Herkese Selamlar!
Tarih yazın...
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! 🤍
Keyifli okumalar! ✨
*
7|Şantaj
Gecenin bir körü, kapıda üşüyerek üstündeki kirli kıyafetlerine sarılmış halde bize bakan kız duruyordu. Duman'la ben, gözlerimize inanamazken kapıda ikimiz de bir süre şokun etkisiyle durduk.
Uykunun getirdiği dalgınlıkla gözlerimi parmaklarımla ovuşturdum. Bunun bir rüya olmasını istedim.
Doktoru daha dün Alara'nın yoğun bakım altında kalmasını dile getiriyordu. Alara üşüyerek içeri geçtiğinde gözlerimi Duman'a çevirdim. Duman, Alara'nın arkasından bakarken ağzı açık kaldı. Gözlerinin nereye odaklandığını gördüğümde kaşlarımı çattım, belinin yan boşluğuna dirseğimle vurdum. İşaret parmağımı ona doğrulttum. "Gözlerini oyarım, sapıklık yapma!"
Pis pis yavaşça sırıttı. Gözlerini Alara'dan ayırmadı. "Ben neden onu önceden geri çevirmişim ya?"
Gözlerimi ondan ayırıp kapıyı kapattım. Alara'nın arkasından salona geçtiğimde kız camın önünde dışarıyı izliyordu ya da birisini izliyormuş gibi etrafa bakınıyordu.
Alara'nın üstüyle başına baktıktan sonra, "Alara istersen duşa gir," dedim.
Alara ses tonumdan irkilerek bana baktı. Alnını eliyle ovuşturmaya başladı ve başını ağırca salladı. Bana doğru ilerlemeye başladığında arkamdan içeriye Duman ellerinde yastık, çarşaf ve pikeyle girdi. Üçlü koltuğun üstüne bıraktığı gibi koltuğu yatak haline çevirdi. Çarşafı koltuğun üstüne serdiğinde Alara anında Duman'ın karşısına geçerek çarşafın diğer ucunu tuttu.
Kolumu kapının duvarına yaslayarak onların üstünde gözlerimi gezdirdim. Alara birden gözlerimin önünde bilerek Duman'ın ellerinden yastığı alırken, elini Duman'ın eline değdirdi. Gözlerimi kırpmadan Alara'yı izlerken tek kaşımı yukarı kaldırdım. Duman yüz ifademi görünce bana bakarak sırıttı.
Onların yanlarına giderken, Alara elindeki yastığı yaptıkları yatağın başucuna koydu. Eline pikeyi aldığı sırada Duman'da onun elinden pikenin bir ucunu aldı. Alara'ya sahte bir tebessüm edip baktım. "Sen fazla geç kalma. Banyoya hemen gir, geç girersen hasta olabilirsin."
Alara'nın yüzünde bir sevecenlik oluştu. "Yatağı hazırladıktan sonra gireceğim."
Alara'nın elinden, pikenin ucunu sert bir tavırla alarak yüzüne bakmaya devam ettim. "Dışarısı epey soğuk Alara. Bence hemen gir, ısınırsın."
Kız mahcupmuş gibi tebessüm etti, benden gözlerini ayırıp Duman'a baktı.
"Banyodan çıktığımda uyumuş olur musunuz?"
Gözlerimi Duman'a devirdim. Yüzümü buruşturarak ona bakarken, onun yüz ifadesi bir hayli mutluydu. Benden gözlerini ayırıp Alara'ya gözlerinin içi parlayarak baktı. Dudaklarını aralayacakken başımı Alara'ya çevirip sorusunu ben cevapladım. "Evet, ya biz şimdi epey yorgunuz. Hem sende yorgun olmalısın malum yoğun bakımda yattın. Ameliyat oldun."
Duman arkamdan, "Pera haklı. Bugün hepimiz için yorucu bir gündü," diyerek bana katıldı.
Alara gülümsemesini yüzünden eksik etmeden, "Değil mi?" diyerek mırıldandı sinsilikle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ VE DUYGUSUZ (ARA VERİLDİ)
Novela JuvenilAcıma duygusu bir adam için aşağılayıcıydı. Hayatı boyunca ailesi ona acımak dışında hiçbir duyguyu hissettirmedi. Kendi hayatını düzene getirmeye çalışırken, geçmişinden gelen iz ile hayatı darmadağın oldu. Ve bir yandan gençliğinde duygularını dor...