פרק 39.

1.6K 104 129
                                    

נקודת מבט לואי:

התרוממתי במהירות מהארי, והלכתי לעבר טום. הצמדתי אותו אל הקיר כשהיד שלי אוחזת בצווארו. "מה אמרתי לגבי זה שאתה לא בא לפה יותר בחיים?!" צעקתי והוא פשוט צחק. "וכמה פעמים אני צריך להסביר לך שאני לא מקשיב לך?." הוא שאל בזלזול. בין רגע אידקתי את היד שלי סביב צווארו, רואה איך הוא ניהיה אדום. חייכתי אל מול פניו שמתחננות שאני אעזוב את צווארו. "לו..." הוא לחש מאחוריי הסטתי אליו את מבטי ולאט לאט הורדתי את אחיזתי בצווארו, אך עדיין החזקתי בחולצתו שומר עליו צמוד לקיר. "הרבה זמן לא ראיתי מישהו שמצליח לשלוט בך..." "תשתוק." - "לך תזדיין." הארי אמר לפתע ביחד איתי. "אז הוא יודע גם ל-" והארי התקרב אליו מעיף לו אגרוף לפנים. "הרבה זמן חיכיתי לעשות את זה..." הוא מלמל לעצמו. והדבר היחידי שעשיתי זה לחייך חיוך רחב שיניים. "בן זונה מזדיין, אני אזיין לך תצורה." טום קרא בעוד שדם נוזל מהאף שלו. משום מה אני גאה בהארי שהוא עשה את הצעד הזה. הוא כבר לא אותו ההארי הנבוך והביישן שהיה בהתחלה. "היית מת לקבל לילה איתי..." הארי אמר בחיוך קטן. גורם לי לנשוך את שפתי התחתונה. הוצאתי את הטלפון שלי מכיסי ושלחתי הודעה למארק שיבוא לקחת את המזדיין הזה מפה. נשמתי נשימה עמוקה וחזרתי להסתכל אל תוך עיניו של טום. "בשביל מה באת?" שאלתי בארסיות. "להזכיר להארי החמו-" "תזהר." קראתי מסתכל אל תוך עיניו במבט רוצח. אני לא מסוגל לשמוע את השם שלו יוצא מפיו. "באתי להזכיר לכם שאני עדיין פה, שלא הלכתי לשום מקום. ושאני עוד אנקום בך לואי." בין רגע הלסת שלי התאדקה. באתי להעיף לו עוד אגרוף לפנים אבל הארי כבר עשה את זה בשבילי. הארי נשך את שפתו התחתונה והניע מעט את ידו. כנראה שזה כאב. "אני נשבע עוד אחד כזה וא-" והוא העיף לו עוד אחד לפנים, גורם לי לצחוק. "אתה מה?" הוא שאל בגיחוך גורם לי להחזיק את עצמי מלא לצחוק. אם לא הייתי רוצה לסכן אותו הייתי מכניס אותו שותף בעסק. אבל אני בחיים לא ארצה שהוא יכנס לעולם הזה. ולפתע הדלת נפתחה, מארק נכנס ולקח את טום מפה. "הנקמה שלי קרובה מתמיד! אני עוד אהרוס את האהבה שלך לואי תזכור את מה שאני אומר!" הוא קרא מרחוק.

סגרתי את הדלת והסתובבתי אל הארי. "אני רק חייב להגיד שזה היה מאוד אבל מאוד סקסי." אמרתי בגיחוך קטן וכרכתי את זרועותיי סביב צווארו. "זה גם היה מאוד מספק. חלמתי לעשות את זה." הוא אמר בצחקוק קטן ואחז באגני. "ולגבי מה שהוא אמר..." "אל תתייחס לזה, עד עכשיו הוא רק דיבד ודיבר. הוא לא יפגע בך." אמרתי בעודי מסתכל אל תוך עיניו, נעלם בירוק החמים הזה. "אבל בך הוא יכול לפגוע. אז מה זה שווה?" הוא שאל ונאנחתי. הוא דואג. "הוא לא יעשה לי כלום." לחשתי והתקרבתי אל פניו בשביל לרסק את שפתיי כלפי שפתיו. "ועכשיו נחזור לאיפה שהפסקנו..." לחשתי והפלתי אותו על כיסא המשרד. רכנתי מעליו, כשכל רגל שלי בצד אחר של גופו. הוא צחק כנגד שפתיי ושניה לאחר מכן ריסקתי את שפתיי כלפיי שפתיו. הוא אחד בגבי וגלש עם ידיו אל ישבני ולחץ עליו מעט. גורם לי לפלוט גניחה רכה מפי כנגד שפתיו. אחזתי בעורפו מנשק אותו בחוזקה. מחליק את לשונו בשלי לפני שנישקתי את שפתיו באיטיות. מתענג על שפתיו התפוחות. הוא הכניס את ידו אל מכנסיי לוחץ על ישבני, גורם לי להרכין את ראשי לאחור ולעצום את עיניי. באותה השניה פלטתי גניחה עגונה. הרגשתי איך הזין שלי פועם ורטוב. אך ורק בשבילו. הורדתי את ידי אל כיוון מכנסו. פותר את הכפתור ומעביר את ידיי על הזקפה החזקה שלו.

My other half 1 - larry stylinsonWhere stories live. Discover now