Kapitola 22

235 12 0
                                    

Hneď ako Dumbledore dohovoril, všetky oči padli na Hermionu. Bolo jej úplne jedno že sa na ňu všetci pozerajú s úžasom, lebo bola zvyknutá.
Znova začala mať bolesti. Samozrejme Draco si to všimol a chytil ju za ruku a bolesti nebolo.
,, Ďakujem Draco"potichu pošepkala. Draco na ňu kývol hlavou a usmial sa. Keď už dojedli prišli za ňou súrodenci a oznámili jej že tie 4 dni ostanú tu ak by sa niečo prihodilo. Hermiona si spomínala nato, že najviac času trávila s Elijahom. Bol to jej najbližší súrodenec. Samozrejme mala rada všetkých ale najviac si rozumela s ním.
Hneď ako boli na ceste odísť, popadla ju taká bolesť, že ani Dracov dotyk nepomáhal. Samozrejme dobehol hneď Kol a zobrali ju do izby. Draco išiel za nimi do dal ešte vedieť pohľadom Harrymu. On samozrejme vedel aký signál mu dáva a ten to pošepkal ostatným. Hermionu vo veľkých bolestiach v upírskej rýchlosti Kol doniesol do izby. Samozrejme nato prišli aj ostatný.
,,čo sa deje?" pýta sa Klaus.

,,už to začína dokončuje premenu. Ani Dracov dotyk nezabral."povedal Kol.
Všetci na seba hodili zvláštne pohľady. Draco nevedel čo ma robiť tak tam len potichu stál. Však akoby aj nie, bol v miestnosti plnej upírov no bolo mu to úplne jedno. Taktiež dobehol aj riaditeľ a profesorka McGonagallová.
,,čo sa tak narýchlo stalo?" pýta sa profesorka.

,,Už dokončuje premenu. Už veľmi nepomáha ani Dracov dotyk."-R

,,a čo potom keď sa po mesiaci vráti." -Dumbledore

,,Nebojte do mesiaca sa ju naučíme všetko. Keď sa vráti bude na nepoznanie a pravdepodobne dotyk už potrebovať nebude. Vtedy bude potrebovať len našu najsilnejšiu zbraň. " - prehovoril Elijah.

Samozrejme rozmýšľali akú zbraň mali na mysli, no nechceli sa ich to pýtať keďže Hermiona stonala v bolestiach.
,,Asi viem čo musím urobiť."-Klaus.

,,rob čo myslíš ale rýchlo."-Rebekah.

,,mám nápad ale je to šialené sní neviem či to zaberie."-K
Klaus si v tom vytiahol rukáv a zahryzol si do ruky aby jej dal krv.

,,Klaus nerob to môžeš ju zabiť!!!!" skrýkla.

On na ňu len pozrel a povedal. ,,chceš aby vyvolená zomrela pri premene alebo aby som to aspoň vyskúšal."

V miestnosti zavládlo ticho. Klaus jej dal kus z jeho hybridnej krvi. Na chvíľu polo ticho a zdalo sa ako keby bola v tranze. O 2 minúty sa zhlboka nadýchla až tak nahlas, že všetkých hneď prebralo.
Samozrejme všetci sa jej hneď hodili okolo hrude.
,,čo sa stalo?"pýta sa ich vystrašene.

,,pomaly si už na konci premeny, ani dotyk už nepomáha."

Hemriona si len sadla na posteľ a bola ticho. Nevedela čo ma povedať. ,,Ďakujem,Klaus."
On sa na ňu len usmial a jemne kývol hlavou.
Jasne dal ostatným znamenie aby už išli aby ostal Draco s Hermionou osamote.
Keď odišli, Draco si sadol vedľa nej a chytil ju za ruku.
,,neboj sa Hermiona zvládneš to."
Hermiona sa naňho len pozrela a jemne sa pousmiala a po chvíľke sa mu oprela o rameno.

Sila  lásky (dramione)Where stories live. Discover now