The tenth time...🍃

83 11 4
                                    

I toto pondělní ráno začínalo stejně jako každé jiné. Vylezlo se z postele, navštívila se koupelna a v kuchyni se snědli snídaně. Millie si moc často k snídani mobil nebere,ale dnes udělala lehkou výjimku a u pojídání cereálií topených v mléku si ten snapchat a instagram prohlížela.
„Millie vážně....?!" hluboce se vzdychla mamka.
„Copak mami...?" nechápavě se zeptala Millie.
„Nemáš si ten mobil brát ke snídani...Nevšimla sis, že už nad tou miskou tu lžíci držíš čtyři minuty..." naříkala maminka Millie.
Millie se na lžíci podívala, strčila ji do pusy a na mamku se nazpět s plnou pusou usmála. Poté si uvědomila, že její cereálie jsou zcela rozmočené a že ve své snídani nechce pokračovat. Dala plnou misku do dřezu a chtěla jít do svého pokoje. Její mamka tentokrát nic neřekla a jenom protočila oči.

Na čtvrtém schodě se mi Millie zastavila, protože rozklikla papírovou vlaštovku v pravém horním rohu svého mobilu a všimla si ,že má na prvním místě Noaha, ikdyž mu ještě nikdy nic nepsala. Tak tedy otevřela chat....a už si v duchu četla tu zprávu, kterou včera Noah zapomněl se Sadie smazat. U dočítání zprávy si sedla na schody, pak koukla do stropu a začla si nervózně natáčet vlasy kolem prstu. Po chvíli, kdy Millie probíhaly v hlavě nejrůznější myšlenky se zvedla ze schodů a šla do svého pokoje. Tam si pustila nějaký film na odreagování a po jeho dokoukání si jen tak lehla na postel a hlouběji přemýšlela....

"Proč mi to Noah napsal..schovává v sobě nějaký city, o kterých nikomu neřekl... nebo si ze mě udělal jen srandu...? A co Finn..? Jak ten to semnou má..? Moc toho nenamluví a že by o mně projevil nějaký zájem se taky říct nedá.." honilo se myslí Millie.
Pak nahlas vykřikla:„Konec..!"
A šla se mamky dolů zeptat, kdy bude oběd..a ta jí ho rovnou naservírovala na stůl.  Millie svůj oběd zklesle snědla a poté si vzala do ruky mobil a napsala Sadie.
„Za 30 minut na pláži❤️?" odeslala zprávu Millie.
„Ok..❣️" reagovala za okamžik Sadie.

Millie se šla připravit a převléct. Poté oznámila mamce ,že se jde se Sadie projít na pláž a objala malou Avu, která chtěla jít taky,ale nakonec si to rozmyslela. A tak Millie vyšla z domu.

> Na pláži<
Sadie už vyhlížela svou kamarádku a když ji zahlédla v dálce, vyrazila směrem k ní. Holky se objaly a šly zase blíže k vodě.

„Co nové..? Vypadáš trochu smutně..?Něco s tebou a Finnem..?" zeptala se zvědavě Sadie.
Chceš slyšet přesně ,co se stalo po tom,co jste s Noahem odešli domů..? zareagoval na otázku Millie.
Tak jasný ne..? řekl s úsměv Sadie.

„No..celou cestu ,co jste se oddělili jsem neřekli prakticky jediné slovo...,ale stejně to bylo takové romantické..pak jsme se už najednou ocitli před mým domem a já chtěla jít normálně domů.. prostě jsme se slovy rozloučili, ale u dveří jsem si uvědomila,že mám na ramenou stále jeho bundu. Tak jsem k němu šla nazpět vrátila jsme mu jí..... poděkovala a dala mu pusu na tvář...,ale on nic neřekl a ani mi nic nenapsal..no..stejně to bylo takový hezký a nevinný..." vyhrkla ze sebe posmutněle Millie.

Sadie zvedla obočí, vyvalila oči a dodala „Tak to mezi vámi aspoň trochu jiskří.. ne?"
„No.. já nevim..." podívala se Millie do země.
„Takže ti nikdo nenapsal..?" chtěla se nenápadně zeptat Sadie na zprávu od Noaha.....
To be continued...😏✨

566words
The end of the tenth part.........
Ahojkyy! Doufám, že jste si tuto desátou část přečetli..❤️ (Pokud jste to tedy dočetli až sem ,napište do komentářů tohoto emoji:🤨   ..ať to vím😉✨ A pokud jste fanoušci Stranger things a nebo Stranger things castu ,tak napište do kometářů: 🧇 (waffle😉❤️)
Můžete napsat i nějaký jiný komentář. Například jestli chcete novou část.😉💓
Za jakoukoliv zpětnou vazbu budu moc ráda❤️❤️

We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat