Keď sa Dumbledorovi zastavil list že niekto je na pôde Rokfortu vedel, že prišla rodina.
,,Hermiona práve uvidíš svoju pravú rodinu." povedala McGonagallová.
V tom momente sa otvorili dvere a do miestnosti vošli štyria ľudia.
,,Hermiona predstavujem ti tvoju pravú rodinu" hovorí Dumbledore.,,Zdravíme ťa Hermiona.Naposledy keď sme ťa videli bola si... iná."
,,dovoľ aby sme sa predstavili. Ja som Klaus Mikaelson. Toto je Elijah, Rebekah a Kol Mikaelsonovci."Hermiona vo veľkom šoku sedela na stoličke a čudovala sa kde to priezvisko už počula.
,,to priezvisko mi je povedomé. Niekde som ho už počula.",, samozrejme že si ho už počula. Je to tvoje priezvisko." Hovorí Kol.
,, a jasne ti môžeme sj dokázať že si naša sestra. Najmladší súrodenec najsilnejších upírov na svete." Hovorí Klaus.
Všetci štyria si vyhrnuli rukávy a priložili z sebe ruky. Na rukách im začali malým modrým svetielkom svietiť maličké obrázky. Na podlahe sa začal vytvárať pentagram. Nedokončený pentagram. Chýbala tam jej ruka aby bol hotový.
Hneď nato ju trosku začala páliť ruka a tiež začala mať modré svetielko.,,jasne ti naznačuje že musíš ku nám priložiť ruku" hovorí Elijah.
Hermiona sa postavila a pristúpila. Pentagram bol v tom dokončený a celý začal planúť ohňom.
Hermionu v tom niečo stiahlo na stoličku.,,Rebekah, vráť jej pamäť." prehovoril Klaus.
Rebekah k nej pristúpila a dotkla sa jej hlavy. V momente mala všetky spomienky naspäť a všetko si pamätala. Aj jej súrodencov.,,preboha!!!!" skrýkla a odstúpila od nej.
,,čo si videla Rebekah. " pýta sa Kol.
,,o-ona je čistokrvne vyvolená!" povedala nahlas .
V miestnosti ostalo ticho.,,ale to je nemožné " hovorí Elijah.
,, viem čo musím urobiť ale musíš mi dovoliť niečo ti ukázať. hovorí jej Rebekah.
Hermiona len pristúpila k nej a uzatvorila ich v nejakej kúzelnej bubline.,, Radím Vám aby ste odstúpili ak chcete prežiť" oznámila profesorom.
Okamžite každý profesor odstúpil a musel aj Draco.
V tom zatvorila oči a nejaké myšlienky sa jej prehrávali v hlave. V tom ako od nej odstúpila, bublina začala na podlahe horieť.
Profesor Snape to chcel uhasiť no nemohol. Kol ho zastavil.
,,nebojte sa nič tu nezborí"
Profesor naspäť zložil prútik a len sa pozeral čo sa stane.
Hermione v hlave behali spomienky a zrazu sa tam objavila nejaká žena.
,,ahoj Hermiona! Tak konečne nastal aj tvoj čas. Moje meno je Esther. Som tvoja matka. Rodina Grangerová u ktorej si bola uložili ťa tam súrodenci pretože sú to upíri a ty by si sa nemohla pozerať na ich vražedné sklonky. Každopádne nebuď vystrašená naopak, si obdarovaná darom. Si zo všetkých súrodencov najsilnejšia a najmocnejšia. Si najmocnejší upír aký kedy bol. Nikto neni taký silný ako ty. Ani tvoji súrodenci keby sa proti tebe postavili, nemohli by proti tebe bojovať, pretože by si ich jedným lusknutím zabila. Každopádne nedes sa toho a počúvni ich slová. Vedia čo robia. Keď ti môj vnútorný hlas prestane hovoriť, otvor oči a pred sebou máš zrkadlo, dokážeš ho zázračnou silou pritiahnuť a sústrediť sa. To vo v hlave povieš aby sa s ním stalo, stane sa. Ja už musím ísť. Hlavne nezabudni na moje slová a počúvni svojich súrodencov. - Tvoja matka Esther Mikaelson. "
YOU ARE READING
Sila lásky (dramione)
FanfictionDramione ⚡️🪄 Z Hermiony sa stane niečo čo sama nikdy nevidela ani nikde nečítala.