Kapitola 24

217 12 0
                                    

Keď už nakoniec večer a stále boli všetci vo veľkom strese nevedeli ani zaspať. Dracovi sa to podarilo až o 2 ráno a Harrymu s Ginny vôbec.
———————————————————————————
Bolo ráno 6:00. Bol to čas kedy každý z nich vstával. O 7:00 boli všetci študenti na raňajkách. To Hermiona vedela veľmi dobre. Preto mala vymyslený veľmi dobrý príchod aby ich prekvapila. Bolo 7:05 ráno, keď Dumbledore cítil že niekto vkročil do Rokfortu. Vedel že sú tu. Všimli si to všetci učiteľka a taktiež aj Harry. Síce nevedel čo sa deje tak len pozrel na riaditeľa. Ten sa naňho len zadíval a kývol hlavou. Harry vedel čo to znamená. Otočil sa na Draca a tiež mu pokýval hlavou. Draco hneď v momente zamrzol a čudoval sa či to náhodou neurobil nechtiac. Keď si Harry všimol že zamrzol,podvihol obočie a kývol znova. Draco ostal natešený.
,,Harry čo sa deje prečo sa usmievaš a krútiš sa ako na kolotoči." spýtal sa ho Ron.
Harry sa naňho len zahľadel a povedal:,,za chvíľu uvidíš, prečo sa krútim ako kolotoč Ron."
Ronovi v tom aj zabehol šalát a začal sa trochu dusiť. Ginny mu musela pobúchať po chrbte aby sa nezadusil. Všetci okolo sa začali smiať.
,,haha veľmi vtipné"-R
Harry sa zapozeral na stôl a začal rozmýšľať.
,,Ako tak asi vypadá, určite sa zmenila. Nebude to tá stará Hermiona. Čo keď prestúpi bude ku nám odporná...."takéto pomyslenia mu behali po hlave. Nechcel dať ostatným znamenie aby boli v šoku. Keď dal riaditeľ znamenie jemu,je to jasné že príde každú chvíľu.
Tŕpol nedočkavosťou ako aj Draco. Draco bol strašne šťastný a prvý krát sa usmial za posledný mesiac. Toho si všimol aj Blaise.
,,ale ale kto sa nám to tu po mesiaci usmieva"
Draco naň len pozrel a potichu mu pošepkal:,,neboj sa Blaise za malú chvíľku zistíš dôvod mojej radosti."
Hneď mu zmizol úsmev a začal sa báť čo zistí za tú chvíľu. Draco si všimol ako stuhol a neodpustil si poznámku:,,čo si sa posral Blaise"začal sa Draco smiať. Blaise stále sedel nehybne ako socha.

Sila  lásky (dramione)Where stories live. Discover now