Kapitola 19

300 14 1
                                    

Ohnivý kruh v tom pominul a ona otvorila oči.
,,dovolíš mi pozrieť čo ti povedala?"-R
Hermiona len prikývla hlavou a začala sa za ten čas sústrediť na to zrkadlo.
,,preboha" povedala vystrašene Rebekah.

,,čo je Rebekah, nestraš nás"hovorí Klaus.

,,ona je čistokrvne vyvolená. "
V tom začala jej myšlienky premietať na stene. Nie všetky vety ale tie najzákladnejšie. Videli to aj profesori aj Draco. Keď matkine slová prestali všetci sa na ňu pozreli. No ona sa sústredila na zrkadlo.
,,urob to čo ti matka povedala. Sústreď sa." Hovorí Elijah.
Hermiona sa postavila zo stoličky a začala rukou priťahovať zrkladlo. Zrkadlo sa v tom momente presunulo k nej. Zdvihla naň ruku a naplnila ho. Potom ho nechala zbĺknuť.

,, to je nemožné. Ako?! hovorí Klaus.
Všetci súrodenci sa na seba pozreli a zrazu prehovoril Kol.

,,Hermiona, nikto z nás toto nedokáže. Dokážeš to len ty, my nie. Si obdarovaná takým darom, že lúsknutím by si všetkých v tejto miestnosti dokázala zabiť za sekundu." Prehovoril Klaus.
Hermiona zarazená slovami matky aj súrodencov bola vo veľkom šoku.
,,ale prečo. Načo je to dobré. Prečo by som mala byť čistokrvne vyvolená. pýtala sa slovami.

,, to nikto z nás nevie nikto. Ale vidím že dokážeš čítať myšlienky. A aj omnoho viac. Tento týždeň by si mala úplne dokončiť premenu. Potom budeš.... neovladateľná. Preto by si sa mala s nami na mesiac vrátiť domov aby sme ťa naučili ako ovládať ľudskosť a ostatné veci..." hovorí Kol.

,,ľudskosť?" -H

,,áno jednoducho ju v sebe vypneš. Keď ju vypneš a niekoho koho si napríklad milovala zabiješ nebudeš cítiť žiadnu ľútosť ani vinu. A toto ťa musíme naučiť ovládať. Ak nie, vyzabíjala by si všetkých na škole. " -E

,,mám pocit že sa mi to deje aj teraz keď vybuchnem. Neviem sa ovládať."

,,áno presne toto. A bude to ešte horšie."

,, a prečo keď mám bolesti a výbuch emócií a dotknem sa Draca, všetko prestane." -H

Súrodenci sa na seba pozreli a dôvod bol jasný.
,,Draco je niečo ako tvoj ochranný štít. Keď vypneš ľudskosť je veľmi ťažké vrátiť ju späť. Je to takmer nemožné. No on má v sebe spomienky. Iné spomienky ako majú všetci ostatní. Neni isté či sa to podarí ale je jasné že ak tento týždeň budeš mať bolesti v tom okamihu sa ho musíš dotknúť. Ak nie..... nechci vedieť následky." -R

Hermiona hodila trochu vystrašený pohľad na Draca. No on len prikývol. Vedel že to nebude problém.
,,čiže do konca týždňa budem chodiť do školy a potom mesiac nie?"

,,áno presne tak. Samozrejme, budeš robiť sj úlohy zo školy ale musíme ťa naučiť všetky veci ktoré nevieš. Budeme musieť v tebe objaviť aj to čo ešte nevieš. Ale do konca týždňa bude premena hotová a to ťa nezachráni ani dotknutie sa Draca. " - Kol

,,samozrejme budeme sa tu musieť tie 4 dni zdržať, aby sa náhodou nestalo nič zlé. Ak samozrejme riaditeľ nechce zbierať mŕtve telá. "- R

,,čo by sa stalo ak by som niekoho.... zabila?" pýta sa.

Klaus pred ňu predstúpil a povedal jej do očí.
,,určitého človeka by si dokázala zabiť a všetkým vymazať naňho všetky spomienky. Úplne všetky. Donútila by si všetkých ktorí ho poznali vymazať ho úplne vymazať. "

Všetci v miestnosti sa na seba pozreli a boli vystrašení. Klaus si to samozrejme všimol a povedal.
,,nebojte sa nemáme v úmysle vás zabiť. " pousmial sa.

Sila  lásky (dramione)Where stories live. Discover now