........a překvapeně pověděl:„ ..oh..... Millie?
Byl to opravdu Finn. Millie nemohla upřít zrak z jeho tmavých očí.Poté se Millie zeptala:„Co tady děláš?"
„Šel jsem se sem podívat, když nedaleko od tud budeme nově s rodinou bydlet." odpověděl Millie Finn. V tu chvíli už k nim přiběhl Noah a Sadie.
„Ahojkyyy Finne!" pozdravila Sadie.
Noah se na Finna velmi zamyšleně díval a poté se zeptal : „ Kudrnatý, oblíbený...Finn....Wolfhard... z NewYorku...?
„Asi...jo..?" nechápavě sdělil Finn. Holky se na sebe jenom tak koukly a divily se celé této situaci.
„Byl si ve vedlejší třídě na naší základce." zcela jistě formuloval Noah.
„A jooo... Noah Schnapp...ten nejmenší kluk z celé tělocvičny." vzpomněl si Finn.Všichni se smáli a vydali se společně stejnou cestou po náměstí. Pak si povídali o Finnovi a o jeho důvodech stěhování se z NewYorku, ale hlavně o škole,kam chodí Sadie a Millie, protože Finn bude po prázdninách nastupovat na stejnou školu.
Prošli velkou část centra města, dali si společně k obědu pizzu a obešli různé obchody a obchůdky. Strávili moc příjemné a hezké odpoledne plné smíchu,roztomilých úsměvů a okouzlujících pohledů.
Po jejich dlouhé procházce nebo-li prohlídce města došli na zastávku před obchoďák ,koukli se za jak dlouho jim jede autobus a čekali na něj.
Najednou se Noah zmínil o tom, že chce vypadnou z NewYorku a přestoupit na jinou střední. A proto vlastně přijel sem na delší dobu. Ale zamluvil to tím, že se teď něčím takovým nebude zabývat ,ale chce si užívat léto. Mezi řečí přijel autobus. Jako první vystoupil Finn. Holky a Noah se sním slovy rozloučili a Millie ještě navrhla, aby někdy napsal, že někdy zase můžou vyrazit všichni ven, pak na Finna jedním okem mrkla. V autobuse si ještě Noah přidal Millie na instagramu.
Během chvíle se už zase vyskytli u zastávky ,kde se Millie poprvé setkala s Noahem a tam se taky jejich cesta pro dnešek rozdělila. Sadie šla ještě na poslední noc spát k Millie.
Holky dorazily k Millie domů, umyly si ruce a rovnou si sedly ke stolu se zbytkem rodiny k večeři. Dnes se podávala ryba s pečenými bramborami a jako dezert pudink. Sadie rovnou zamířila do horní koupelny a Millie opět do té v přízemí.
Po jejich večerních koupelnových rutinách si zase lehly s notebookem k Netflixu do postele Millie a pustily si film Mean girls. Po jeho přehrání se tentokrát Sadie přemístila na matraci na zemi a ještě si skoro dvě hodiny povídaly.>Kolem půlnoci <
„Líbí se ti Finn?" opatrně se zeptala Sadie.
Millie mlčela.
„Nebo snad Noah?" opět položila Sadie otázku.
„Nebude už radši spát?" vyhýbala se Millie odpovědi.
„Ok... jen tohle.. ,co se ti nejvíc líbí na Finnovi a co na Noahovi...?" navrhla Sadie
"Finn-oči, Noah-úsměv... dobrou!" rychle odpověděla Millie.
„Dobrou noc, mám tě ráda Millie.." pověděla šepotem Sadie.
"Já tebe taky Sadie.." reagovala Millie.
A obě holky po chvíli usly.To be continued...🌕
504 words
The end of the fourth part.........💞
Ahojkyy! Doufám, že jste si tuto čtvrtou část (Pokud jste to dočetli až sem ,napište do komentářů tohoto emoji:💤 ..ať to vím😉✨ A pokud jste fanoušci Stranger things a nebo Stranger things castu ,tak napište do kometářů: 🧇 (waffle😉❤️)
Můžete napsat i nějaký jiný komentář. Za jakoukoliv zpětnou vazbu budu moc ráda❤️❤️
ČTEŠ
We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨
FanfictionStranger things cast❤️🧇 Příběh "nekonečného" léta , slunečních dnů na pláži , nových lásek, zklamání a mnoho dalšího....✨ Tento příběh je zcela smyšlený! Hlavní role jsou inspirovaný herci ze Stranger things( Millie Bobby Brown , Finn Wolfhard, Noa...