Na druhý deň ich čakal test z elixírov ktorý bol strašne ťažký. A keďže mala Hermiona svoje schopnosti vedela radiť všetkým. Celá trieda dostala výborné známky. Snapeovi to prišlo zvláštne, ale neriešil to.
Hneď po hodinách sa celá škola vybrala na nákupy plesových šiat a doplnkov.
,,môžem ísť s tebou Hermiona?" spýtal sa Draco.
Hermiona naň len jemne pozrela.
,,nehovoril si že sa chceš nechať prekvapiť?",,áno hovoril ale chcem, aby si aj mne urobila oblek podľa tvojich predstáv a hlavne, aby pasoval k tvojim šatám."
Hermiona naňho len pozrela lebo vedela že má pravdu. Bolo by smiešne, keby mali obaja rôzne veci.
,,dobre teda ale vieš že musíme odísť z Anglicka",,a kde odísť? Snáď tvoja rodina nebýva v Anglicku?
,,nie bývajú v New Jersey. Ale môžem ich zavolať aby boli v anglicku v dome starých rodičov."
Draco nevedel čo povedať tak len na ňu hľadel.
Hermiona v tom vytiahla rukáv a druhú ruku priložila ku prvej. Samozrejme, súrodenci boli v Anglicku za menej ako 15 minút keďže sa premiestnili. Síce za normálnych okolností to nevedia ale vďaka prepojeniu Hermiony a Rebeky to šlo.
Keď už cítila že sú blízko povedala Dracovi aby sa nezľakol.
Hneď ako dopovedala sa v miestnosti objavili 4 upíri.,,čo sa deje?" pýta sa Kol.
,,budúci týždeň máme vianočný ples a potrebujem si vytvoriť šaty a aj doplnky a taktiež Dracovi aj oblek aby sme ladili. Potrebujem nato však rodinnú knihu a o tej neviem."
,,to kúzlo viem naspamät stačí že ti ho poviem "-R
Hneď nato Klaus,Elijah a Kol zavolali Draca von z izby kde bola Hermiona a Rebekah.
,,no čo nerobí žiadne prúsery?"-K,,nie nerobí. Je len občas kúsok odporná a stále všetkým číta myšlienky a hádže na všetkých smrtiace pohľady."
Bratia sa len pousmiali lebo vedeli že to určite zdedila po otcovi.
,,fajn teda dobre vedieť " -EKeď sa vrátili naspäť do izby Rebekah pomohla Hermione vytvoriť biele šaty ktoré si už len sama dozdobí a prefarbí ako len chce a taktiež aj oblek.
,,páni to budú také obrovské?" Draco ostal zarazený.
,,pôvodne mali byť ešte väčšie ale to by si mi na ne neustále stúpal"
Všetci sa v miestnosti začali rehotať.
,,však predsa otvárame ples tak nejako musia vyzerať."
,,máš svätú pravdu" -D
VOUS LISEZ
Sila lásky (dramione)
FanfictionDramione ⚡️🪄 Z Hermiony sa stane niečo čo sama nikdy nevidela ani nikde nečítala.