Po více jak půl hodinové přípravě byly holky schopné vyrazit z domu. Millie si vyčesala vlasy do vysokého culíku a vpředu si nechala volné prameny. Vzala si velké kruhové náušnice , fialový top a černé kraťasy.
Sadie si oblékla jemně žluté tričko a dlouhé světlé džíny. Vlasy si nechala rozpuštěné.Ještě volaly Noahovi... „Sejdeme se na zastávce jo..?" křičela tři metry od telefonu Sadie z koupelny. Noah na ní z druhé strany: „Jasnýýýý!!". A hovor skončil.
Po dlouhých přípravách už šly naproti Noahovi k zastávce.
„Ahojky!!!" pozdravila Millie Noaha.
„Čau!" řekl Noah.
„Nazdárek! ...Jdeme...?" ještě dodala Sadie.A všichni zamířili na pláž. Tam byli tak za 18 minut a party už byla v plném proudu.
Hudba hrála hodně nahlas, všude svítily světýlka, bylo tu spoustu neznámých lidí a postávalo tu dost alkoholu.
Holky a Noah se rozhodli najít Finna, ale nikde ho neviděli.
Pak si Noah všiml přicházejícího kudrnatého kluka v černé kožené bundě, bílém tričku a v černých džínach.
"Asi ho vidím.." řekl Noah.
Tak se za ním všichni vydali.
„Ahoj!" řekl Noah a Sadie ve stejné chvíli.
Millie přišla k Finnovi blíž a obejmula ho a potichu pozdravila „ Ahojky.."
Finn byl trochu zaražený a moc nevěděl ,co se děje a chvíli mu trvalo než na záda Millie položil jeho ruce.
Sadie zvedla obočí a zmateným pohledem se koukla na Noaha.
V tu ránu tato trapnější chvíle skončila a Noah ukázal na soudek nějakého nápoje. Tam si natočily ananasovou limonádu, které se vevnitř ukrývala. Jako první se napila Sadie.Limonádu měla v puse asi dvě vteřiny a pak to vyplivla na zem a vykřikla „No fuj.... radši to nepijte." Millie a klukům to ale nedalo a Millie začla odpočítávat:„tři... dva....jedna... teď!"
A najednou se napili.Noah zareagoval stejně jako Sadie a taky nápoj vyplivl. Naopak Millie a Finn to dokonce spolkli ,ale netvářili se nějak nadšeně. Kelímky položili zpět k soudku a radši se smíchem rychle odešli. Zamířili k tanečnímu parketu, nebo-li blíže k reproduktorům s hudbou. Millie a Sadie si zopakovaly pohyby z rána, kdy tancovaly na silnici.
Kluci stáli jen tak opodál, ale holky to tak nenechaly a zatáhly je mezi skupinku lidí, kteří taky skákaly do rytmu. Noah začal tančit prakticky hned. Finnovi se ale chvíli nechtělo.
Millie ho chytla za obě ruce a začla tančit s ním. Pak tam tančili ještě na další čtyři písničky. Poté se snažili vymotat z kruhu už trochu přiopilých teenagerů. To se povedlo, rozhodli se , že si sednou na chvíli blíž k vodě a odpočinout si.Nikdo nic neříkal. Slyšeli jen hudbu, která hrála zdály. Najednou se Millie zvedla z písku, sundala si boty, a protože měla kraťasy ,tak zamířila do vody. Tu měla něco málo pod kolena. Najednou se otočila zpět na Sadie a kluky a cákla na ně pár kapek vody. Všichni se pousmáli a Noah jí to rovnou vrátil. Sadie a Finn udělali pár kroků dozadu.
„Blázni..."usmála se Sadie.
„Jo...jo.." reagoval Finn.
Millie a Noah stále pokračovali ve své vodní bitvě.
Noah na břehu byl víc mokrý než Millie ve vodě. Tedy až do té chvíle.....
To be continued...🤫🌊511 words
The end of the sixth part.........☁️
Ahojkyy! Doufám, že jste si tuto šestou část přečetli... Ano, zas jsem ji rozdělila...,protože měla přes 1000 slov...(ale pokračování mám již napsané🤫❤️)
Pokud jste to dočetli až sem ,napište do komentářů tohoto emoji:💃 ..ať to vím😉✨ A pokud jste fanoušci Stranger things a nebo Stranger things castu ,tak napište do kometářů: 🧇 (waffle😉❤️)
Můžete napsat i nějaký jiný komentář (třeba jestli chcete pokračování ,co nejdříve..❣️) . Za jakoukoliv zpětnou vazbu budu moc ráda❤️❤️
ČTEŠ
We belong together...✨ / Patříme k sobě...✨
FanfictionStranger things cast❤️🧇 Příběh "nekonečného" léta , slunečních dnů na pláži , nových lásek, zklamání a mnoho dalšího....✨ Tento příběh je zcela smyšlený! Hlavní role jsou inspirovaný herci ze Stranger things( Millie Bobby Brown , Finn Wolfhard, Noa...