Herkese Selamlar! Tarih yazın...
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! 🤍
Keyifli okumalar! ✨
11|Teni Tenime
Belindeki silahı çıkaracağı an banyodan Duman çıktı. Babasının kolunu tutarak sertçe çevirdi ve silahı ayağıyla adamın eline vurarak yere fırlattı. Kapı açıktı, Duman babasının karşısına geçerek yüzüne sert bakışlarla baktı. Ezar Bey kötü şekilde bana ve oğluna bakarken yerden silahını almaya kalkıştı. Duman silahı yerden ayağıyla uzağa fırlattı.
Babasına yaklaşıp onun yakasından tuttu. "Buradan defol git," dedi sert şekilde. "Yoksa senin beynine silahı ben dayar, gebertirim! Gözümü kırpmam, yaparım! Ne de olsa senin çocuğunum. Babasının oğluyum."
Duman'ın kolundan tuttum. "Duman yapma."
"Sen korkaksın. Bana bir bok yapamazsın," dedi Ezar Bey sert bir dille.
Duman babasının yakasından tutarak başını adamın alnına geçirdi. Ezar Bey yere düştüğü an üstüne çıktı ve yumruklarıyla dövmeye başladı. Ezar Bey birden cebinden çakı çıkartıp Duman'a saplayacağı an elime silahı aldım. Yüzümü buruşturarak Ezar Bey'i hedefime aldım. Ezar Bey çakıyı Duman'a saplayacağı dakika tetiğe bastım. Duman gözlerini kırpmadan babasına baktı ve Ezar Bey kolundan yaralanarak inledi. Duman babasının üstünden ayağa kalkıp yanıma geldi. Elimden silahı yere attığımda gözlerimi yerde kıvranan yaraladığım adama odakladım.
Duman bana sarıldığı zaman ağlamaya başladım. "Seni yaralayacaktı!"
"Şşt! Tamam, ağlama."
Gözlerimi kapatıp başımı göğsüne yasladım. "Duman aklım almıyor. Beni ve seni öldürecekti!"
"Öldürmedi," dedi sakince. Gözlerimi açarak yüzüne bakacakken karşımda Ezar Bey'i gördüm ve çığlık attım. "Şşt! Sakin ol. Korkma."
"Küçüklüğünü anlattın mı? Nasıl güçsüz olduğunu ve böyle salak kaldığını? Seni o dakikalarda öldürmem gerekirdi." dedi Ezar Bey oğluna karşı nefret dolu şekilde.
"Öldürseydin o zaman geri zekalı!" dedi Duman dişlerini sıkarak.
"Biricik karıma acıdım. O evlatsız yapamaz diye bende sadece o evladı yaralamakla yetindim," diyerek açıkladı Ezar Bey. "Burada, gözleri önünde de seni yaralayabilirim."
"Sakın!" dedi yüksek sesle. Duman gözlerini kapatıp sessizce inledi. "O bıçağı arkamdan çek!"
"Duman!" dedim korkarak.
"Kızı korkutuyorsun. O bıçağı çek!" dediğinde Duman gözlerini açtı. Onu kenara ittiğimde kollarıyla beni geriye çekti. "Pera buraya gel!"
"Duman bari beni bırak! Gideyim-" dediğim an dudaklarımı elleriyle kapattı. Beni geriye çekmeye devam etti. Gözlerini pencereye çevirdi.
"Gitmeyeceksin," dedi bana yakın şekilde. "Biri gidecekse o gidecek. Ya yaralı, ya ölü." Pencerenin kenarına ilerledi ve dünkü fincanını eline aldı. Ezar Bey'e baktığımda eline silahı almıştı ve bıçağı da bize doğru tutuyordu. Bağırmaya çalıştım.
Duman başını Ezar Bey'e çevirdiği an silah patladı ve Duman'ın eli dudaklarımın üstünde gevşedi.
"Duman!" diyerek yerimden doğruldum. Yatakta gözlerimi açtığımda korkarak etrafıma bakındım. Oda boştu. "Hayır, hayır! Gitme! Gitmiş olamazsın!" Yataktan hızlıca kalktığım zaman üstümde bornoz olduğunu gördüm. "Duman..." dedim sessizce ve banyoya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ VE DUYGUSUZ (ARA VERİLDİ)
Teen FictionAcıma duygusu bir adam için aşağılayıcıydı. Hayatı boyunca ailesi ona acımak dışında hiçbir duyguyu hissettirmedi. Kendi hayatını düzene getirmeye çalışırken, geçmişinden gelen iz ile hayatı darmadağın oldu. Ve bir yandan gençliğinde duygularını dor...