Bylo kolem třetí hodiny odpoledne a Millie si v hlavě vymýšlela plán , co by mohla s Noahem a Sadie podniknou poslední den než odletí na dva týdny do New Yorku.
Když už si to celé představila a připravila ,šla si dát něco k jídlu do kuchyně, protože měla prostě hlad. Dole se dívala chvíli na televizi, povídala si s mamkou a pomohla jí s úklidem.
Čas zase uběhl jako voda a hodiny na zdi v kuchyni ukazovaly půl sedmé. Millie se šla převléct do tílka a kraťasů, protože dneska bylo venku extrémní vedro. Vlasy si dala do drdolu a vyrazila k domu, kde bydlí Sadie.
Zazvonila na zvonek a dveře jí otevřela Sadie, které se zamlžily oči ve chvíli ,kdy jen zahlédla Millie. Sadie se rozběhla, rychle otevřela branku a padla Millie kolem krku, pevně ji obejmula a brečela.Když Millie ukápla slza na rameno, nemohla se udržet a už před domem plakaly obě. Poté se Millie oddálila z obětí a zašeptala:„Když jsou to jenom dva týdny..nebreč.."
„Vždyť ty taky brečíš!" reagovala Sadie.
A tak už se jim pod červenýma očima se jim vykouzlil úsměv a pak se zase pevně obejmuly.„Co se tady děje..? Už jste tu před domem v objetí pět minut.." zakřičel Noah na holky.
Sadie a Millie se naráz otočily na Noaha a Sadie sarkasticky odpověděla otázkou:„ A ty si stalker jo...?"
Millie se začala smát.
Noah se lehce začervenal a taky se usmál.
„Tak si utřeme slzy..že Sadie? a vyrazíme na pláž.." zeptala se a navrhla Millie.
„Mám se ještě pro něco vrátit domů?" zeptala uvědoměle se Sadie.
„Neboj.., nic nepotřebuješ..jenom se půjdeme projít a pokecat." uklidnila ji Millie a zakřičela lehce na Noaha:„ Ty s námi jdeš taky..ty taky odjíždíš a budeš mi chybět!"
„Okkk!" řekl radostně Noah, protože nepočítal s tím, že se s ním Millie bude taky rozloučit takto blíže.
„Tak jsem na pláž! Není přeci nic hezčího než západ slunce na pláži tady u nás na Floridě!" vyzvala Millie.Noah se tedy připojil k holkám a všichni společně vyrazili k oceánu. Millie na zádech táhla černý batoh ,ze kterého ve chvílí, když dorazili na pláž, vyndala deku a nakrájené ovoce, které připravila doma.
„Ty si tak hodná Millie!" pochválila a objala ji Sadie.
„Prostě si sedneme, popovídáme si a budeme sledovat nádherný západ slunce." oznámila plán Millie.
Noah si vytáhl z kapsy mobil a začal fotit, aby taky něco po dlouhé době dal na instagram. Pak se i nabídl, že holky vyfotí dohromady.„Ať máte nějaké fotky do nového narozeninového deníčku!" zasmál se Noah a fotil pózující holky u moře s pískem všude okolo.
Po spousta profocených a úsměvných minutách si všichni sedli na světle modrou deku a rozebírali nejrůznější témata. Millie se hodně vyptávala Noaha ohledně jeho školy, přátel , volného času ,ale i na to, jestli se chce přestěhovat sem na Floridu z New Yorku.„Miluju svoje město..prostě miluju New York, ale myslím ,že by změna neuškodila... a už jsem více méně rozhodnutý, že po prázdninách nastoupím na vaší školu...samozřejmě se budu co nejčastěji snažit vracet domů." formuloval a vysvětloval Noah.
„Ani nevíte jak mi tu ty dva týdny budete chybět!" snažila se udržet slzy Millie a pak se ještě zeptala:„Zítra odlítáte brzo ráno..že?"
Sadie a Noah přikývli na souhlas.
„Už je skoro tma..Nedoprovodíme Millie domů, aby nešla sama.? " navrhl Noah.
„Děkuju.. " usmála se Millie.
Tak se všichni zvedli ze země, vyklepali písek z deky a tu složili do batohu Millie.
Když vyrazili směrem k domu Millie, na silnici si vysypali ještě písek z bot.
Celou cestu skoro mlčeli. Až na chvíli, když šli jen tak mlčky po chodníku a najednou jim skoro pod nohami proběhly dvě veverky. Všichni tři vykřikli velmi pisklavým hlasem i Noah. Všichni se samozřejmě lekli a začli se hrozně smát a pokračovali v cestě.
Před domem Millie byla už černočerná tma.
Když už jen tak stáli před brankou Sadie padla Millie kolem krku. Velmi pevně ji objala a zase jim oběma tekly slzy po tvářích.
Sadie se oddálila a zašeptala:„ Už se na tebe za ty dva týdny těším."
„A já na tebe!" odpověděla Millie.
Pak se podívala na Noaha a také mu své ruce obtočila kolem krku. Noah ji objal kolem pasu.
Poté Millie s ohromnými slzami došla k hlavním dveřím a u nich zakřičela:„ Miluju vás a užijte si to tam!!!"
A tak se odebrala do svého pokoje s zcela mokrý obličejem , ale se šťástným úsměv na tváři...To be continued...✨🥺
The end of the fifteenth part...
750 wordAhojky!☺️❤️ Doufám, že se vám tato patnáctá část líbila! Pokud jste to dočetli až sem, napište mi do komentářů tohoto emoji:😢 (Ať to vím😉)
Můžete napsat jakýkoliv jiný komentář..třeba jestli se vám část líbila a nebo ne.. za jakoukoliv zpětnou vazbu budu neuvěřitelně ráda!❤️🥰
Omlouvám se ,ale nevím jestli v bližší době vyjde nějaká část, protože v pondělí 3. a pak 4. píšu přijímačky!😐 Budu moc ráda, když mi budete držet palečky a přát štěstí!😆❤️
(Jestli jste tu někdo přes manifestaci...mohli byste se za mě trochu vesmíru přimluvit...😉☺️❤️)
ily✨✨❤️
ČTEŠ
We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨
FanfictionStranger things cast❤️🧇 Příběh "nekonečného" léta , slunečních dnů na pláži , nových lásek, zklamání a mnoho dalšího....✨ Tento příběh je zcela smyšlený! Hlavní role jsou inspirovaný herci ze Stranger things( Millie Bobby Brown , Finn Wolfhard, Noa...