Kapitola 28

216 11 0
                                    

Na druhý deň Hermiona dala profesorke McGonagallovej nejaké tie nápady na ples. Samozrejme, jej sa všetky jej nápady páčili a rozhodla sa, že to čo navrhla Hermiona tak aj spraví.
,,inak povedz prosím ostatným že hlavní prefekti svojich fakúlt otvárajú ples."
Hermiona na ňu len pozrela a pokrútila na súhlas. Keďže sedeli vo veľkej sieni, Draco,Harry a Ginny na ňu len pozerali. Po čase že je už veľa hodín a že by sa už mal vrátiť. Ginny pokrútila hlavou a išla s ním. Draco samozrejme nechcel odísť chcel tam ostať a počkať na Hermionu. Prišla mu veľmi roztomilá keď vysvetľovala profesorke čo ako by mohlo byť. Však aj keby nie v organizovaní bola vždy dobrá.
Keď sa po 3 hodinách Hermiona zodvihla od stola povedala profesorke že po vyučovaní bude tráviť minimum času na škole. Ak by ešte niečo potrebovala aby sa za ňou stavila pred hodinou.
Keď Hermiona vychádzala usmiala sa na Draca a pobozkala ho. On bol očarený a stál na mieste ako stĺp.
,,takže chceš aby som mal čierny oblek?"

,,samozrejme pretože sa ti najviac hodí a bude ladiť s mojimi šatami."-H

,,verím, že na plese budeš najkrajšia"-D

,,a inak musím ostatným ísť povedať že prefekti otvárajú ples. Čiže medzi nimi sme aj my dvaja"-H
Draco sa len usmial a pokrútil hlavou.
Keď to Hermiona oznámila aj ostatným prefektom.
Potom si sadla v Dracovej izbe na posteľ a pozerala von oknom. Rozmýšlala ako si vyzdobí šaty no vedela,že ich bude mať najkrajšie. Už bolo treba len korunku a topanky ale to nevedela, že ich zladí ku farbe šiat.

,,kde máš myšlienky Hermiona"

,,v hlave si navrhujem šaty Draco. Ver mi, budú sa ti páčiť."-H

Draco sa len pousmial a prišiel ku nej.
,,samozrejme že sa budú. Mne sa páči to čo tebe."
Hermiona sa len pousmiala a na otočku ho pobozkala.
Potom ešte otvorila knihu aby sa naučila pár vecí na zajtrajší test a potom išli spať

Sila  lásky (dramione)Where stories live. Discover now