The sixteenth time...✈️

74 12 6
                                    

Ráno se Millie vzbudila a její první kroky
směřovaly k oknu, které otevřela a podívala se vzhůru na oblohu. I když věděla ,že letadlo Sadie a Noaha už je dávno pryč, pro dobrý pocit se na to nebe podívala.
Pak si šla dělat svojí ranní rutinu..šla do koupelny.... v kuchyni se nasnídala a poté si šla nahoru ustlala svojí postel a bílé povlečení s červenými růžemi.

Dnes neměla vůbec nic v plánu. Nevěděla jestli má psát Finnovi....nechtěla se vtírat ,a tak jen čekala, jestli se na jejím mobilu objeví oznámení od něho.

Venku ani nebylo nejlepší počasí, ale v příštích dnech má být krásněji. Takže před dvanáctou hodinou šla Millie se svojí ségrou Avau jen na zahradu a tam se s ní houpala na  houpačce, hrála na schovávanou a házela s míčem.
Když se vrátily opět domů na oběd Millie hned u dveří zkontrolovala svůj mobil, ale žádné nové oznámení se tam nezobrazovalo.
„Přeci se nebudu vtírat.." řekla si sama pro sebe v hlavě Millie.
V klidu se s celou rodinou naobědvala a pak si šla pustit do svého pokoje film. Když se za pár okamžiků měly na obrazovce ukazovat titulky, Millie usla a spala ještě další dvě hodiny. Byla vyčerpaná z velmi nabitých posledních dní. Po probuzení se podívala na hodiny a zděsila se, že už je prakticky večer. Opět zkontrolovala mobil a tentokrát už tam nová zpráva byla. Rozklikla instagram a všimla si ,že tato zpráva je od Sadie.
Ptala se jí, jestli si nechce chvíli volat. Millie jí ani nic neodepsala a rovnou vytočila číslo Sadie přes FaceTime.

„Ahojky Sadie!!" pozdravila Millie.
„Nazdárek Millie!!!" usmála se Sadie.
„Tak co let..? Všechno bylo v pohodě?" tázala se Millie.
„Jo jo.. jenom Noahovi bylo trochu špatně..že Noahu!? zakřičela Sadie a dodala:„ Noahu pojď pozdravit Millie!!"
Noah se jen ukázal ,zamával a zase odešel. Holky se začaly smát a Sadie se pak zeptala:„ Co Finn..? Už jste se domluvili na další rande?"
„Nic nenapsal..a já vtěrka nebudu!" posmutněla si trochu Millie.
Poté ji Sadie vyprávěla a ukazovala jak to vypadá její současný pokoj, který patří její vzdálené sestřenici Chloe, dvojčeti Noaha, která teď v New Yorku není, protože se teprve bude vracet z výletu po Evropě.
Pak holky ještě kecaly další hodinu, ale Sadie už někdo volal na večeři. Tak se holky rozloučily a ukončily hovor.
Mobil nechala na posteli a šla se podívat dolů za rodinou.

„Co si dělala celou dobu?" zeptala se jí mamka.
„Koukala se na film a volala se Sadie." odpověděla Millie.
„Jak se má v New Yorku?" nechtěla mamka ukončovat konverzaci.
„Jo...mají hezký počasí a líbí se jí tam." reagovala Millie.
„A nechceš jít s Avou na procházku?" požádala ji mamka.
„A nehlídala jsem jí už dneska dlouho..?" oznámila otázkou Millie, ale poté s úsměvem dodala:„ Půjdu ráda...chci se naučit na tom skatu, co se válí v garáži a Ava si může vzít brusle."
„Že ty se na tom prkně chceš naučit kvůli tomu kudrnatému klukovi?" pousmála se lišácky mamka.
Millie se zarazila a u srdce cítila ten pocit trapnosti, ale protože je k mamce vždy upřímná, tak se na rovinu zeptala:„ Jak to víš..?"
„Ava tě viděla..moc ráda kouká na ulici..a pak mi vždy řekne, co se tam děje." práskla to maminka na její nejmladší dceru.
„Mrška jedna.." šeptla Millie do země.

Millie šla za Avou, zeptala se jí jestli nechce ven na brusle, ta samozřejmě souhlasila a holky se oblékly.
Millie pomohla sestře nandat brusle, do ruky vzala skate a jezdily na ulici sem a tam. Když se začlo stmívat, Millie zakřičela na Avu a vrátily se opět domů.

To be continued...✨🛹
The end of the sixteenth part...
604 words

Ahojky!☺️❤️ Doufám, že se vám tato šestnáctá část líbila! Pokud jste to dočetli až sem, napište mi do komentářů tohoto emoji:🛼 (Ať to vím😉)
Můžete napsat jakýkoliv jiný komentář..třeba jestli se vám část líbila!✨ za jakoukoliv zpětnou vazbu budu neuvěřitelně ráda!❤️🥰

Už mám po přijímačkách!!!🥳🥳 Nevím jak dopadnou, ale moc nadějně to nevidím..😅😅
No..nevadí..mám prostě po stresech a budu opět aktivní!😉❤️ Doufám, že jste rádi.☺️❤️
ily✨✨

We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat