Kapitola 15

315 15 1
                                    

Draco ju stisol fakt až tak pevne, že nemohla skoro ani dýchať.

,,keď ma nezabije to niečo, zabije ma tvoje silné objatie" poškerila sa Hermiona lebo nemohla kvôli objatiu ani pomaly dýchať.

,,prepáč neuvedomil som si že som ťa až tak silno objal"ospravedlnil sa jej ľútostivo.
,,si v poriadku?"

,,samozrejme len si ma skoro pripravil o dych" znovu sa uškerila.

Draco sa len usmial s podal jej pár sladkostí na rozveselenie.
Po chvíli zvážila, že musí ísť naspäť do izby dopísať si ešte pár úloh na zajtra. Rozlúčila sa s Dracom lebo dnes sa už asi nestretnú. Znovu po chvíli keď bola na odchode sa oproti nemu rozbehla a pobozkala ho najviac ako len vedela. Znovu sa ocitla vo svojej izbe. Hoci nemohla prestaň myslieť na myšlienky ktoré ju napadli, musela sa sústrediť na dopísanie úloh. Bol už pomaly večer ale nechcela ísť na večeru kvôli jej otravným kamarátom ktorých mala stále rada. Preto si znova vyčarovala len šalát a pohár tekvicového džúsu. Draco sa v izbe nesmierne nudil a bol tiež hladný tak zašiel na večeru. Hermionu tam nevidel. Bál sa, že sa jej znovu niečo stalo alebo že ju znovu chytili kŕče. Večeru sa snažil zjesť čo najrýchlejšie a pokúsil sa dostať do jej izby kým budú chrabromilčania na večeri. Keď bol tesne pred jej izbou zaklopal a vtrhol dnu. Hermionu len tak vytrhlo zo stoličky.
,,deje sa niečo Draco?"

,,prepáč ja len... musel som sa ujistiť že si v poriadku a nemáš žiadne bolesti." -D
V tom to začalo. Hermiona mala znovu kŕče a bolesti zubov. Draco sa k nej rozbehol a objal. Kŕče znovu prestali.
,,a-ako je to možné?"pýta sa ustráchane

,,netuším ale neboj sa zistím čo to je" ujisťoval ju Draco a hladkal jej vlasy.
Nuž po chvíľke mazlienia sa musel ísť Draco naspäť so svojej izby ale nechcel ísť cez klubovňu preto ho tam odmiestnila Hermiona. Na rozlúčku mu dala opäť sladký bozk a nebolo jej. Keďže Hermiona bola z dneška úplne zmätená, išla si ľahnúť skôr ako chodí obvykle. Od strachu hneď v momente aj zaspala. Draco nespal minimálne do 1 hodiny ráno. Rozmýšľal, prečo sa to deje a prečo to prestane, keď ju obíjme. Nakoniec po dlhom rozmýšľaní zaspal.

Sila  lásky (dramione)Where stories live. Discover now