„Moc ráda!" dala si Millie pramínek vlasů za ucho
a šla hned vedle Finna mezi rodinnými domky.
~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~
Jen tak po sobě pokukovali. Finn někdy i něco řekl, ale žádný dlouhý nebo důležitý dialog to nebyl. Po chvíli se Finn zastavil před jedním domem.„Jo...tak tady je můj relativně nový domov...náš skromnější jednopatrový dům!" ukázal druhou rukou ,než ve které držel skate, na typické bílé stavení s novou fasádou i okny.
„Tak pojď dál!" vyzval Finn Millie a poté otevřel hlavní dveře. Millie vešla do malé předsíně, kde byly jen věšáky a botník.
Poté ji Finn provedl celým domem, představil Millie jejich pejska a nakonec si sedli v Finnově pokoji. Millie si sedla na židli od psacího stolu, přes kterou bylo přeházené nejspíš čisté oblečení a Finn se usadil na jeho postel.„Promiň za ten nepořádek...netušil jsem, že tu budu mít takovou návštěvu.." omlouval se Finn.
„To neuklizený oblečení a neustlanou postel přežiju..u mě to není o moc lepší!" zasmála se Millie a poté pokračovala:„Když jsme byli spolu venku..byl ten nádherný západ slunce...tak si mi řekl, že jenom "tak trochu" hraješ na kytaru...Proč máš jen tady v pokoji osm různých kytar..? zeptala se nechápavě s úsměv Millie.
Finn se na ni pousmál nazpět a řekl:„To ještě nejsou všechny..mám jich šestnáct...,ale aktuálně hraju na tuhle elektrickou." Zvedl se Finn a z rohu pokoje zvedl ze země červenou kytaru.
„Víš.., já bych radši slyšela jak hraješ na normální kytaru." oznámila Millie.
„Dobře...tak z těch normálních mám nejradši tuhle..je po mém strejdovi..dostal jsem jí k narozeninám, když jsem byl ještě docela malej." sundal ze zdi Finn karamelově lesknou hnědou a trochu poškrábanou kytaru a opět si sedl na postel.
„Tak co chceš zahrát?" zeptal se sebevědomě Finn.
„Umíš všechno jo? Tak... Bruno Mars...Just the way you are.." navrhla Millie a potichu se zasmála.
V tom Finn trochu znejistil a chvíli jen tak koukal na Millie. Pak se opět soustředil na kytaru, upravil si prsty na první akord a brnkal předehru. Poté Finn začal zpívat první sloku této romantické a upřímné písně.(Písničku máte nahoře..doporučuji si ji pustit)
Oh, her eyes, her eyes
Make the stars look like they're not shinin'
Her hair, her hair
Falls perfectly without her tryin'
She's so beautiful and I tell her everyday
Yeah, I know, I know
When I compliment her, she won't believe me
And it's so, it's so
Sad to think that she don't see what I see
But every time she asks me, "Do I look okay?"
I say
When I see your face
There's not a thing that I would change
'Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile
The whole world stops and stares for a while
'Cause girl, you're amazing
Just the way you are
Yeah
Her lips, her lips
I could kiss them all day if she'd let me
Her laugh, her laugh
She hates, but I think it's so sexy
She's so beautiful and I tell her everyday
Oh, you know, you know
You know I'd never ask you to change
If perfect's what you're searchin' for, then just stay the same
So don't even bother askin' if you look okay
You know I'll say
When I see your face
There's not a thing that I would change
'Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile
The whole world stops and stares for a while
'Cause girl, you're amazing
Just the way you are
The way you are
The way you are
Girl, you're amazing
Just the way you areKdyž si spolu dozpívali, Finn přestal brnkat na kytaru. Jen si vzájemně koukli do očí a culili se na sebe.
„Víš, že moc hezky zpíváš ..?" prolomil Finn ticho milým komentářem.
„Vážně..? Je to od tebe hezký..taky moc hezky zpíváš.." poděkovala trochu zmateně Millie.
„No tak na kytaru už jsem ti zahrál..co teď..? Ani jsem se tě nezeptal jestli nechceš něco k pití.." koukl se Finn trapností za sebe do zdi.
„Tak asi jen vodu." požádala ho Millie.
„Jo jo...hned budu s vodou zpět!" seskočil Finn z postele a vyběhl ze dveří.Millie se otočila s židlí směrem ke stolu stejně jako byla předtím než si na ní sedla, a jen tak se rozhlížela po Finnově stole. Pod hromadou papírů, starých učebnic a dalších papírů si všimla černého bloku. Zvědavost jí nedala, a tak pod knihou s matematickému úlohami uchytila černou knížku.
Byl to Finnův blok na všechno. Byly tam napsány různé akordy i texty k písním, které asi právě skládá. Fungovalo to i jako deník. Žádné nové zápisky jako v deníku tam nebyly jen starší. Za posledními popsanými a pokreslenými stránkami bylo spoustu vytržených listů.
Millie tmavý deník projížděla rychle a jen tak listovala. Přečetla si jeden text písně, kterou Finn složil ten den, kdy s Millie byl venku na procházce. Poznala to podle datumu, který se nacházel v pravým dolním rohu.
Poté Millie už slyšela kroky, které mířily do pokoje a tak rychle uklidnila blok na stejné místo a do ruky si místo něho vzala fotku, která se také ležela na stole.„Tady máš tu vodu.." oznámil Finn.
„Moc děkuju." chytla Millie sklenku do ruky a napila se.
Pak si oba opět sedli a další hodinu si jen tak povídali hlavně o jejich dětství.
Po poslední větě, co Finn řekl o jeho letních prázdninách u babičky, nastalo trapné ticho.
Proto se Millie zvedla ze židle a Finnovi oznámila, že už půjde nazpět domů.
Finn jí doprovodil před dveře a Millie mířila domů za rodinnou.To be continued...🎸✨
The end of the eighteenth part...
942 wordsAhojky!!!❤️❤️✨
Strašně se Vám omlouvám, že tak hrozně dlouho nic nevyšlo!🥺❤️ Škola je škola..,ale naštěstí mám už po přijímačkách...jsem přijatá a ohledně střední školy mě už čekají jen rozřazovačky z angličtiny!!🔥
Své aktuální základky mám taky docela dost(aktuálně bych měla dělat referát na hudebku..🤫) a tak trochu se bojím, že budu mít z chemie čtyřku( už jsem stihla za ty tři hodiny,co jsme zatím měli, chytnou rovnou dvě👍)
Nevím za jak dlouho vyjde další kapitola..samozřejmě se budu snažit, aby byla brzy!!❤️✨Doufám, že se vám tato osmnáctá část líbila a že vás zahřála u srdíčka!❤️Pokud jste to dočetli až sem, napište mi do komentářů tohoto emoji:🎶(Ať to vím😉) Snad jste mi tady všechny holky zůstaly!!!!☺️
Můžete napsat jakýkoliv jiný komentář..✨ za jakoukoliv zpětnou vazbu budu neuvěřitelně ráda!❤️🥰
ČTEŠ
We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨
FanficStranger things cast❤️🧇 Příběh "nekonečného" léta , slunečních dnů na pláži , nových lásek, zklamání a mnoho dalšího....✨ Tento příběh je zcela smyšlený! Hlavní role jsou inspirovaný herci ze Stranger things( Millie Bobby Brown , Finn Wolfhard, Noa...