The eighth time...💬

98 12 7
                                    

Stále byla venku tma a stalé byly na obloze ty stejné hvězdy,které se objevily tu stejnou noc ,kdy byla párty na pláži.

Noahovi bylo tak divně , až se uprostřed této noci probudil. Chytl se za hlavu a začal si podvědomě nadávat. Pak se zvedl z postele a šel si do kuchyně natočit sklenici s vodou. Tu pomalu vypil ,ale nějak mu to nepomohlo. Tak zamířil zpět do postele ,kde si vzal do ruky mobil. Prošel si Instagram a rozklikl profil Millie. V tu ránu jeho tělo přešlo do mikrospánku ,nebo-li fungoval jako kdyby byl při vědomí, ale nic z toho, co udělal si nepamatuje.
A tak se stalo to, co se stalo.

Po pár hodinách opět vyšlo slunce. Sadie toto ráno vylezla z postele už v 7:00 a měla chuť si jít zaběhat. Tak se převlékla do sportovního oblečení, ale ještě před tím než odešla, zkontrolovala Noaha v pokoji pro hosty, jestli je v pohodě. Ten stále spal hlubokým spánkem. Sadie si tedy vzala do ruky tenisky, mobil, sluchátka a už vybíhala ze dveří. Pustila si písničky a za chvíli už měla v nohách čtyři kilometry. Pak si uvědomila ,že by si mohla vyzvednout věci u Millie. Tak zamířila směrem k jejímu domu. Nebyla tak daleko ,takže za okamžik již stála u branky. Zazvonila na zvonek a vyčkávala. Otevřely se dveře a v nich stála mamka Millie.

„Dobrý den.. Millie asi ještě spí...?" pozdravila Sadie.
„Ahoj Sadie... máš pravdu....ještě z pokoje nevylezla." odpověděla mamka a šla otevřít branku Sadie.
Pak jí pozvala dovnitř.
„Jdi jí překvapit do pokoje nebo spíš probudit." pousmála se mamka Millie.

Sadie se na ni usmála nazpět, přikývla a vydala se ke schodům. Poté došla ke dveřím od pokoje Millie a zaklepala. Nic se neozývalo ,tak pomalinku otevřela dveře ,které zaskřípaly a spatřila spící Millie v její posteli s nebesy.

„Millie..Millie...Mills." šeptala jemným hlasem Sadie.
Najednou Millie silně popotáhla nosem, zvedla pravou ruku nad hlavu a poté si promnula oči. Pak je otevřela a chraplavým hlasem řekla:„ Sadie...co ty tady tak brzo..." zívla si.
„Šla jsem si zaběhat...a běžela jsem okolo.." reagovala Sadie.
Millie opět se zavřenýma očima přikyvovala.

„Tak vstávej..!!" pobídka ji Sadie.
„Když už jsem skoro na nohách." převalovala se Millie po posteli ,ale na konec položila nohy na podlahu a poté se i zvedla.
„Jdu do koupelny se sebou rychle něco udělat.." odešla Millie z pokoje.
Sadie se usmála a řekla: „Neboj, nikam neuteču."

Mezitím ,když Millie trávila čas v koupelně, Sadie otevřela okno, ustlala jí postel a sbalila si věci ,které tam nechala v předešlých dnech.
Zakřičela na Millie z pokoje: „Přepošlu si ty fotky přes AirDrop...ty, co jsme fotily včera dopoledne na silnici. "
Z koupelny se ozvalo:„ Jo jo...kód znáš."
Sadie vzala do ruky mobil z nočního stolku a viděla oznámení z Instagramu. Její zvědavost ji nedala a Instagram rozklikla. Myslela si, že jí napsal Finn nějakou milostnou zprávu, ale nebyla tak úplně od Finna.
Sadie zůstal rozum stát.  Jen koukala a koukala na tu zprávu.

"Ahoj Millie,
Včera to s tebou bylo moc fajn a vím, že se ještě moc neznáme,ale já jsem si jistý ,že už od první chvíle ,co jsem tě viděl jsem z tebe nemohl upřít zrak a cítím k tobě něco..."

Přečetla si znovu Sadie v hlavě zprávu od Noaha psanou Millie.
To be continued...😮❤️

556 words
The end of the eighth part.........💞
Ahojkyy! Doufám, že jste si tuto osmou část přečetli..❤️ (Pokud jste to tedy dočetli až sem ,napište do komentářů tohoto emoji:🤨 ..ať to vím😉✨ A pokud jste fanoušci Stranger things a nebo Stranger things castu ,tak napište do kometářů: 🧇 (waffle😉❤️)
Můžete napsat i nějaký jiný komentář. Například jestli chcete novou část.😉💓
Za jakoukoliv zpětnou vazbu budu moc ráda❤️❤️

We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat