נקודת מבט לואי:
לעזאזל עד שאנחנו מגיעים לנקודה רומנטית, מינית. משהו חייב להפריע, לעמוד בדרך. משהו חייב להזכיר לי את מייקל, את טום. פאק! טום. יש לי דה ז'ה וו. הוא עומד לנו בדרך בדיוק כמו שהוא עמד לי בדרך עם מייקל. מייקל, לעזאזל אני מרגיש שאני בוגד בו. אז מה אם הוא לא פה כרגע. הוא היה אהבת חיי. כבר ידעתי שאני אתחתן איתו. ידעתי שהוא יהיה בעלי. דמיינתי איתו עתיד, ראיתי בו את האבא של הילדים שלי. לעזאזל, למה הכל חייב להיות כלכך מסובך? למה אני לא מסוגל לשכוח ממנו? פשוט לשחרר. אבל אני חייב להודות, עומד מולי מישהו אחר, יותר טוב אפילו. ושוב אני לא מאמין שאני אומר את זה. עד כמה שמייקל תמיד יהיה חלק ממני, הארי הוא הארי. אני לא יכול להסביר אותו במילים. את הגבר הנבוך הזה שממשיך לשגע אותי בכל יום ויום. הגבר עם העיניים הירוקות, החמימות שאני יכול לבהות בהן שעות. על מי אני עובד אני יכול לבהות בכולו שעות. הוא כלכך יפה, קו הלסת שלו, הקעקועים שמעטרים את הגוף האלוהי הזה. והשפתיים. לעזאזל השפתיים התפוחות, הוורודות שאני לא מצליח להחזיק שניה אחת בלי לטרוף אותן. והטעם שלהן, אני לא יכול להסביר אותו במילים. המתיקות שלו אבל גם הגבריות שמתפרצת ממנו, אני יותר מידי חושב. אף אחד לא נתקע במחשבות שלי כמוהו, חוץ ממייקל. ושוב חזרנו אילו, אל מי שהיה אמור להיות בעלי, האב של הילדים שלי. אהבת חיי. אני צריך להניח לו ולהיפתח אל הארי. אני יודע הוא מלא בסימני שאלה לגביו ולגביי טום. ובאיזה שהוא שלב אני יהיה חייב לענות לו, יהיה חייב לספק לו תשובות. אני לא יכול להסתיר את כל זה לעוד זמן רב.
"האזה א-" "האזה?" הוא צחקק. "כן, למה רק לך מותר לקרוא לי לו?" שאלתי בגיחוך. אני מנסה כמה שיותר להיפתח אליו. אני לא רוצה שהוא ירגיש שאני מרוחק, שאני סגור. כי אני לא רוצה להיות כזה, אני רוצה להיפתח בפניו, לפרוק הכל בפניו. אבל הבטיחות שלו יותר חשובה לי מהכל כרגע. אז אם הוא צריך להישאר עם סימני שאלה בשביל הבטיחות שלו, זה מה שיהיה.
התקרבתי אילו, התיישבתי לידו ולקחתי את ידי בשביל ללטף את פניו. הסתכלתי אל תוך עינייו ועזאזל הוא כלכך יפה, נמשכתי אילו בצורה בלתי רגילה. ואני אודה שאפילו מייקל אפילו לא נמשכתי בצורה הזו. ראיתי שהוא נושך את שפתיו ומתאפק לא לקפוץ עליי ולטרוף את שפתיי. בדיוק כמוני. אבל הוא לא הצליח להחזיק את עצמו. הוא הטיח את שפתיו כלפיי שפתיי. עצמתי את עיניי גולש איתו אל עולם אחר. עולם שלי ושלו. הוא הניע את שפתיו בשלמות אל שלי. הוא משך אותי אילו בצורה כזו שאני רוכן מעליו, כל רגל שלי בצד אחר של גופו. צחקתי כנגד שפתיו. לא ציפיתי למהלך הזה שלו. שמתי את שתיי ידי על אגנו והוא כרך את ידיו סביב אגני. לרגע התנתקתי ממנו, הסתכלתי עליו. הוא ליקק את צד פיו ונשך את שפתו התחתונה.
"לא כואב לך?" שאלתי ברוך וליטפתי את פניו. "המשככי כאבים היום חזקים." הוא גיחך בעודו מבריש את שיערותיי עם אצבעותיו הארוכות. "לעזאזל אם לא היית יושב במיטה הזו עכשיו הייתי גורם לך לצרוח בשמי." גיחכתי בעודי סורק את גופו. "מי אמר שאי אפשר לעשות את זה?" הוא גיחך וקרץ לי. "אתה רציני?"
"כן למה לא?" הוא אמר בעודו לוקח את ידו מעביר על מפשעתי גורם לי לפלוט נשימה רכה מפי. הוא התקרב אל אוזני ולחש. "אתה כלכך חזק לו" והתחיל לרדת בזרם נשיקות אל צווארי, גורם לי לאבד את זה ולהרכין את ראשי לאחור. "ואתה שלי..." הוא המשיך ללחוש ולנשק את צווארי. "הארי" גנחתי כשהרגשתי שהוא מוצץ את הנקודה הרגישה שבצווארי. הוא התחיל לפתוח את חולצתי כפתור אחר כפתור בעודו ממשיך לנשק את צווארי. "לך תנעל" הוא לחש ובמהירות עשיתי זאת. נעלתי את הדלת והורדתי את הווילונות. התקדמתי אילו באיטיות בעודי מוריד את חולצתי ושוב התיישבתי עליו כשכל רגל שלי בצד אחר של גופו הגדול.
"אני לא רוצה לפגוע בך" לחשתי בעודי מלטף את פניו. "אתה לא." אמר בביטחון ושניה לאחר מכן הוא הטיח את שפתיו על שלי. הוא חיבר את שפתיו אל שלי ובכך יצר נשיקה מושלמת. שפתיו נעו בשלמות אל שלי, כאילו הן נועדו אחת אל השניה. הוא התנתק משפתיי וירד בזרם נשיקות חמות אל צווארי ואל בית החזה שלי. הרכנתי את ראשי לאחור, עצמתי את עיניי, מתענג על רגע הזה. על שפתיו החמימות שנוגעות בעורי. הוא לקח את ידו ופתח את כפתור מכנסיי, בעוד שאני מוריד את חולצתו. ולעזאזל אני לא מאמין שאני הולך להזדיין איתו כרגע בבית חולים. הוא התנתק ממני, הסתכל אל תוך עיניי, מנסה לקרוא אותי. "אתה כלכך יפה." לחשתי בעודי מלטף את פניו, מסתכל אל תוך עיניו. קמתי מן המיטה, הורדתי את מכנסיי מסתכל עליו בעודי עושה את הפעולה הזו. רואה איך הוא בוחן אותי ונושך את שפתיו. הוא נשכב על המיטה, מנסה להוריד גם כן את מכנסיו אך הוא לא הצליח. "שיט, בוא תפשיט אותי" הוא לחש וזה הדליק אותי יותר. התקדמתי אילו ועליתי על המיטה, הורדתי באיטיות את מכנסיו, פצעיו נגלים לעיניי בפעם הראשונה. העברתי את אצבעותיי הקטנות על שטפי הדם הגדולים שעל רגליו. משפיל את ראשי. "תסתכל עליי." הוא לחש ומיד הרמתי את ראשי. "אל תסתכל על זה, אני צריך אותך." אמר הורג אותי עם המבט שלו, אותו המבט שאני לא מסוגל להגיד לו לא. "אתה בטוח?" "יותר מתמיד." אמר בנחרצות והפעם אני הטחתי את שפתיי על שלו. נישקתי אותו בפראות, רואה איך הוא צמא למגע שלי בדיוק כמו שאני לשלו. הוא לקח את שתיי ידיו והחזיק בישבני. נשימתי נעתקה לרגע כשהרגשתי שהוא לוחץ על ישבני וראיתי את החיוך הגאה שלו כשהוא שמע את הגניחה שיצאה מפי. הוא הוריד את הבוקסר שלי ושניה לאחר מכן אני הורדתי את שלו. לא מחכים לעוד רגע. התמקמתי בין רגליו ובאיטיות חדרתי אילו. רואה איך עיניו נעצמות ופיו נפער מהחדירה שלי. "פ-פאק..." הוא נשם בשקט, ולאט לאט הגברתי את מהירותי. עשיתי זאת בעדינות, לא מתכוון להגביר את הקצב יותר, הוא בכל זאת עדיין פצוע.
"ל-לואי" הוא גנח, מה שהדליק אותי יותר. "תפקח עיניים..." לחשתי. ולאט לאט הוא פקח את עיניו מסתכל אול תוך עיניי, אני רואה את המבט המתענג שלו, הוא נשך את שפתו התחתונה מנסה לשמור על גוון קולו אבל הוא לא מצליח. "מהר יותר..." ביקש וכך עשיתי. הוא שרט את גבי בזמן שאני ממשיך לנוע מעליו, זוכה לקבל ממנו גניחות עגונות. "אתה כלכך טוב לי האז" לחשתי כשאני ממשיך לנשק ולנשוך את עורו, משאיר סימנים כחולים - סגולים על צווארו ובית החזה שלו. מענג אותו. "לואי" הוא המשיך לגנוח. ולעזאזל אני רוצה כבר להביא אותו לפורקן, אני רוצה שהוא יאבד את חושיו, אני רוצה לענג אותו כמו שאף גבר אחר לא הצליח, אני רוצה לגרום לו לצרוח בשמי ולהתחנן למגע ממני. "לואי" הוא גנח שוב ושניה לאחר מכן הוא חיבר את שפתיו אל שלי. יצר נשיקה תשוקתית ומושלמת. שפתיו נעו במהירות כלפיי שלי ולשונו נקשה בשיניי, מבקשת רשות להיכנס ולטרוף את פי. לאט לאט פתחתי את שיניי והוא פשוט תפס בשיערי והידק לאגרוף. המשכתי לנוע מעליו במהירות. הוא התנתק מהנשיקה שלנו מתנשם. ועזאזל אני גומר, ניסיתי להחזיק את עצמי. הוא הרכין את ראשו לאחור והמשכתי לנשק את צווארו, "לעזאזל האז אני גומר" לחשתי, ממשיך להשאיר סימנים על גופו. ולבסוף גמרתי בתוכו, מתחיל להניע את גופי לאט יותר, עד שיצאתי ממנו. כששתינו מתנשמים.
YOU ARE READING
My other half 1 - larry stylinson
Fanfictionהארי הוא הדוגמא לגבר הטוב והתמים, זה שלא עושה בעיות, שעומד בצד ומקשיב. אותו אחד שמחפש את האחד לחתונה. אבל מה קורה שהוא מתאהב בגבר הרע, או יותר נכון בלואי, לואי וויליאם טומלינסון. סוחר סמים, שלא מחפש יותר מלילה אחד ביחד. אותו אחד שהולך לבר רק בשבי...