Pláž není daleko od domu Millie , takže si holky vzaly 2 plážové tašky přes rameno a vyrazily.
Na pláži foukal teplý a zároveň osvěžující vzduch. Mezi prsty u nohou už měly spoustu jemného písku. Lidí tam moc nebylo. Sadie položila svojí červenobílou pruhovanou tašku na zem. Millie si taky odložila svou modrou plážovou kabelu a stejně jako Sadie si vyndala ručník. Holky si ze sebe sundaly kraťasy a tílka , které měly přes plavky.
Poté se chytly za ruce a rozběhly se do otevřeného oceánu. Plavaly sem a tam, cákaly po sobě vodu , splývaly na zádech a odpočívaly, povídaly si... Po dlouhé době holky z vody vylezly ,opět se namazaly krémem , uvelebily se na písku a opalovaly se. Za chvíli k nim přišla malá černovlasá kudrnatá holčička s míčem.
„Půjdete si s semnou prosím házet?" Ozvalo se tenoučkým hláskem a úsměvem z úst holčičky.
Sadie otevřela oči a s radostí řekla : „ Jasně!"
Holky vstaly ze svých osušek a přesunuly se o pár metrů dál.
Millie a Sadie se najednou zeptaly: „ A jak se jmenuješ?"
Holčička odpověděla:„ Nicol..."
"To je krásné jméno " řekla Sadie a dodala „Já jsem Sadie a tohle je Millie." Holčička se jen usmívala ,až se jí na tváři objevily ďolíčky.
Všechny tři si házely s nafukovacím duhovým míčem. Najednou se začlo ozývat hlasité „Nicol!" „Nicol!" roztomilým klučičím hlasem. Malá holčička velmi pištivím hláskem vykřikla:„ TADDYYY!!!"
Ten klučina si oddechl a rozeběhl se za holkami. Přiběhl k nim docela vysoký černovlasý kudrnatý kluk s velmi tmavě hnědýma očima, do kterých se každý může jen hluboce zahledět.
Kluk se zastavil a udýchaně řekl: „ Bože Nicol!....Holky strašně vám děkuju a zároveň se omlouvám. Měl jsem ségru hlídat do té doby než se vrátí naši z úřadů , ale usnul jsem na pláži."
Millie : „Ne ne, všechno je fajn!"
Sadie : „V pohodě , nic se nestalo."
Černovlasý kluk ještě zopakoval: „Opravdu se vám omlouvám...." a chytil Nicol za ruku a chtěl se vrátit zpět k jejich místu.
Holky se jenom usmívaly. Nicol s míčem v ruce a s úsměvem nahlas řekla: „Ahoj Sadie a Millie !"
Holky se s malou Nicol také rozloučily , zamávaly jí a dodaly :„ Pá pá Nicol!"
V tu ránu se kudrnatý kluk otočil , podíval se na holky a pověděl :„ Já jsem Finn... Finn Wolfhard." A s Nicol odešli.
Holky se taky vrátily ke svým místům a ještě se šly vykoupat do moře. Už se blížil západ slunce a na ten tam holky ještě počkali. Sadie i Millie si ten nádherný a okouzlující západ slunce vyfotily na svoje mobily. A hodily ho na příběh na instagram, kde se navzájem označily a přidaly polohu této pláže.
Pak si na sebe oblékly tílka a kraťasy. Zabalily osušky a všechny věci ,co sebou na pláži měly a vyrazily směrem k domu Millie. Tam byly asi za 11 minut. Po příchodu domů se šla Sadie vysprchovat do horní koupelny a Millie do té v přízemí .
Po sprše je mamka Millie zavolala k večeři. Dnes připravila kuřecí polévku a jako dezert jim ještě přinesla jablečný a moc dobrý koláč. Když už na stole zbyly jen prázdné talíře ,holky se rozloučily s rodiči Millie a s malou ségrou Avou a odebraly se do pokoje, kde Millie vyndala matraci pro Sadie a převlékly se obě do pyžam. Lehly si na jedno a půl lůžkovou postel Millie , otevřely její notebook , zaply Netflix a pustily si film "Midnight Sun." Naštěstí měla Millie hned vedle postele krabici kapesníčků, protože ke konci filmu ji opravdu potřebovaly. Po tvářích s nevinným úsměvem se jim valily veliké slzy, které nešly zastavit. Když už běžely jen titulky ,skoro ve stejnou chvíli zazvonil telefon jak Millie tak Sadie. Obě vzaly telefony do ruky a na obrazovce viděly:„ Instagram notifications". Odemkly je a rozklikly instagram. Obě měly stejné oznámení : finnwolfhard vás začal(a) sledovat. Holky se začaly hodně smát a začly Finna sledovat nazpět. Prohlédly si jeho fotky na profilu. Pak si pustily jeden díl seriálu "the Umbrella Academy " a nakonec obě usnuly v jedné posteli.The end of the second part.........⚡️
644 words
To be continued...💫Ahojkyy! Doufám, že jste si přečetli tuto druhou část a že se vám líbila...😉 (Pokud ano ,napište do komentářů tohoto emoji:🏖 ať o tom vím😉✨ A pokud jste fanoušci Stranger things a nebo Stranger thing castu ,tak napište do kometářů: 🧇 (waffle😉❤️)
Můžete napsat i nějaký jiný komentář , za jakoukoliv zpětnou vazbu budu moc ráda.❤️❤️
ČTEŠ
We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨
FanfictionStranger things cast❤️🧇 Příběh "nekonečného" léta , slunečních dnů na pláži , nových lásek, zklamání a mnoho dalšího....✨ Tento příběh je zcela smyšlený! Hlavní role jsou inspirovaný herci ze Stranger things( Millie Bobby Brown , Finn Wolfhard, Noa...