The third time...🍦

132 14 5
                                    


Čtvrteční ráno začlo probuzením od mamky Millie , která vešla do pokoje , šepotem řekla :„Budíček.." a otevřela okno dokořán. Holky se probudily a nastejno z jedné postele řekly s chraplavým hlasem:„ Dobré ráno."
Ve dveřích ještě maminka zmínila :„ Snídaně bude na stole za 15 minut. Jo? a odešla.
Holky pomalu vylezly z postele a společně si šly vyčistit zuby. Před zrcadlem v koupelně se dost nasmály nad fotkami, které právě vyfotily s kartáčku na zuby. Millie pak odešla zpět do pokoje a nechala Sadie v koupelně. Převlékly se a pak se sešly až u jídelního stolu u snídaně. Mamka jim připravila tousty a nakrájela ovoce. S holkami seděla u stolu i Ava, která  jim furt něco breptala. Po snídani se Millie a Sadie přemístily zpět do pokoje. Tam probíraly , co dneska podniknou.
Po dlouhém diskutování se rozhodly.
Původní plán zněl: Nasednou na autobus a jet se podívat do města.
Tento nápad holky oznámily rodičům ,ale mamka Sadie k němu navrhla , že by s sebou mohly vzít i Noaha. Holky se tomuto návrhu nějak nebránily a šly se namalovat a  připravit. S Noahem se měly sejít až na zastávce.
Autobus měl odjíždět za 3 minuty , takže si holky musely trochu popoběhnout. Noah už je na zastávce vyhlížel. Když holky doběhly k Noahovi ,Sadie se sním objala a ujala se slova.

„Takže.... Noahu... tohle je moje talentovaná..., vtipná a praštěná kamarádka Millie. Millie tohle je můj bratranec Noah." Se smíchem se zadrhávala Sadie.

Ve stejné chvíli :
„Ahoj.." nejistě řekla Millie.
„Ahoj" s okouzlujícím úsměvem vyslovil Noah.

Nic víc už říct nestihli a na zastávku dorazil autobus. Holky si sedly vedle sebe a Noah v modré kostkované košili a tyrkysovém tričku hned za ně.
Noah se ptal Millie na různé otázky.. a ta mu s úsměvem a roztomilým pohledem odpovídala.
Cesta utíkala velmi rychle, a proto si ani pomalu nevšimli ,že mají vystupovat. Naštěstí si Sadie zaregistrovala , že už jsou u obchoďáku a vyběhli rychle z autobusu.
„Tak kam půjdeme"? zeptala se Sadie.
"Na zmrzlinu!" vykřikla Millie.
Noah jen přikývl. A vyrazili směrem ke stánku s kopečkovou zmrzlinou.
„Prosím kopeček vanilkové pro mě, pro Sadie jahodovou.... a pro tebe Noahu...?" Otočila se za sebe Millie a podívala se na Noaha.
„....Čokoládovou" odpověděl Noah.
Millie za všechny zaplatila, pak si vzali zmrzliny z pultu a vyrazili na náměstí k fontáně. U fontány se holky nechali vyfotit od Noaha. Když si pak prohlížely vyfocené fotky, všimli si černovlasého kurdnatého kluka v pozadí.
„Finn...?" zvedla obočí a velmi udiveně řekla Sadie .Všichni se začali ohlížet po okolí a hledali kluka z fotky.
„Támhle!!!" vykřikla Millie a rychlou chůzí se vydala za klukem. Sadie s Noahem se jí snažili dohnat. Jakmile se Millie dostala ke kudrnatému klukovi...chytla ho za rameno a nejistě řekla :„ Finne?" Kluk se otočil a.....
To be continued...🤫☁️

537 words
The end of the third part.........💕
Ahojkyy! Doufám, že jste si tuto třetí část přečetli... Rozdělila jsem ji ,aby to bylo napínavé a nebylo to tak dlouhé ,jak jsem to napsala😂 (Pokud jste to dočetli až sem ,napište do komentářů tohoto emoji:🛍 ..ať to vím😉✨ A pokud jste fanoušci Stranger things a nebo Stranger thing castu ,tak napište do kometářů: 🧇 (waffle😉❤️)
Můžete napsat i nějaký jiný komentář. Za jakoukoliv zpětnou vazbu budu moc ráda❤️❤️

We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat