,,no v každom prípade môžeme otestovať aká si už silná."navrhol Elijah.
,,dobrý nápad ideme to skúsiť."navrhol Kol.
Hermiona sa postavila a postavila sa o 7 metrov ďalej od Kola. Ostatní odstúpili.
Keďže upíri sa dokážu rýchlo pohybovať. Samozrejme Hermiona mala už nejaké toe upírie zmysly. Pred jeho tvárou spravila rukami písmeno X a to ho zastavilo. Keďže prišla nato že tak rýchlo môže chodiť aj ona samozrejme ho hneď chytila rukami a silno buchla o zem až sa na nej spravila puklina.,,mali ste pravdu je to dobrý pocit " povedala.
Súrodenci sa usmiali, no učitelia boli vystrašení až na smrť. Ani sa nepohli skoro ani nenadýchli.
Hermiona Kola pustila a podala mu ruku aby sa postavil.,,no vidíš že to neni také ťažké ale bude to omnoho lepšie."pousmial sa Klaus.
,,a čo mám povedať spolužiakom? Dôvod pre ktorý dočasne odchádzam?" Spýtala sa .
Samozrejme oči padli hneď aj na riaditeľa.
Riaditeľ sa po všetkých pozrel a prehovoril. ,,mala by si im to povedať. Aj to o Dracovi."zhodnotil.,,ale nemôžeš im povedať že si pravá, inak by to použili proti tebe."povedala Rebekah.
,,po správnosti si mala byť v slizoline. Pretože teraz sa v tebe prebudí to zviera ktoré sa v tebe dusilo. Samozrejme nebudeš nejaký ten zabijak ale pre dobro keď sa vrátiš by si mala ísť do slizolinu." Povedal Elijah.
Pozrel sa na riaditeľa a riaditeľ len prikývol hlavou.
,,no v každom prípade by si už mala ísť do izby a rovno to povedať priateľom. A mala by si zobrať aj Draca." povedal Kol.
,,čo keď sa prerieknem ?"pýta sa Hermiona.
,,môžeš im vymazať pamäť ale snaž sa byť opatrná lebo to ešte nevieš,nedokončila si premenu." Povedal Klaus.
Hermiona na to len prikývla a odišla s Dracom do chrabromilskej klubovne.
Súrodenci ešte zostali aby sa porozprávali o Hermione.
,,počuli sme že je veľmi múdra a nadaná. Vraj najmúdrejšia čarodejnica za posledných 300 rokov." povedala Rebekah.,,áno je to pravda čo sa hovorí."povedala McGonagallová.
,,ale v skutočnosti sme to boli my pred 300 rokmi kto na túto školu chodil. Áno my sme sem chodili tiež aj keď sme už čarovať zabudli. Hermiona nie je obyčajná. Už keď sa narodila išla z nej akási zvláštna energia."povedal Elijah.
,,áno máš pravdu. Naši rodičia sem chodili tiež. No už o našich starých rodičoch to nevieme."-K
,,takže ona neni muklovského pôvodu" spýtal sa Snape.
,,samozrejme že nie je. Podľa všetkého je čistokrvná. A ešte k tomu aj vyvolená." -E
,,vyvolená na čo ?" pýta sa McGonagallová.
Súrodenci na seba hodili pohľady no vedeli, že nemôžu nič vyzradiť.
,, predpoveď tvrdí že niečo musí zabiť. Ale nikto nevie čo." musel zaklamať Kol.
ESTÁS LEYENDO
Sila lásky (dramione)
FanficDramione ⚡️🪄 Z Hermiony sa stane niečo čo sama nikdy nevidela ani nikde nečítala.