..... ,kdy Millie zacouvala a zakopla o kámen. Spadla po zádech do vody. Obličej a vlasy si nenamočila, protože stihla dát ruce za sebe, ale zbytek jejího těla a oblečení bylo zcela promočené. Všechny popadl záchvat smíchu včetně Millie. Pak se zvedla z vody a vrátila se zpět na pevninu.
„Musíme domů..., vždyť nastydneš!" oznámila Sadie.
„Radši jo...,ale klidně půjdu sama...nechci vám dnešní večer ničit." navrhla Millie.
„ Noahu... ty si taky úplně mokrý...my jdeme taky domů." zhrozila Sadie.
Noah jenom přikývl.
„Já jdu taky." řekl Finn.A vyrazili z pláže směrem k domovu. Když ještě na pláži prošli kolem nějakého stolu, Noah uchopil červený kelímek ,který tam jen tak stál a napil se z něho. Obsah vypil úplně celý a zatvářil se znechuceně.
„Proč to piješ..?!" vykřikla Sadie , pak vyrvala Noahovi kelímek z ruky a odtáhla ho z pláže.Byli asi tři minuty na cestě k domovu. Najednou si Millie začla třít pravou rukou levé předloktí.
„Je ti zima..?"zeptal se Finn. Poté si sundal svojí koženou bundu a položil jí na záda Millie.
Ta se mu koukla do očí, usmála se a poděkovala.Pokračovali ve své cestě. Noah se trochu motal, párkrát i zakopl o vlastní nohy. Nikdo nevěděl ,co to vlastně vypil. Sadie si toho všimla a navrhla ,že ho musí doprovodit až domů.
„Věci u tebe si vyzvednu zítra..Millie."
„Jasně.." souhlasila Millie.
„Doraž v pořádku domů...ahoj!" oznámila Sadie.
Noah jenom zamával. „
Ahojky zítra." rozloučila se Millie.
„Čau." doplnil Finn.„Můžu tě doprovodit domů?" zeptal se Finn Millie.
„Klidně" odpověděla zaraženě Millie.
A tedy spolu zamířili k domu Millie. Celou cestu mlčeli, jen se tak usmívali a pokukovali po sobě. Po několika promlčených minutách se už objevili před domem.„Tady bydlíš..?" optat se Finn.
Millie přikývla na souhlas.
Pak už otevřela branku....došla k hlavním dveřím.
Otočila se zpět na Finn a řekla „Děkuju.."
Poté chytla za kliku a najednou se zastavila.
„Počkej..!" vykřikla Millie.
Finn ale stál furt na stejným místě ,nikam se nepohnul a stále se koukal na Millie.
„Bunda..." vrátila se Millie zpět k Finnovi.
Millie mu předala bundu. Ten si ji přehodil přes rameno a držel ji jen ta ukazováček.
„Ještě jednou ...děkuju.." řekla Millie s upřímným pohledem do očí Finna.
Ten odpověděl:„Nemáš za co.."Po jeho slovech se Millie k Finnovi přiklonila blíže. Oba si koukali přímo do očí. Pak Millie udvrátila zrak, protože se naklonila k jeho tváři a věnovala mu skromnou pusu na tvář. Millie se zpět zadívala do jeho tmavých očí a rozloučila se:„ Ahoj Finne..."
„Ahoj Millie" vyšlo z Finnových úst potichu.Millie zamířila opět k hlavním dveřím, naposledy se na Finna obrátila a zabouchla dveře. Finn už taky déle před domem Millie nepostával a vyrazil domů.
Millie nikoho v dolním patře neviděla, tak šla rovnou do koupelny ,kde si ze sebe sundala stále mokré oblečení, vlezla do sprchy, vyčistila si zuby, odlíčila si obličej a zamířili rovnou do postele. Tam si vzala na chvíli do ruky mobil.
Napsala Sadie ,že se má VÍC dobře a že dorazila domů.
Když mobil odložil vešla mamka. Ta se zeptala jestli je všechno v pohodě a řekla jí ,ať už radši spí a nechá ten mobil nepokoji. Millie odpověděla:„ Ano mami... dobrou noc!"
Maminka zavřela dveře a poté přes ně zašeptala: „Dobrou Millie."Millie ležela ve tmě v její posteli a přemýšlela jen nad Finnem. Po chvíli však usla.
To be continued...🌑
562 words
The end of the seventh part.........💞
Ahojkyy! Doufám, že jste si tuto sedmou část užili..❤️ (Pokud jste to dočetli až sem ,napište do komentářů tohoto emoji:📱 ..ať to vím😉✨ A pokud jste fanoušci Stranger things a nebo Stranger things castu ,tak napište do kometářů: 🧇 (waffle😉❤️)
Můžete napsat i nějaký jiný komentář. Například jestli chcete nějaké zvraty a tak.😉😂
Za jakoukoliv zpětnou vazbu budu moc ráda❤️❤️
ČTEŠ
We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨
FanfictionStranger things cast❤️🧇 Příběh "nekonečného" léta , slunečních dnů na pláži , nových lásek, zklamání a mnoho dalšího....✨ Tento příběh je zcela smyšlený! Hlavní role jsou inspirovaný herci ze Stranger things( Millie Bobby Brown , Finn Wolfhard, Noa...