Kapitola 10

378 15 2
                                    

,,môžem sa ťa spýtať prečo tak rada nosíš ten smrťožrútsky plášť?" pýta sa Draco.

,,noo cítim sa v tom veľmi pohodlne a hlavne to pôsobí veľmi strašidelne " natešene hovorí.
Draco na ňu len vypúlil oči a zízal na ňu čo to práve povedala no každopádne sa mu to páčilo.
,, no fajn a kam to chceš ísť ?" -D

,,potrebujem sa ísť prejsť do lesa a ešte zabehnúť do uličky čistokrvných"-D
Dracovi teraz nič nedávalo zmysel pretože bol taký zmätený že sa to nedalo ani popísať.
Hermiona už nejaký ten kus prešla a Draco stál stále na tom istom mieste ako zamrznutý.

,, no poď už alebo si si to nebodaj rozmyslel ?" -H
Draco sa spamätal až pri tejto vete spamätal a rozbehol sa za ňou.
Počasie bolo už take zatiahnuté, že človek pomaly nevidel na krok. ,, no nie je to úžasné Draco? " pýta sa ho natešená Hermiona.

,,no tak je ale mám pocit že už sme strašne ďaleko. Dosť ma to tu desí" - D

Hermiona ho priviedla na miesto o ktorom sa jej snívalo. Bol to nádherný výhľad na Rokfort.
,,paráda nemyslíš?" -H

,,totálna" hovorí nadšene Draco pretože o tomto mieste netušil.
,, a-ako si toto miesto objavila? pýta sa jej s údivom.
,,Nevedela. Snívalo sa mi o ňom"hovorí Hermiona.
,, je to vážne pekné ale zároveň aj strašidelné" -D

,,ja viem preto sa mi to tak veľmi páči"-H
,, no ale v každom prípade by sme sa mali premiestniť už do uličky čistokrvných" hovorí Hermiona.

,,áno mali ale mám pocit že sem budem chodiť častejšie len nájdem inú cestu, nie cez ten strašidelný les" priznal sa Draco. Hermiona sa postavila, chytila ho popod ruku a hneď sa ocitli na uličke čistokrvných.

 Hermiona sa postavila, chytila ho popod ruku a hneď sa ocitli na uličke čistokrvných

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Sila  lásky (dramione)Where stories live. Discover now