פרק 46.

1.4K 96 227
                                    

נקודת מבט לואי:

"אתה כלכך סקסי אתה יודע את זה?" שאלתי כשראיתי אותו עומד במטבח ומבשל. כשעל גופו נמצא אך ורק בוקסר. הוא חייך כשאמרתי את המשפט הזה וזה הבליט את גומותיו. התקרבתי אליו, הרכנתי נשיקה קטנה לגבו והתחלתי לבחון את גופו ואת קעקועיו. "האז..." "מה?" הוא שאל, מסיט את מבטו מן המחבת ומסתכל אל תוך עיניי. "מה המשמעות של הקעקועים שלך?" "זה סתם, אין משמעות. יש כמה שעשיתי בעצמי אפילו וכמה שעשיתי כשהייתי שיכור והם פשוט מפגרים..." הוא אמר והנהנתי. אני דיי בטוח שיש כמה שיש להם משמעות והוא פשוט לא רוצה לשתף. וזה בסדר. "מה המשמעות של שלך?" הוא שאל. ויש כמה שיש להם משמעות. וכמה שגם הייתי מסומם והחלטתי פשוט לעשות אותם. הורדתי את חולצתי מגופי, חשפתי את כל קעקועי. "זה עשיתי כשהייתי שיכור..." אמרתי והצבעתי על אחד. "לזה יש משמעות קטנה ולא חשובה כלכך..." אמרתי והצבעתי על עוד קעקוע, עד שנעצרתי על יד הM הקטנה שנטמעה אל תוך קעקוע אחר. "וכן יש M אני לא חושב שאני צריך להסביר למה..." אמרתי והוא בא להגיד משהו אבל קטעתי אותו והצבעתי על עוד אחד. "וזה מהתקופה שהייתי בן 20 אבל עשיתי אותו לילד שהייתי." אמרתי והצבעתי על האיש הקטן עם הסקייבורד שעל ידי. הוא כיבה את הגז והסתובב אליי. הוא נשען על השיש והכניס אותי בין שתי רגליו כשהוא אוחז באגני ואני הנחתי את ידי על כתפיו. "אני גם צריך לדבר איתך לגביי משהו..." "לגבי מה?" הוא שאל ושלח את ידיו אל פניי, מלטף אותן. "השבוע יש את ההלוויה של מייקל..." אמרתי והשפלתי את ראשי. "כל שנה אני הולך מוקדם בבוקר לקבר בשביל לא להתקל במשפחתו או בטום." הוספתי וזה לא עצר אותו מללטף את פניי. "אתה תרצה שאני אבוא איתך?" הוא שאל גורם לי להביט בעיניו. "אתה היחידי שאני ארצה איתי שם." אמרתי וטחבתי את ראשי בבית החזה שלו. הוא סגר את ידיו כלפיי גבי ועצמתי את עיניי. נשכתי את שפתי התחתונה. יש כאלו שלא היו מקבלים את זה, ולא היו רוצים שאני אלך. בכל זאת זה האקס שלי שחשבתי שיהיה האבא לילדים שלי. אבל הוא אחר, הוא מכיל אותי ומקבל את הפגמים שלי.

"קדימה סטיילינסונים קטנים שלי יוצאים..." נייל אמר כשירד במדרגות, גורם לי לצחוק כנגד החזה של הארי. "וואו זה חמוד." הוא אמר כשראה אותנו מתחבקים. גלגלתי את עיניי והתנתקתי מהארי. "אתה לך תתלבש ואתה תשים תחולצה שלך אנחנו יוצאים לראות עולם." הוא הוסיף. "אני הולך. אני הולך." הארי אמר בעוד שהוא הרים את ידיו בכניעה ועלה למעלה. "ניילר, שאלה לי אלייך..." "כן. אני מקשיב." "איך זה לבגוד באישתך הפיצה?" שאלתי והוא גלגל את עיניו. "תאמין לי שאם הייתי יכול להזדיין עם פיצה הייתי עושה את זה." הוא אמר ושוב הוא רציני לגבי זה. אני עד עכשיו לא מבין איך הוא יכול להיות רציני לגבי זה. זה רק פאקינג פיצה. הארי ירד במדרגות, לבוש בג'ינס שחור צמוד, חולצה מכופתרת אבל פתוחה לרווחה. רק מלראות אותו ככה הרגשתי את הצמרמורות עוברות בגופי ושליבי הולם בחוזקה. "הארי אתה כבר לא צריך חולצה בקצב הזה..." נייל אמר גורם לי לגחך. "אני עושה לו את זה שוב..." הארי לחש לי באוזן ומיד לאחר מכן אחז באגני. "אוי כן! נייל! אל תפסיק!" הוא גנח ואני שוב זרמתי איתו. אחזתי בפניו והנעתי את גופי כנגד שלו. "חכו 4 ימים תראו מה אני אעשה לכם..." הוא אמר ואני פרצתי בצחוק ונשקתי לשפתיו של הארי. הנחתי את שתי ידיי על בית החזה שלו וגלשתי איתך באיטיות אל כתפיו. עברתי עם לשוני על שפתיו לפני שנישקתי אותו ברכות. הוא גלש עם ידיו אל ישבני ולחץ עליו מעט. הוא אובססיבי אל התחת שלי בדיוק כמו שאני אובססיבי לגוף האלוהי שלו. וכמו שנייל אובססיבי לזוגיות שלנו. "קדימה סטיילינסונים אין לי את כל היום..." נייל אמר ופתח את הדלת. התנתקתי מהארי וגלגלנו ביחד את עינינו. יצאנו מהדלת ונכנסנו אל הרכב. שוב כשאני והארי במושבים שמקדימה ונייל מאחורה במושב האמצעי.

My other half 1 - larry stylinsonWhere stories live. Discover now