Kapitola 6

469 21 0
                                    

Hneď v tom momente sa už ocitli v tmavej uličke čistokrvných a pri obchode kde mali nakúpiť prísady na elixír. Mali nasadené kapucne a išli spolu ráznym krokom. Človek by si pomyslel že sú to smrťožrúti.
Keď boli pred obchodom,obaja sa poobzerali či ich nikto nevidí. Draco otvoril dvere a pustil Hermionu prvú. Hneď ju nasledoval a ešte pre istotu znovu skontroloval či ich nikto nevidí.
V obchode našli všetky prísady ktoré potrebovali pre elixír. Hermiona použila rozširovacie zaklínadlo, teda ich nemuseli niesť v plných rukách.
Keď sa znovu ocitli na ulici čistokrvných mali pocit,že ich niekto videl. Draco sa jemne otočil a videl ako je pri vedľajšom obchode profesor Snape. Rýchlo chytil Hermionu pod rukou a povedal jej aby ich preniesla naspäť do Rokfortu.

,, Hermiona mám pocit, že nás videl profesor Snape" povedal Draco.
Hermionu to jemne zarazilo no nemala čas nad tým rozmýšľať pretože museli robiť elixír.

,,nechaj tak možno nás nevidel" -H
,, musím ísť naspäť do izby ísť pre kotlík a ešte pre pár vecí " -H

,, áno aj ja idem naspäť pre pár vecí"
,, a kde sa stretneme?" pýta sa Draco

,, na treťom poschodí ťa počkám a elixíry budeme pripravovať na astronomickej veži" -H

Draco vedel že tam Hermiona chodí často pretože ju tam videl skoro stále.
,, fajn tak o 15 minút na treťom poschodí "

———————————————————————————
Hermiona prišla do izby keď v tom boli všetci zhromaždení a v tom zbadali ako prišla v čiernom plášti a trošku sa jej aj zľakli.
,, kľud kľud to som len ja " -H

,, Páni Hermiona prečo máš na sebe čierny plášť ktorý nosia smrťožrúti" nahlas povedal Harry

,, bola som v ulici č...... to je jedno bola som nakúpiť prísady na elixír" hovorí Hermiona.

,, Počkaj! Však tieto prísady sa nedajú kúpiť nikde inde len na ulici čistokrvných!" - hovorí Neville pretože odtiaľ pár prísad poznal.

Všetci na ňu vyvalili oči a zízali na ňu aj s otvorenými ústami. Hermiona si samozrejme všimla ich výrazy no snažila sa ich ignorovať a ponáhľať sa.

Zložila si plášť, zobrala prísady a rozutekala sa na astronomickú vežu. Ešte v rýchlosti sa k ním otočila a povedala: ,, nemyslite si že Vám budem hovoriť kde idem a čo budem robiť. Poviem Vám len aby ste ma nehľadali!" pri posledných slovách zvýšila najviac dôraz na posledné slová. Pretože nemala už trpezlivosť na ich kontrolovanie . Začínalo jej to už liezť na nervy.

Sila  lásky (dramione)Where stories live. Discover now