiže vedeli kliatby zastaviť. Hermionini súrodenci sa snažili za nich skryť aby ich nespozorovali. Hneď by ich poznali.

,,ale Draco. Kde je Lucius a Cissy? Snáď sa nezľakli "pýtala sa posmešne Bellatrix.
Keďže za Dracom stál Elijah zabrzdil ho keď chcel vykročiť vpred a niečo jej povedať.
,,stoj Draco je to pasca!" pošepkal mu.
Draco len jemne pootočil hlavu a prehltol slinu.

,,si taký istý bojko ako tvoj otec Draco!" zakričal Voldemort.
Nato jemne otočil hlavu na Bellatrix a dal jej jasné znamenie čo má urobiť.
,,avada Kedavra!" zhúkla.

Tesne pred Dracom sa neodpustiteľné zaklínadlo začalo krútiť až nakoniec zmizlo.
Súrodenci sa na seba pozreli lebo vedeli že Hermiona tu je. Tajne dali ostatným znamenie že už prišla.

,,čo je to do čerta za obranné kúzlo? Kto z vás môže zastaviť smrteľnú kliatbu?!" začala nahlas kričať ale k ním sa nepriblížila.

,,to je moje kúzlo." ozvalo sa odniekiaľ.
V tom sa otvorili dvere na hrade a z nich začala kráčať Hermiona v jej obľúbenom čiernom plášti ktorý sa podobal na smrťožrútsky.
Keď prišla ku Dumbledorovi, Dracovi a bratom zložila si kapucňu. Z očí jej sršal zvláštny odtieň farieb. Jej oči mali každú farbu.
,,Draco nehovor jej nič. Má vypnutú ľudskosť nebude ťa počúvať." pošepkala Rebekah.

,,ale kto je nám to. Hermiona Grangerová. Ou ako sa majú rodičia muklovia? začala sa Bella rehotať.

,,ako vidím novinky sa k Vám nedoniesli. Nie som žiadna Grangerová. Ja som Hermiona Mikaelson. Čistokrvná!"

,,prosím ťa nebuď smiešna to neni možné." -B

,,fakt? Ako sa musí cítiť chudák Rodolphus keď to nevie. " začala okolo nej krúžiť.

,,neviem o čom to hovoríš!"

,,Delphi. Hmm krásne meno. Len škoda že je tohto plešatého debila. Tajne porodená v Malfoy manore a ukrytá. Dievča, ktoré bude chcieť v budúcnosti obracačom času vrátiť minulosť spolu so Scorpiusom Malfoyom a Albumom Severusom Potterom, aby nezabil vtedy v Godricovej úžľabine Harryho rodičov. No nebudem hovoriť o niečom čo sa nestane."

Keď to hovorila Dracovi a Harrymu behali zvláštne myšlienky a obaja sa na seba pozerali.
,,hovorí o vašich deťoch. Pozerala do budúcnosti." pošepkala Rebekah.
Vtedy ostali zarazení ešte viac.

,,Tak čo Bellatrix, stále mi neveríš? Kľudne ju sem môžem premiestniť a pred tvojimi očami zabiť. " začala sa jej vyhrážať.
V Belle a Voldemortovi začali behať zvláštne myšlienky.
Niekto zo smrťožrútov vydal neodpustiteľnú kliatbu na Hermionu. Cez ňu to len preletelo ako vtedy pred rodičmi Draca.

,,márny pokus na nesmrteľného nemyslíš?"

,,fajn tak poď do bitky so mnou keď si tak trúfaš" povedal voldemort.

,,s plešatým a beznosím debilom?kľudne"
Hneď nato Hermiona vydala z rúk energiu a tým zabila všetkých 50 000 smrťožrútov. Neostal z nich nažive nikto len Bella a Voldemort. Tých Hermiona uväznila v jej obľúbených bublinách.

Sila  lásky (dramione)Where stories live. Discover now