The fifth time...🌳

108 14 4
                                    

Slunce už svítilo na nebi, ale holky ještě stále ležely v peřinách. Malá Ava už ale dávno nespinkala. Navštívila holky v pokoji. Sadie pohladila po zrzavých vlasech ,ale na Millie rovnou skočila. To samozřejmě obě holky vzbudilo a Millie začla na oplátku svojí mladší sestru lechtat. Ta křičela přes celý dům, proto k Millie do pokoje přišel její tatínek a malou Avu odnesl.

„Dobré ráno Sadie!" vyřkla Millie.
„Dobré! Co hezkého se ti zdálo?" zeptala se Sadie.
„Že letím s nějakým klukem do Evropy..do Amsterdamu."s úsměv odpověděla Millie.
„A kdopak byl ten kluk?" zvědavě se koukla Sadie.
„Finn..." nevědomky řekla Millie.. pak si zakryla oběma rukama pusu a nahlas dodala „Shittt.."

Sadie na ni vyvalila oči ,otevřela pusu dokořán a  smála se.
„ Vůbec n..." nestihla Millie doříct.
„nic jsem neslyšela jasný..." s kývnutím doplnila Sadie.

Pak obě dostali nehorázný záchvat smíchu. Po chvíli lapání dechu se holky zvedly , ustlaly postele a navštívily koupelny. Pak zamířily ke stolu na snídani ,kde si vyndaly mléko z lednice, cereálie ze skříňky a ještě si nalily pomerančový džus. Snídani zhltly za chvíli a ještě u stolu probraly dnešní plány.

"Co se teď jenom tak projít... pak si dát menší maraton nějakého seriálu.. a večer ta párty na pláži ,co píšou na instagramu...?" navrhla Sadie.
Millie se rozzářily oči a kývala hlavou.

Holky se převlékly do kraťasů a triček s krátkými rukávy. Na záda si Millie vzala malý černý batoh a už za sebou zamykaly dveře. Jejich kroky zamířily na dlouhou silnici. Kolem té silnice byly vysázeny třešně a jabloně. Holky si z mobilu pustily písničky od Ariany Grande. Chůze se změnila na tanec a k tomu si ještě zpívaly.

[You ain't my boyfriend (Boyfriend)
And I ain't your girlfriend (Girlfriend)
But you don't want me to see nobody else
And I don't want you to see nobody
You ain't my boyfriend (Boyfriend)
And I ain't your girlfriend (Girlfriend)
But you don't want me to touch nobody else
Baby, we ain't gotta tell nobody.]

Millie a Sadie poskakovaly a tancovaly přes celou silnici , na které se neobjevilo ani jedno auto a ani člověk. Batoh na zádech Millie lítal nahoru a dolu.
Po silnici se toulaly asi hodinu a půl. Rozhodly se, vyfotit nějakou fotku na Instagram. Mobil položily na batoh , sedly si na silnici a začly pózovat. Se čtvrtou fotkou byly spokojeny a rovnou ji postly na profil Millie. První like jim dal @ finnwolfhard a napsal jim taky první komentář : Double trouble🔥😉
Millie se začervenala a usmála.

„ Tobě se asi hodně líbí co..?" zašeptala zvídavě Sadie
„Asi...." reagovala nejistě Millie
„Tak ho pozveme na tu párty na pláži!" navrhla s výkřikem Sadie.
„No jasně! Hned mu to napíšu.." zaradovala se Millie
„Tak já to ještě řeknu Noahovi... jo?"zeptala se Sadie.
„Oukrrrrrr" zařinčela Millie.

Když psaly klukům, tak se obrátily zpět směrem k domovu.
Po nějakém tom kilometru už Millie otevírala branku s poté hlavní dveře. Bylo kolem jedné hodiny odpoledne a holky ještě neobědvaly, takže se hned po příchodu převlékly , umyly si ruce a sedly si ke stolu. Maminka Millie jim přinesla salát, na kterém si moc pochutnaly. Pak si zalezly do pokoje a pustily si seriál Ginny & Georgia. A započaly jejich menší maraton seriálu.

Naskočily titulky pátého dílu a na hodinách se blížilo k šesté hodině odpoledne. Holky zaklaply notebook a zamířily do koupelny a šly se připravit na párty na pláži......
To be continued...🤫🏖🎉

565words
The end of the fifth part.........💕
Ahojkyy! Doufám, že jste si tuto pátou část přečetli... Opět jsem ji rozdělila , protože si myslím ,že samotná část "párty" bude dostatečně dlouhá.❤️ (Pokud jste to dočetli až sem ,napište do komentářů tohoto emoji:⛰   ..ať to vím😉✨ A pokud jste fanoušci Stranger things a nebo Stranger things castu ,tak napište do kometářů: 🧇 (waffle😉❤️)
Můžete napsat i nějaký jiný komentář. Za jakoukoliv zpětnou vazbu budu moc ráda❤️❤️

We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat