The seventeenth time...👀

82 12 12
                                    



Další čtyři dny trávila Millie opět sama a nebo s rodinou. Dívala se na filmy a koukala se na seriál 13 reasons why.
Prakticky  nevycházela z domu a byla zklamaná, že se Finn stále neozval a ani nevěděla, co dělá nebo jestli tráví čas s někým jiným.

Noah a Sadie si mezi tím užívali krásného počasí v New Yorku s celou rodinou. Sadie si samozřejmě nenechal vyfocené fotky jen pro sebe , a proto s nimi přehltila její instagram. Často si psala s Millie a popisovala jí skoro vše, co se tam každý den děje.
Noah taky někdy na to instastory přidal, ale byl přeci jen ve svém rodném městě. Do těchto čtyř dnů se Sadie opět po několika letech setkala s i Chloe.

Millie už se doma na své posteli opravdu nudila a chtěla jít s Finnem ven, ale přišlo jí blbý psát první, tak se mu rozhodla jít doslova naproti.
Oblékla se, namalovala a oznámila mamce, že jede do města.
Vyrazila z domu a počkala si na autobus.
Millie nevěděla, kde přesně Finn bydlí, ale znala popis jeho domu, zastávku,kde Finn jednou vystoupil a nenapadlo jí nic lepšího než se nachomýtnout nedaleko. Existovala minimální šance, že tam Finn někde poblíž bude. To si Millie v autobusu plně uvědomovala, ale taky si řekla, že za zkoušku nic nedá. Tak po pár minutách vykročila pravou nohou z autobusu a prostě se šla procházet mezi baráčky.

Když už jen tak chodila mezi ulicemi a přestávala mít naději, uslyšela z dálky tázajícím tónem zavolání:„MILLIE!?"

Millie zastavila svůj krok, zavřela oči, usmála se a chvilku jen tak stála na místě. Pak se pomalu otočila a opět slyšela své jméno:„ Millie..? Co tu děláš...?"
„Jenom jsem se šla projít.." namířila Millie svůj krok blíž ke kudrnatému klukovi, kterého tak moc ráda viděla.
„Ohhh...aha..náš barák je tady kousek." zmínil Finn.
Millie jen mlčky přikyvovala.
„A asi se ti omlouvám, že jsem nic nenapsal a nikam jsme nevyrazili..asi chceš vědět proč..?" dokončil svojí omluvu otázkou Finn.
„Nevadí..." koukla se Millie do země a pak opět do očí Finna a ten poté vysvětlil:„ No ona přijela jedna moje kamarádka..já se sní asi čtyři roky neviděl a nebavil...naše mamky jsou dlouholeté kamarádky.. a přijeli sem z New Yorku na Floridu na dovolenou. No a tak sem mamka tu její kamarádku pozvala a po hodně dlouhé době jsem se viděl právě s Maddie a neměl jsem moc čas."

„Maddie...Jo to je v pohodě...chápu to.." usmála se Millie na Finna, ale cítila lehkou žárlivost..,i když neměla na co..s Finnem nechodí a on sám řekl,že je to jen kamarádka.
„Ale teď doma nikdo není..až na našeho psa...všichni jeli do obchoďáku...mně se jet nechtělo...tedy už jsem se nevešel do auta." usmál se Finn a měl svůj typický úsměv.
„A...?" smála se Millie.
„Promiň..,že se tak zadrhávám.. Prostě nepůjdeme ke mně a já ti třeba zahraju na tu kytaru, co jsem ti slíbil?" zeptal se nejistě Finn.
„Moc ráda!" dala si Millie pramínek vlasů za ucho a šla hned vedle Finna mezi rodinnými domky.
To be continued...👀✨

MUSÍM VÁM STRAŠNĚ MOC PODĚKOVAT ZA 1k NA TOMHLE PŘÍBĚHU!!!🥳🥳❤️
Vážím si každého, kdo tento příběh čte a má můj obdiv!!☺️❤️ Nejvíce děkuju mým nejvěrnějších čtenářkám, které pod každou kapitolu dávají hvězdičku a napíšou komentář!😇❤️
ily girlsss✨✨❤️
DĚKUJI!!!🌹🔥

The end of the seventeenth part...
513 word

Ahojky!☺️❤️ Doufám, že se vám tato sedmnáctá část líbila! Pokud jste to dočetli až sem, napište mi do komentářů tohoto emoji:🏠 (Ať to vím😉)
Můžete napsat jakýkoliv jiný komentář..✨ za jakoukoliv zpětnou vazbu budu neuvěřitelně ráda!❤️🥰
Omlouvám se, že tato část kratší..,ale taky jsem jí psala na hrozně moc etap..✨😅

We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat