נקודת מבט לואי:
יצאתי מן המקלחת, מחוייך, מסופק. אלוהים זה בא לי בדיוק בזמן. הוא חיכה לזה בדיוק כמוני. זה היה פשוט מושלם, הוא יודע איך לספק אותי, הוא הצליח ללמוד את שפת גופי בצורה מושלמת, הוא יודע איפה נמצאות הנקודות הרגישות שבגופי. הוא יודע בדיוק איך לגעת בי, יודע איך לעשות את זה בצורה מושלמת. עד כדי כך שהוא גורם לי לצרוח בשמו. גורם לי לאבד את זה, לאבד כל שליטה על גופי. והוא היחיד ששולט בי. אך ורק הוא. הייתי כנוע אליו ואהבתי את זה. אני עדיין אוהב את זה. אני אוהב את השליטה שלו. את השליטה שלו בי. בגוף שלי. נעמדתי מול הארון, מוציא בוקסר ולובש אותו. לפתע הרגשתי זוג ידיים מקיף אותי, חייכתי חיוך נבוך ונשכתי את שפתי התחתונה. מניח את ידיי על זרועותיו. הרגשתי שהוא מנשק בעדינות את צווארי, גורם לי לעצום את עיניי ולהיות חלש בין ידיו. הסתובבתי אליו כורך את ידי סביב צווארו. נישקתי נשיקה רכה וקצרה אל שפתיו. התנתקתי ממנו, מחזיק בפניו, מסתכל אל תוך עיניו בחיוך קטן. צועד איתו אל עבר המיטה ומפיל אותו עליה. הוא נשכב על המיטה כשאני בין שתי רגליו. עכשיו זה תורי לספק אותו, ואין לי הרבה זמן לעשות זאת. "אלוהים..." הוא נשם בחולשה.
התמקמתי בין שתי רגליו, מנשק את שפתיו באיטיות ממכרת. מחליק את לשוני בין שפתיו ופולס את דרכי בפיו בעזרת לשוני. הוא החזיק בישבני בשתי ידו, גורם לי לחייך כנגד צווארו ולנשוך נקודה מסויימת. ירדתי עם נשיקותיי אל צווארו. זוכה לקבל ממנו גניחות חלושות. הוא עצם את עיניו, מתענג על הרגע. הוא הרכין את ראשו לאחור ונשם בכבדות. ראיתי איך עמד לו. "לו-ואי..." הוא נשם, מנסה להתאפס על עצמו, לתפוס את עצמו בידיים, אך ללא הצלחה. ירדתי באיטיות עם נשיקותיי אל בית החזה שלו ובטנו השרירית. ממשיך לקבל ממנו גניחות, אך שהפעם הן יותר עגונות וחזקות. הגעתי עם שפתיי אל קו התחתון שלו, מכניס אצבע אחת אל הגומי של הבוקסר, מלטף את בטנו התחתונה. רואה איך שהוא מתפתל מן המגע הקטן הזה. פשטתי ממנו באיטיות את מכנסיו. חושף את הזין הגדול שלו שהיה פועם ורטוב. שמחתי לראות שהוא מגורה ממני בצורה הזו. ירדתי עם נשיקותיי אל בירכיו, מרכין נשיקה קטנה אל מפשעתו ועולה בזרם נשיקות אל כיוון הזין שלו. עד שהגעתי אליו והחזקתי אותו בידי. "כ-כן..." הוא גנח בחולשה כשהוא הרגיש שעברתי עם לשוני על כל האורך של איברו. הכנסתי אל כל זין שלו אל פי והתחלתי למצוץ. "ל-לואי..." הוא גנח בחוזקה, מנסה להשתלט על גוון קולו, אך הוא לא מצליח. שאבתי את הזין שלו אל תוך פי, מוצץ אותו בחוזקה. גורם לו להחזיק בראשי. הרגשתי איך הוא משתדל שלא לדחוף את ראשי, לגרום לי למצוץ את הזין שלו בחוזקה. דחפתי את ראשי לבפנים, אני רוצה לספק אותו בדיוק כמו שהוא מספק אותי. לגרום לו להרגיש שאין לו שליטה על גופו, לגרום לו לאבד את זה. "א-אלוהים, אל תפסיק!" הוא גנח בחוזקה כשנגעתי בדיוק בנקודה. "א-אתה כלכך טוב! א-אלוהים!" הוא גנח בחוזקה. אגנו התרומם מעט, הוא איבד את השליטה על גופו, בדיוק כמו שרציתי. ידיי היו על יריכיו גלשתי איתן באיטיות אל אגנו, מצמיד אותו בחזרה אל המיטה. "כ-כן!" הוא גנח ללא שליטה. הגוף שלו לא מכיר רוגע כרגע. המשכתי למצוץ את הזין שלו בחוזקה, שואב אותו, רוצה כבר להביא אותו אל הקצה. "ל-לואי..." הוא המשיך לגנוח. "אתה כלכך טוב..." הוא המשיך לגנוח ולא הפסקתי, אני לא אפסיק עד שהוא יגמור. התחלתי להרגיש את הדמעות מבצבצות בעיניי, אבל לא הפסקתי לא ננתי לזה לגרום לי להפסיק. "א-אני ג-ומר..." הוא גנח. ובין רגע ראיתי שגבותיו מתכווצות ופיו נפער. הנוזל שלו יצא מאיבר אל ידי. התיישבתי על בירכיי בין רגליו ונשכבתי עליו. ליקקתי את שפתי, רואה איך הוא מתנשם ומנסה להסדיר את נשימתו. "אלוהים זה..." הוא נשם, לא מסוגל לדבר כרגע. הצמדתי את שפתיי אל שלו, הוא בין רגע החדיר את לשונו אל פי. והטעם שלו חוזר אל פי. הוא נישק אותי בפראות. והתכוון להישכב מעליי אבל בדיוק אמא שלי והבנות חזרו.
"שיט!" לחשתי בצעקה והתנתקתי ממנו, הסטתי את מבטי אל הדלת הפתוחה, רצתי אליה וסגרתי אותה. הוא גיחך מעט ונשך את שפתו. מסתכל עליי עם המבט החודר שלו. צעדתי בחזרה אל המיטה, נשכב לידו. הוא לקח את השמיכה וכיסה אותנו. קברתי את ראשי בצווארו והנחתי את ידי על בטנו. נושם את הריח שלו. חייכתי כנגד צווארו, הוא העביר את אצבעותיו בשיערי. גורם לצמרמורת נעימה לעבור בגופי.
YOU ARE READING
My other half 1 - larry stylinson
Fanficהארי הוא הדוגמא לגבר הטוב והתמים, זה שלא עושה בעיות, שעומד בצד ומקשיב. אותו אחד שמחפש את האחד לחתונה. אבל מה קורה שהוא מתאהב בגבר הרע, או יותר נכון בלואי, לואי וויליאם טומלינסון. סוחר סמים, שלא מחפש יותר מלילה אחד ביחד. אותו אחד שהולך לבר רק בשבי...