Kapitola 25

232 12 2
                                    

Zrazu sa v rýchlosti otvorili dvere na veľkej sieni a do vnútra zavial zvláštny vánok. Dumbledore sa postavil lebo sa zľakol. V momente sa okolo dverí postavila rodina pravých upírov. Stáli tam nehybne asi 5 sekúnd keď v tom Klaus pokrútil hlavou hore a dolu na riaditeľa. Do veľkej siene vošla Hermiona. Vôbec nikto ju nepoznal do tej chvíle kým neprehovorila.
,,ospravedlňujem sa za dramatický príchod"
Hneď ako prehovorila ju všetci spoznali. Harry sa jej vrhol do náručia. Hneď nato aj Draco. Hermiona vedela že musí zmeniť fakultu,preto pristúpila ku triediacemu klobúku,ktorý ju ihneď po priložení dal do Slizolinu. Ona si samozrejme sadla vedľa Draca. Všetci sa jej báli pretože vedeli, že to neni tá stará Hermiona ktorej robili zle. Bola úplne iná hlavne výzorovo. Bola vyššia, mala rovné vlasy hnedej farby a mala zadok a omnoho iných vecí. Keď bola pri stole pozerala sa aj na chrabromilský stôl,pretože tam mala kamarátov ale vedela, že keď bude v Slizoline bude v tej správnej fakulte. Taktiež sa pozerala aj na súrodencov ktorí čakali na riaditeľa. On sa samozrejme hneď zdvihol od stola a išiel k ním pred veľkú sálu.
,,nečakal som že sa až tak zmení"

Zasmial sa Klaus a prehovoril:,,nuž,nikto z nás neprešiel takou zmenou ako ona"

,,ako je to možné že len ona"-D

,,nepamätáte sa keď sme Vám pred mesiacom vraveli že je vyvolená"-E

Riaditeľ len pozrel do zeme a pokrútil hlavou.

V tom sa Rebekah pripojila ku konverzácii:,,len pre zaujímavosť všetko počuje"
Riaditeľ sa otočil na Hermionu a ona sa len pousmiala a kývla hlavou.
,,vidíte ja som to hovorila"

,,a-ako je to možné??"

,,upírsky sluch je predsa najlepší"hovorí Elijah.

,,Hermiona prečo sa usmievaš a krútiš hlavou ?"pýta sa zvedavo Pansy.

,,rozprávajú sa o mne počúvam ich"-H
Všetky oči padli na ňu s úžasnom.

,,T-Ty ich počuješ ?"-Draco
Hermiona sa naňho len pozrela a povedala:,,samozrejme že ich počujem mám predsa upírí sluch "

,,a-ako ďaleko dokážeš počúvať " bojazlivo sa pýta Blaise.

,,hmmm no je to rôzne. Keď chcem môžem počúvať konverzáciu profesorov, môžem z astronomickej veže počúvať až ku starej vŕbe a ešte oveľa ďalej"
Draco sa len pousmial.
,,snáď to proti nám nebudeš zneužívať"

,,to si ešte rozmyslím. A keď nie, môžem všetko čo som práve povedala vymazať z tvojej hlavy."
Draco sa prestal usmievať a vypadalo to že každý okolo sa od strachu pokadil.

,,a čo nebodaj ste sa zľakli"začala sa smiať Hermiona.

,,ak dokážeš vymazať pamäť to radšej nechcem ani vedieť čo ďalšie dokážeš. " povedala Pansy.

,,skús nám niečo predviesť.ozval sa Goyle.

,,čo také?"

,,tak ja neviem hocičo"

,,dobre. Pansy budeš pokusný králik"

,,J-ja? Prečo práve ja? Triasla sa.

,,neboj sa nebude to nič hrozné"
Ona sa len na ňu pozrela a prikývla.
Hermiona sa ku nej priklonila a začala jej pozerať do zreničiek.
,,zamiluješ sa do Blaisa"
Hneď ako to dopovedala Pansy bola v šoku a hneď ako zbadala Blaisa obopla ho rukami a začala stískať.

,,do kedy to bude robiť pri merlinovej brade" pýta sa vystrašene Blaise.

,,minimálne dovtedy kým to neodvolám. Nič iné ani nikto iný do nedokáže odvolať"

,,tak v tom prípade to sprav hneď teraz lebo je to hrozné"

Hermiona donútila sa pozrieť Pansy do jej očí znovu a odkliala ju naspäť do normálu.
,,pre istotu som jej vymazala pamäť aby sa za to nehanbila."-H
Pansy len začala na všetkých okolo zízať a bola v šoku.

,,ako si to urobila preboha?"-D

,,normálne. Upírska sugescia."pousmiala sa.

,,páni to je cool"ozval sa Crabbe.

,,ja viem. Je to jedna z mojich obľúbených vecí."
Kým ostatní sedeli ako prikovaní, jej súrodenci sa asi vybrali s Dumbledorom sa prejsť.
,,páni to je toľko veľa hodín?! No nič musíme ísť, vstávajte neseďte tu ako zamrznuté bábovky." Kým sedeli ešte za stolom Hermiona si vyčarovala všetky knihy ktoré dnes potrebovala. To si všimli aj pri ostatných stoloch keď boli na odchode.

Sila  lásky (dramione)Onde histórias criam vida. Descubra agora