Kapitola trinásta

1.8K 51 2
                                    

Keď som vošla do kúpeľne tak som sa zamkla a stačila kľučku aby som si to overila. Nevedela som čo mám očakávať keď z kúpeľne vyjdem. Bude Aiden ešte v našej izbe? Budeme sa rozprávať alebo pôjdeme spať? Dole je stále hluk takže neviem či by som dokázala zaspať.

Svoje myšlienky nato čo sa práve stalo a čo sa bude diať som zahnala hneď ako som vošla do horúcej sprchy a dala na seba môj obľúbený čokoládový sprchový gél. Milujem tu vôňu. Potom čo som sa umyla s mydlom som ešte asi 19 minút len sedela v sprche a nechala na seba tiecť horúcu vodu.

"Madelyn môžeš si pohnúť? Potrebujem ísť čúrať." Aidenov hlas som počula aj cez tečúcu vodu. Okamžite som vypla vodu a zabalila sa do uteráku. Chcela som sa rýchlo utrieť a obliecť no Aiden bol nedočkavý.

"Ak nechceš aby som sa tu kurva počúral otvor už tie zasrané dvere." v tomto dome je aspoň 5 kúpeľní prečo nešiel do nejakej inej?

"Preboha veď už idem" otvorila som mu dvere nech môže vojsť a išla som naspäť pri umývadlo, nad ktorým bolo zrkadlo. "Čo tam tak stojíš veď poď dnu." pozrela som sa naňho ako stojí medzi dverami a ani sa ešte nepohol.

"No ak nechceš aby som pokračoval v tom kde sme skončili tak si okamžite obleč niečo viac ako len ten skurvený malý uterák" pohol sa smerom ku mne a zastavil tesne predomnou.
Zatajila som dych a nevedela čo mu nato povedať. Najhoršie bolo, že som si predstavovala aké by to mohlo byť keby v tom pokračujeme.

"Choď nachvilku prosím von fakt sa potrebujem vyčúrať alebo môžeš kľudne aj zostať." nahodil svoj typicky úškrn.

Bez slova som si pozbierala veci a odišla von z kúpeľne. Okrem slov preboha už idem som mu odvtedy nič nepovedala. Cítila som sa divne pretože som si vôbec nebola istá ako sa mám k nemu po tom chovať.

No môj plán na zvyšný večer bol jasný. Oblečiem sa, pôjdem dole zaželať Olívii všetko najlepšie, keďže som to doteraz neurobila. Som to ale super najlepšia kamarátka že? No a nakoniec sa pokúsim pohľadať Bryana a všetko mu vysvetlím.
No najhoršie je, že hodinu dozadu som mu hovorila že s Aidenom nič mať nebudem a ani nemám a pozrime sa kde sme teraz.
Pre Aidena to možno nič neznamená no pre mňa áno.

"Som hotový. Kľudne choď naspäť a môžeš dokončiť tie ženské sračky, na ktorých si dáte tak záležať ako makeup, vlasy a tak." hovoril mi zatiaľ čo sa usadil na posteľ a obliekal si rifle.

Áno bol stále v boxerkách ale boli čisté a nie mokré takže si ich už musel vymeniť.

"Načo by som to robila keď som už bola v sprche? Keby chcem byť namaľovaná a mať upravené vlasy tak do sprchy jednoducho nejdem." povedala som mu s nezáujmom, pretože som fakt nechápala prečo by som sa automaticky mala ísť znova maľovať.

"Chceš mi povedať, že dole pôjdeš v obyčajnom tričku, legínach a bez makeupu?" pozrel na mna prekvapene. Naozaj nechápem čo je natom také zvláštne.

"Presne to sa chystám urobiť. Navyše nebudem dole dlho len zaželám Liv všetko najlepšie a ešte si niečo musím vybaviť. Potom pôjdem jednoducho do izby a budem sa snažiť spať po tomto celom dni."

"Tak poďme spolu zaželáme obaja Liv všetko najlepšie a potom si pôjdeme ľahnúť. Aj tak sa mi nechce byť už medzi tými ľudmi." povedal úplne spokojným tónom. Ah Aiden ver, že ani mne sa tam nechce byť. Ale musím nájsť ešte Bryana.

"Dobre tak teda poďme." naznačila som mu pohybom hlavy aby sa postavil z postele a išli sme dole. Pochopil to tak tak aj urobil.

Ako sme schádzali dole schodmi hneď som uvidela svoju kamarátku sedieť na tom istom mieste kde bola aj pred pár hodinami. Sav a Matt tu už neboli. Predpokladám že sú v ich izbe.

AIDEN JAYDEN TORRESWhere stories live. Discover now