Herkese Selamlar! Tarih yazın...
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! 🤍
Keyifli okumalar! ✨
17|Doğum Günü
Gözlerimi kırpmadan silahın içinden çıkan kurşunun hangi noktaya gittiğine baktım. Allah'tan yere düştü ve kimse yaralanmadı. Yaşadığım şokun etkisinden bir süre çıkamayıp karşımda oluşan kavgayı izledim. Cihan sürekli bana karşı cümleler söyleyip bir yandan da nedensizce gülüyordu. Tam bir psikopattı. En önemlisi de boynumdaki kızarıklığı fark edip bunun üzerine Duman'a alaycı tavırla laf soktu. Bizi birleştirdiğini ve bu hale kendisi getirdiğini övünerek kendini karşımızda resmen yüceltti.
Duman, Cihan'a sert bir yumruk atıp geri çekilirken adımlarımı hızlandırarak yanına gittim. Başımı yüzüne çevirdiğimde öfkeli bakışlarını ve burnundan ve dudaklarından aynı anda sesli soluklarını duydum. Duman beni kolunun altına alarak kapıyı Cihan'ın üstüne sertçe kapattı.
Odaya geçtiğimizde o mırıldanarak küfrederken kolunun altından çıkıp omuzlarımı düşürdüm. Yüzüne öylece, anlamsız bakışlarla baktım. "Öğrendi mi?" Gerçi her şey daha yeni başlamıştı. Cihan'ın bu kadar hızlı saniyeler içerisinde ilişkimizi öğrenmesi çok erkendi. "Ya da sen mi söyledin?"
Duman anında başını bana çevirip gözlerime baktı. "Ben ona nasıl bu durumumuzu söyleyebilirim? Yine kendisiyle gurur duyacaktı hastalıklı köpek! Bir şekilde sürekli birlikte olduğumuzu görünce kendince önceden ilişkimiz olduğunu düşünmüştür." Ses tonu kulağıma öfkeli geliyordu, bu öfkesinin bana olmadığını gayet iyi biliyordum, içinde dinmek bilmeyen öfke duygusu Cihan'a karşıydı.
Yatağa geçip uzandığımda bacaklarımı karnıma çektim. Yüzüm boşluğa dönüktü, arkamdan Duman kendi yerine uzanarak tek nefeste soludu. Arkamdan doğrulup başını yüzüme yaklaştırdığında gözlerimi ister istemez ona çevirdim.
"Yarın seni bir yere götüreceğim. Hem kafan dağılır." Omzuma dudaklarını usulca bastırıp gözlerini kapattığında burnundan soluduğu sakin sıcak solukları tenime çarptı. "İyi geceler Peri Kadın."
İyi geceler Duman...
Gözlerimi ondan çekip kapattığımda uyumaya çalıştım.
Gözlerimi açtığımda Duman'ı uyurken gördüm. Yüzü bana dönüktü ve sırt üstü şekilde yatıyordu. Battaniye ikimizin de bel hizasındaydı. Alt dudağının kan topladığını görünce başparmağımı dudağının üstüne koydum aynısını alt dudağımda hissediyordum. Gece benim için garip olsa da ilk defa biri tarafından sevildiğimi hissettim.
Başparmağımı dudağında hissetti ve dudaklarından mutlu bir tebessüm belirdi. Onun tebessümüyle mayhoş halde gülerek, "Günaydın!" dedim.
Tebessümü yavaşça soldu. "Siz kimsiniz? Benim yanımda yeşil gözlü, kahve saçlı güzel bir kadın uyuyordu. Lakabı duygusuzdu sanırsam," dedi, ekledi. "Gece duygularını ortaya çıkardığım kadın beni bırakıp gitmiş olamaz!"
Güldüm. "Duygusuz bir kadın duygularını dün gece ortaya döktü diye bir bilgi aldım."
Üst dudağı kıvrıldı ve sevecen tavırla, "O bilgiyi kimden aldıysan doğru bilgi," dedi.
Gözlerini açtığında gözlerime baktı. Yüzüme başını yaklaştırıp dudağımın kenarına küçük bir öpücük bırakırken, "Günaydın sevgilim!" dedi sarhoş tavırla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ VE DUYGUSUZ (ARA VERİLDİ)
Teen FictionAcıma duygusu bir adam için aşağılayıcıydı. Hayatı boyunca ailesi ona acımak dışında hiçbir duyguyu hissettirmedi. Kendi hayatını düzene getirmeye çalışırken, geçmişinden gelen iz ile hayatı darmadağın oldu. Ve bir yandan gençliğinde duygularını dor...