פרק 5.

2.5K 142 232
                                    

נקודת מבט לואי:

אף פעם לא נתתי למישהו להישאר אצלי בבית, אבל משהו בו גורם לי לעשות זאת. אולי בגלל שאני מרגיש שיש בו משהו שהוא לא מספר לי, אולי בגלל התמימות שלו. אני לא יודע אבל הוא משגע אותי.

הגעתי אל 'המשרד' שלי, פוגש את מארק שיושב מול שולחני מחכה לי. העבודה שלי זה לא בדיוק עבודה. ואני גם לא מתבייש להגיד זו. אני סוחר סמים. נזרקתי מהבית בגיל 16. למה ציפו שאני אהפוך? לעורך דין? רופא?. אולי זו לא עבודת החלומות, ואולי זה עסק שחור שלא כדאי להיכנס אילו, אבל זה אחלה כסף וללא הרבה מאמץ. וברגע שיש לך את הביטחון, אתה יכול להפוך כאן שולחנות ללא מאמץ. וכן, זה מה שאני עשיתי.

נכנסתי למשרד והוא הרים את מבטו לרגע וחזר לבהות ברצפה.
"הוא העביר את הכסף?" שאלתי בקול מורם את מארק. "לא..." הוא אמר בראש כפוף.
"תסתכל עליי שאתה מדבר איתי!" אמרתי, בתוקפניות. וכן זה אני. תוקפניות גורמת לבן אדם לפחד ולהקשיב באותה מידה. וככה אני עובד. הפחד לא נמצא בי ואני יודע לנהל את העניינים.
"אתה יודע מה לעשות." אמרתי לו והוא קם מן הכסא. "לואי, יש לו ילדים..."
"אני מבין שאתה צריך הסבר מפורט, לך אילו. תבדוק שאין אף אחד בבית, תכסח אותו ותזהיר, אל תגרום לו לאבד את ההכרה ותקח איתך עוד מישהו. הסבר מספיק טוב בשבילך?" והוא הנהן.
יצא מן החדר ונאנחתי, מתי הוא יקח את עצמו בידיים ויבין שפחד לא יוביל אותו לשום מקום?!
הוא לא אותו המארק שהכרתי לפני כמה שנים, בתקופה של מייקל, לואי תפסיק. לא לחשוב על מייקל. תחשוב על הכל רק לא עליו.

התיישבתי על הכסא, נאנחתי שוב. מבין שיש לי כלכך הרבה על הראש ועוד את הילד התמים שמחכה לי בבית. התמימות שלו הורגת אותי, העיניים ירוקות החמימות שלו. אני מקווה שהוא לא חושב שזה יוביל לאנשהו, כי בשבילי זה כלום. וגם אם היה קורה בנינו משהו, מה שלא יקרה! ברגע שהוא יכנס למערכת יחסים איתי הוא יהיה בסכנה מידיית. ירדפו אותו, יהרסו אותו. ואם יקרה לו משהו זה יאכל לי את הלב. יאכל אותי מבפנים שזה קרה בגללי, הוא לא כמו אלה שקונים ממני סמים ולא מחזירים כסף, בהם אין לי בעיה לפגוע, כי איתי לא מתעסקים. אני מבהיר זאת מההתחלה. שאצלי מילה זו מילה. והוא גם לא עוד אחד מאלה ששכבתי איתם. יש בו משהו אחר, משהו מיוחד. זה לא רק התמימות, זו גם הגישה.

אני מקווה שלא עשיתי טעות בזה שנתתי לו להישאר אצלי כרגע, אני מקווה שלא השלתי אותו. או שאולי אתמול לא הייתי צריך ללכת אחריו ולדאוג לו. אבל גם לא יכלתי לראות גברים מתעסקים בו מהצד ולשבת בשקט. זה אגואיסטי מצידי. אני מקווה שהסקס לא היה עם רגשות בשבילו, כי זה היה חסר משמעות בשבילי. ובלי קשר, הבן אדם האחרון שהיה איתי במערכת יחסים נפגע ממני, פיזית ונפשית. ומאז החלטתי שאני לא נכנס למערכת יחסים עם התחייבות, שאני לא נכנס למשהו עם רגשות.

ונבהיר פה משהו, פיזית אני בחיים לא יכה מישהו שחשוב לי. אותו אחד לא נפגע פיזית ממני, אלא מה'אוייבים' שלי. נפשית אני יכול להגיד שכן, פגעתי בו. ואני לא אפרט, כי אני אוהב להשאיר את העבר מאחור ולשכוח ממנו. כזה אני, לא פותר בעיות, אני נותן למישהו אחר לפתור אותן ובנתיים אני כבר שכחתי מהן.

My other half 1 - larry stylinsonWhere stories live. Discover now