The ninth time...⏳

91 13 11
                                    

..... Pak slyšela již kroky mířící zpět do pokoje. Sadie rychle odstranila Instagram z panelu historie, zprávu  ale nevymazala a rozklikla fotky.
Poté, co Millie vešla do pokoje,slyšela ten zvuk, který se vždy ozve ,když se přepošlou fotky nebo videa mezi mobily přes AirDrop a Sadie vykřikla nervózně :„ Už to funguje."

"A co, jak se máš? ...a co Noah?" zeptala se Millie.

„Jo jo... v pohodě jsem... tedy já se mám dobře.... aaaa Noah ten.... ten spí... asi..." koktala Sadie.
„Ok...."udiveně reagovala Millie.
Po dvou minutách ticha Sadie řekla:„ Tak.. já už půjdu. Ještě jsem nesnídala a mám spoustu povinností."
„Jasně.." odpověděla trochu zklamaně Millie.
Sadie k ní přišla blíž objala ji a do ucha jí pošeptala:„Ještě ti napíšu." Pak si vzala tašku s věcmi a Millie jí doprovodila z domu. Poté Sadie už jen zamířila krokem k jejímu domovu. Když dorazila domů a vešla do kuchyně ,viděla Noaha ,tak zašeptala:„Noahu..?"
„No...?" odpověděl nechápavě.
Pak ho chytla ho za ruku a odvedla ho do jeho pokoje.
„Co se děje...?" zeptal se ospalý Noah.
„Dej sem mobil." vyzvala ho Sadie.
Ten jí ho tedy podal do ruku,ale Sadie mu ho vrátila.
„Ještě ten mobil prosím odemkni a otevři instagram."
„Jo...jasně." opět jí podal mobil.
Sadie na něj chvíli klikala a pak otočila displej přímo Noahovi do obličeje.
„Čti!" řekla trochu naštvaně.

"Ahoj Millie,
Včera to s tebou bylo moc fajn a vím, že se ještě moc neznáme,ale já jsem si jistý ,že už od první chvíle ,co jsem tě viděl jsem z tebe nemohl upřít zrak a cítím k tobě něco..."
Dočetl Noah zprávu a řekl:„ To jsem napsal..? A ona to už to viděla..!?" zděsil se Noah.

„Ne, to já to zobrazila.... Ty můžeš doufat, že to neviděla!" formulovala Sadie.
Noah jenom stál a nervózně si upravoval vlasy.
„Tak to smažu.. ne?" po chvíli řekl.
„Nechceš si o tom nejdřív promluvit..?" nabídla se Sadie.
A pak se posadili na postel.
"Takže Noahu... chápu tě..., ale asi si viděl Millie a Finna. Musel sis povšimnout ,jak po sobě furt pokukují a ...že se mezi nimi něco rýsuje..."

„Jo..já to vidím..nejsem slepej!! Ale já si ani nepamatuju ,že jsem to napsal!"  křičel zbrkle Noah. Pak odešel z pokoje prásknul za sebou dveřmi a zavřel se do koupelny. Tam si dal vlažnou sprchu a hlavně přemýšlel na tím, co se mu tu noc prohánělo hlavou.

„Co se děje..?" zeptala se z kuchyně mamka Sadie.
„Noah se zakoukal...! Ale ono ho to přejde..!"ozvalo se na chodby z úst Sadie.
Po několika minutách, co Sadie snídala v kuchyni, Noah vyšel z koupelny a šel se obléknou. Když Sadie odhadla, že by už mohl být převlečený, šla zaklepat na dveře.

„Ano...?" řekl Noah.
„To jsem zase já.." otevřela dveře Sadie a poté dodala:„ Hele s Millie jsme velmi dobré kamarádky, a proto jí dneska ještě napíšu, jestli se zítra nesejdeme venku a zeptám se jí nenápadně na tu zprávu... a taky jak to mezi nimi s Finnem je... A já jsem si ji jistá ,že jí nejsi úplně lhostejný." mrkla jedním okem.
Pak pomalu odešla a zavřela za sebou dveře.

Po zbytek dne už se nic nedělo, maximálně si někdo pustil Netflix, přemýšlel nad svými problémy a nějak večer usnul. Sadie ještě splnila to ,co slíbila Noahovi a napsala Millie. Tak jí v okamžiku odepsala a sejdou se zítra po obědě na pláži.

To be continued...❣️
562 words
The end of the ninth part.........💞
Ahojkyy! Doufám, že jste si devátou část užili..a těšíte se na další (Pokud jste to dočetli až sem ,napište do komentářů tohoto emoji:💘 ..ať to vím😉✨ A pokud jste fanoušci Stranger things a nebo Stranger things castu ,tak napište do kometářů: 🧇 (waffle😉❤️)
Můžete napsat i nějaký jiný komentář.❤️

We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat