Potom sa vybrala smerom ku Dracovi a Dobbymu.
,,Dobby, hneď teraz prosím choď do Rumunska pre Charlieho a povedz mu, nech sa s tebou vráti naspäť sem na Rokfort.",,Dobby urobí čo mu prikážete."
,,P-prečo si ho poslala do Rumunska pre Charlieho?" dobehol zvedavo Ron.
Hermiona naň len kukla jej upírskymi očami a povedala mu len jedno slovo:,,uvidíš."
Potom sa akosi od nich vybrala preč a oddelila ich od nej a Voldemorta. Bella sa na ňu len pozrela a hneď sa premiestnila do Azkabanu.,,čo ide urobiť?" pýta sa vystrašene Draco.
Nikto z nich to nevedel len Klaus.
,,ide urobiť to, prečo je vyvolená.",,Klaus snáď nám nechceš povedať že ide na smrť !" zhúkla Rebekah.
,,Hermiona nie! Stoj! Nesmieš to urobiť! Dracovi sa začali valiť slzy. Začal búchať do tej gule akoby sa chcel prebiť k nej no márne.
,,cez guľu sa dostanem len ja Draco." povedala smutne.
,,nesmieš ma opustiť. Ja- ja ťa potrebujem."
Hermione sa v tom vrátila ľudskosť a prešla cez guľu k Dracovi a silno ho objala. Keď po chvíli bol naspäť Dobby spolu s Charliem bol z toho zmätený.
,,J-ja prečo som sem mal prísť." Charliemu sa začal triasť hlas.
Klaus sa k nemu jemne priblížil a povedal mu:,,uvidíš niečo čo si ešte nikdy nevidel."Keď nakoniec Hermiona musela prerušiť objímanie s Dracom vytrhla sa mu z náručia naspäť von z gule. On chcel ísť za ňou no márne. Keď ich delila "nadprirodzená stena" ktorú ovládala len ona nemohli spraviť nič ani jej bratia. Začala sa mu pozerať do očí a vyšla jej slza. V tom okamihu zatvorila oči a keď ich naspäť otvorila, mala znova vypnutú ľudskosť. Síce stále cítila jej pocity nebolo to také silné.
,,Draco poď sem nezmôžeš nič."-E
Draco len v slzách pristúpil k nim.
Hermiona začala znovu kresliť pentagram. Tento zbĺkol až vysoko do výšky.
,,čo ide robiť ? Rebeka, nazri jej do mysle" povedal Kol.,,pri merlinovej brade Kol! Nevšimol si si že ona je najmocnejší upír aký kedy bol a do jej myšlienok sa môžem pozrieť len s jej dovolením. Určite mi to dovolí. Bude chcieť, aby som Vám vravela čo sa práve odohráva."
,,ide urobiť to, prečo ta zem zavolala."povedal Elijah Charliemu.
Hermiona začala hovoriť akýmsi zvláštnym jazykom. V tom sa na oblohe objavili dve veľké obludy. Boli to Hermionine draky.,,pri merlinovej brade to je čo! To som ešte v živote nevidel!" zvolal Charlie.
,,vravel som ti že uvidíš niečo iné"
,,t-to má každý takéto draky?"
,,nie. Len ona. My máme klasické ktoré chŕlia len oheň. Tieto jej sú dvojčatá. Najsilnejšie draky aké boli kedy narodené."-K
,,mali by byť prepojený nie?"-Ch
,,áno, majú prepojené mysle. My jej drakom nemôžeme nič prikázať no ona tým naším môže."-Kol
,,radím ti nepribližuj sa. Roztrhajú ťa na cucky. Preto nás nechala v tejto "guli" aby nás defakto ochránila. Sám dobre vieš, že ich rev je smrteľný aj pre nás." -Rebekah
,,určite majú aj mená." vyzvedal Charlie.
,,áno majú. Tento je Zeus. Je síce iný ale sú to dvojčatá. Toto je jej hlavný. Hyperion. Najsilnejší drak." -Elijah
,,však Hyperionove oko je veľké ako je ona sama" Charlie bol v nemom úžase.
,,aj je. Ale drak nemôže ublížiť svojmu pánovi. Je mu viazaný smrťou."
Charlie sa už radšej nepýtal nič. Už len všetci v strachu pozorovali čo sa bude diať.,,nie nadarmo sa hovorí že aký pán taký krám" povedal niekto zo študentov.
YOU ARE READING
Sila lásky (dramione)
FanfictionDramione ⚡️🪄 Z Hermiony sa stane niečo čo sama nikdy nevidela ani nikde nečítala.