Millie Bobby Brown.. zcela normální holka a jako každému jinému teenagerovi jí v tento čas také začínají letní prázdniny, které stráví doma na Floridě.
Včera Millie skončil její druhý rok na střední a po prázdninách se může těšit do třetího ročníku. Rozhodla se ,že první týden svých prázdnin bude trávit se svou zrzavou kamarádkou Sadie na pláži a u Netflixu s hromadou jídla.
~Millie~
Z přízemí se ozývá hlas :„ Millie...!? Už si volala té Sadie? V kolik že dorazí? A jak dlouho tu bude?" zvolává mamka Millie.
Ta s úsměvem reaguje na maminky prosby .„ Ještě jí zavolám! " křičí Millie ze schodů dolů a jde si do svého pokoje pro mobil. Našla si v kontaktech „ Sadie🧡🦧" a vytáčí číslo. Z telefonu se ozvalo radostné „AHOJKYY!" Millie pozdravila nazpět a hned poté položila své otázky. " Tak co platí to dneska...? Přijdeš kolem pátý.?
Sadie kostrbatě odpovídá: „ Noooo.. Millie strašně se ti omlouvám ,ale dorazím až zítra a budu u tebe moc být jenom tři noci.... Dneska přijede můj vzdálený bratranec... ale ve středu jsem u tebe!
Millie jenom souhlasí a dodává to ,že se na Sadie moc těší a že klidně pak pozná i jejího bratránka a se smíchem pokládá hovor.
Millie seběhne schody dolů a říká mamce změny... Maminka jen mávne rukou a jde se kouknout na Aveu.~Sadie~
*Slyší zvonek**
Sadie jde rychle otevřít a u dveří vidí zcela jiného kluka ,než kterého znala.
Sadie otevřela branku a s úsměv objímá bratránka a řekla "Pane Bože Noahu...! Ty si strašně vyrostl!"
" Za to ty moc ne" odpovídá se smíchem Noah.
"Ty blbečku!" vykřikla Sadie. " A jak dlouho jsme se neviděli?"
„ 3 roky zrzko! reaguje Noah.Sadie zavede Noaha ke zbytku rodiny, která ho s otevřenou náručí přivítá. Pak Noaha vezme do jeho pokoje nebo-li do pokoje pro hosty.
Noah se zabydlel a pak mu Sadie oznámila ,že tu tři noci nebude a že má domluvenou přespávačku s kamarádkou Millie.
Noah se smutně zatvářil , předvedl Sadie jeho psí očka, ale dodal že je všechno Ok...>Středa<
~Sadie~
Sadie ráno k snídani připravila vafle pro celou rodinu a i pro nového člena Noaha. Pak si šla rychle zabrat koupelnu ,aby se v klidu mohla vysprchovat , vyčistit si zuby, umýt si obličej , namazat se opalovacím krém a učesat si vlasy , ale v té chvíli když si česala své kudrnaté zrzavé vlasy už někdo klepal na dveře a ozývalo se: „ Sadie! Sadie! Už si!? vykřikoval Noah.
Sadie naházela svojí kosmetiku do taštičky,kterou si chtěla vzít k Millie a vystřelila z koupelny. Ve svém pokoji si zabalila kufr a napsala Millie. Té oznámila ,že dorazí hned po obědě. Millie odepsala jenom "Oukrrrrr❤️⭐️"~Millie~
Celé dopoledne připravovala vše ,co bylo potřeba. Jako jídlo, notebook s Netflixem, matrace, to-do plán... a to vše s nadšení , protože je to její první přespávačka, kterou pořádá a vlastně i které se účastní.Kolem jedné hodiny odpoledne Sadie už zvolila u Millie u dveří. Tak jí otevřela mamka Millie a její malá sestřička Ava, která chtěla hned Sadie obejmout. Mezi tím už i z pokoje přiběhla Millie a velmi pevně také objala svojí nejlepší zrzavou kamarádku. Poté ji zavedla do pokoje ,kde si Sadie vybalila a rovnou se holky převlékly do plavek a vyrazily na pláž.
The end of the first part.........⚡️
544 words
To be continued...💫Ahojkyy! Doufám, že jste si tuto první část přečetli...😉 (Pokud ano ,napište do komentářů tohoto emoji:☀️ ..ať to vím😉✨ A pokud jste fanoušci Stranger things a nebo Stranger thing castu tak napište do kometářů: 🧇 (waffle😉❤️)
Můžete napsat i nějaký jiný komentář. Za jakoukoliv zpětnou vazbu budu moc ráda❤️❤️
ČTEŠ
We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨
FanfictionStranger things cast❤️🧇 Příběh "nekonečného" léta , slunečních dnů na pláži , nových lásek, zklamání a mnoho dalšího....✨ Tento příběh je zcela smyšlený! Hlavní role jsou inspirovaný herci ze Stranger things( Millie Bobby Brown , Finn Wolfhard, Noa...