Kapitola 17

296 13 2
                                    

Bolo 13:25 keď sa Hermiona rozhodla, že sa už vyberie do riaditeľovho. Bolo presne 13:30 keď tam prišla a bol tam celý profesorský zbor. Hermiona ostala v šoku prečo sú tam všetci profesori zo školy. Bol tam aj Draco. Nemohla ho prehliadnuť.

,,dobrý deň prajem" smutným hlasom povedala.
Okamžite vytrhlo profesorov z ich porady keď ju tam zbadali. Hodili na ňu také strašidelné pohľady, že sa to nedalo prehliadnuť.

,,sadnite si Hermiona" povedal Dumbledore.
Hermiona si len pomaly so strachom sadla na stoličku.

,,všetci sme vedeli že sa to raz stane no nevedeli sme konkrétne prečo a aké to bude mať štádio" hovorí McGonagallová.
Hemriona len ako zamrznutá na stoličke sedela a počúvala.

,,čo tým chcete povedať čo sa stane?" bojazlivo sa ich spýtala. Všetci profesori si vymenili pohľady a nevedeli ako jej to majú povedať.
,,napríklad dokážeš sa premiestňovať, v poslednej dobe sa s nikým nechceš baviť ani s najlepšími kamarátmi, zmenili sa ti obľúbené veci napríklad počasie...." hovorí profesor Snape.

,,a-a-áno v poslednej dobe áno všetko z toho" -H

,,ešte niečo?" pýta sa Dumbledore.

,,mmm.... musím brať v poslednej dobe prášky a tabletky pretože mám výbuch nervov a bolia ma očné zuby a rezáky ale len horné" hovorí so strachom.

,, no vieš je to preto lebo si prechádzaš premenou" hovorí mcGonagallová.

,,P-premenou? Akou premenou? v hermione už vreli všetky svaly v tele.

,,meníš sa na upíra" vyhlásil snape.
Všetci učitelia sa vystrašeným výrazom pozreli na ňu čo to s ňou robí.

,,u-upír? Ale-ale veď to neni možné" -H

,,zjavne to je možné a môžeme ti to aj dokázať " hovorí Snape.
Natiahol sa pre zrkadlo a svetlo. Priložil jej ho ku zápestiu a chvíľu ho tam podržal.
Po chvíli začalo Hermionu triasť a páliť. Začala si pukať krk. Prebúdzala sa v nej akási nervozita.

,, auuu! Už dosť to páli" -H
Snape vedel že musí držať dlhšie aby jej to naozaj dosvedčili.
V Hermione sa o dalších 20 sekúnd vynorila taká zlosť, že zhúkla na celé hrdlo.
Snapea v tom vyhodilo a odstúpil.
Hemriona mala v očiach nenávisť. Oči jej ako keby postupne strácali jej farbu a menili sa na červené.
V tom sa postavila no nemohla sa ani pohnúť.

,,Draco vieš čo máš urobiť. prikývol Dumbledore.
Draco podišiel k nej a objal ju.
Keď ju stískal minútu, agresivita a všetko ostatné zmizlo. V tom sa od neho odsunula a vystrašene sa pozrela do Dracových očí a následne na profesorov.

,,zjavne si to cítila čiže nie, neklameme ti je to skutočnosť. Hovorí McGonagallová.

,,ešte ak stále neveríš môžeme zavolať tvoju skutočnú rodinu a tí to dosvedčia úplne. -S

Hermiona v šoku v ktorom práve bola, len prikývla hlavou.
Snape mávol prútikom a poslal nejaké znamenie. Hemriona sa medzitým pozrela na Draca a pýta sa ho.
,,Draco ty si to vedel?"

,,nevedel som všetko ale stále som sa ti snažil naznačovať každú chvíľu kedy sa ti niečo udialo. " povedal Draco.

Sila  lásky (dramione)Where stories live. Discover now