פרק 45.

1.5K 111 133
                                    

נקודת מבט הארי:

נזרקתי על המיטה בעייפות. אני כלכך קרוב מלשבור את החוק של עצמי. מה שקרה אצל זאין פשוט היה דפוק. אנחנו רבים על שטויות ונייל איכשהו תמיד משלים בנינו. עצמתי את עיניי, זהו אני שובר את החוק. אני לא מסוגל יותר. פקחתי את עיניי מהמגע הקטן שלו. הוא הרכין כמה נשיקות את הצוואר שלי ונשכב לידי. הסטתי את מבטי אליו. אלוהים אני רוצה לחוש בו. הנחתי את ידי על אגנו והתקרבתי אל פניו בשביל לרסק את שפתיי כלפיי שפתיו. נישקתי את שפתיו באגרסיביות, הייתי נואש אליהן, התגעגעתי לטעם שלהן. הוא אחז בפניי ולרגע התנתק ממני, מסתכל אל תוך עיניי. "שברתי אותך?" "שברת אותי." עניתי במהירות וחזרתי לנשק את שפתיו הדקיקות. הוא רכן מעליי, כשכל רגל שלו בצד אחר של גופי. אחזתי בישבנו והוא צחק כנגד שפתיי כשלחצתי עליו. הוא התנתק ממני לרגע והוריד את חולצתו במהירות. הוא חיכה לזה ואני כמו דביל אסרתי עליו סקס. הוא חזר לנשק את שפתיי אבל הפעם הוא עשה את זה באיטיות. הוא גלש עם ידיו מראשי אל כתפי ונעצר על יד אגני, מכניס את ידיו אל מתחת חולצתי ונוגע בעורי החשוף. הוא ירד בזרם נשיקות אל הצוואר שלי. "ל-לואי..." גנחתי בחולשה.
"הארי." שמעתי לחישה מהצד. "הארי תתעורר." "מ-מה?!" קמתי בבהלה. "אתה צעקת את השם שלי מתוך שינה, הכל בסדר?" נאנחתי ונשכבתי בחזרה במיטה. "היה לך סיוט?" "יותר בכיוון של כמעט זיינת אותי בחלום שלי." אמרתי בגיחוך והוא פרץ בצחוק. "אתה רואה אפילו החלום שלך רוצה שנזדיין לא רק נייל..." הוא לחש והרכין נשיקה אל בית החזה שלי. "מה השעה?" "6 לפנות בוקר..." הוא לחש וטחב את ראשו בצווארי. "אני גם ככה צריך לקום עוד שעה..." אמרתי בעודי נאנח. הוא הרכין נשיקה קטנה לצווארי ועצמתי את עיניי. "לגבי זאין ולוטי..." הוא לחש. "אני חושב שאין לי על מה לדבר איתם אם הם כבר עשו את זה." הוא אמר והנהנתי. "ויצאתי דפוק אתמול." הוא הוסיף והקרבתי אל פניו בשביל לנשק את שפתיו ברכות. "שנינו יצאנו דפוקים." לחשתי. "אנחנו צריכים להפסיק עם זה. אתה יודע..." הוא אמר והתיישב על המיטה. "עם מה?" "עם לריב כל 5 דקות." הוא אמר והנהנתי. "אנחנו צועקים אחד על השני במקום לדבר על זה ולפתור את הבעיה." "אתה צודק." אמרתי והוא התקרב אליי והרכין נשיקה קטנה לשפתיי. העברתי את לשוני על שפתיו לפני שחלקתי אותה בלשונו. ממשיך לנשק את שפתיו ברכות. רוצה לטעום ממנו עוד אבל אני עוצר את עצמי. הוא התנתק ממני והסתכל אל עיניי בחיוך קטן ואפילו קצת נבוך. התהפכנו בתפקידים. בהתחלה אני הייתי הנבוך והביישן ולו הייתה את השליטה. בכל מובן. ועכשיו זה הפוך, אני זה שקיבל את השליטה שהוא מתחנן אליה כרגע והוא לפעמים הופך לנבוך, אבל עדיין הוא נשאר זה שמגן ושומר עליי. וזה משהו שאני יודע שאף פעם לא יעלם. "לגביי נייל..." הוא אמר ולרגע לא הבנתי הוא עומד להגיד. "אתה יודע שאתמול הוא בגד באישתו..." "מה?" "אתמול קמתי והלכתי למטבח ושמעתי גניחות מהחדר שלו." "אתה רציני?" "כן, שתדע שאנחנו היחידים שלא מזדיינים. נייל והבחורה שהוא הביא אתמול, זאין ולוטי שעל זה אני בכלל לא רוצה לחשוב כרגע..." "תזכור שאנחנו התחלנו להזדיין לפני כולם." אמרתי והוא הנהן בצחקוק קטן. "הבחורה הזאת עדיין פה?" "אני חושב שכן..." "אנחנו הולכים לעשות לו קטע שהוא יקום." אמרתי ובין רגע עלה על פניו חיוך. "עכשיו אנחנו יכולים לדבר על הסקס שלו ולא רק על הסקס שלנו..." הוא אמר במעט גיחוך ומיד לאחר מכן קם מן המיטה. הוא הלך אל השירותים ואני הייתי מיד אחריו. הוא נעמד על יד הכיור ונאנח, הסתכלתי עליו דרך המראה בחיוך. השיער שלו היה מבולגן ומשום מה זה מאוד משך אותי. נשכתי את שפתי התחתונה, כרכתי את זרועותיי סביב אגנו ונשקתי בעדינות לצווארו. דרך המראה ראיתי שהוא עוצם את עיניו ונושך את שפתו התחתונה. אלוהים אני צריך להחזיק את עצמי זה רק עוד 4 ימים. התנתקתי מצווארו בחיוך והוא פקח את עיניו, מסתכל עליי דרך המראה. "ארבעה ימים." אמרתי והוא גלגל את עיניו. "אתה דפוק. והכלל הזה דפוק." הוא אמר ומשום מה אני שמח לראות אותו כך. כשהוא מחזיק את עצמו. הוא הסתובב אליי וכרך את ידיו סביב צווארי. "אנחנו הולכים לעשות לנייל קטע עכשיו." אמרתי בחיוך והוא הרכין נשיקה קטנה לשפתיי. "מה אתה מתכנן?" הוא לחש כנגד שפתיי. "להביך אותו קצת..." אמרתי והוא עושה פרצות קטן. "טוב קצת הרבה." תיקנתי את עצמי והוא צחק. התקרבתי אל פניו ונישקתי את שפתיו באיטיות ממכרת. הוא טחב את אצבעותיו בשיערי, שפתיו נעו בשלמות כנגד שלי. לאט לאט החדרתי את לשוני אל תוך פיו, עובר איתה על שפתיו ומחליק אותה כנגד לשונו. ירדתי עם ידיי אל ישבנו ולחצתי עליו מעט. זוכה לקבל ממנו גניחה חלושה. החזרתי את ידיי אל אגנו והרמתי אותו אל השיש. מניח את ידי על בירכיו ועולה איתן באיטיות אל כיוון מפשעתו. הוא אידק את ידיו אל אגרופים כשיערי עדיין בין אצבעותיו ושפתיו המשיכו לנוע באיטיות כנגד שפתיי. התנתקתי ממנו והצמדתי את מצחי אל מצצו. עצמתי את עיניי, מרגיש את נשימותיו המהירות על פניי בזמן שאני מלקק את שפתיי ונושך אותן. הוא כרך את רגליו סביב אגני שומר אותי קרוב אליו.

My other half 1 - larry stylinsonWhere stories live. Discover now