Keď sme prišli k Aidenovi domov musela som ísť naozaj rýchlo cikať. Myslela som, že to nevydržím už cestou autom. Keď som bola hotová umyla som si rýchlo ruky a šla k nemu do izby. No bola tam tma. Zažala som svetlo a rozhliadla sa po izbe. Mám pocit akoby to bola moja vlastná izba a nie len Aidenová, pretože všade tu sakra cítim jeho vôňu.
Zrazu sa okolo môjho tela obmotali svalnaté ruky.
"Poď ideme si ľahnúť." zatiahol má za ruku do postele.
"Fuj preboha počkaj. Mám na sebe mokré plavky, na ktorých mám šaty. Naozaj to nenavidim keď mám pod oblečením niečo mokré." zhrozila som sa nad predstavou, žeby som v tom musela spať.
"Ale veď nikto nehovoril o tom, že budeme spať v oblečení." zasmial sa a hladkal mi stehno.
Povzdvihla som obočie a pozerala naňho.
"Dobre chápem, dám ti nejaké tričko a boxerky."
"Šla by som rada aj do sprchy. Nechcem smrdieť ako jazero." zasmiala som sa tentokrát ja.
"Nech sa páči." rukou naznačil, že kľudne môžem ísť.
Postavila som sa teda z jeho postele dala mu letmý bozk na pery a šla do kúpeľne.
Keď som vošla hneď som si vyzliekla šaty a plavky a vošla do horúcej sprchy.
Asi po 10 minútach som počula ako Aiden vošiel do kúpeľne."Zlato priniesol som ti tie veci a vyberiem ti uterak." keďže sprcha bola presklená videla som ja jeho a aj on mňa.
Neviem z akeho dôvodu no vôbec som sa nehanbila. Pred ním som si prišla prirodzená aj úplne nahá.
Zrazu som videla ako sa začal vyzliekať a keď si dal nakoniec dole boxerky otvoril dvere od sprchy a vošiel dnu.
"Čo to - čo to robíš?" zarazene som hľadela na jeho nádhernú postavu. Jeho svaly na rukách a na bruchu.
"Idem sa osprchovať predsa nechcem smrdieť ako jazero a takto ušetríme vodu." zasmial sa a otočil sa chrbtom aby zavrel za sebou dvere.
Zahľadela som sa na jeho naozaj božský zadok. Veď on má lepší zadok ako ja. Zrazu sa jeho zadok otočil a už som ho nevidela.
Pozrela som sa naňho a na jeho tvári bol úškrn."Páči sa ti to?"
"Ani nevieš ako." uškrnula som sa naňho tak isto ako on na mňa.
Potom som sa mu otočila chrbtom a zohla sa po hubku a mydlo, ktoré mal položené na zemi.
Jeho ruky spočinuli na mojich bokoch a ja som sa automaticky vystrela.
Hneď nato som zacítila jeho horúci dych pri mojom uchu."Kurva toto už nerob lebo ťa pretiahnem hneď tu."
S pohľadom na kachličky som mu odpovedala: "Čo keby to chcem?"
Jeho hlava spadla medzi moje rameno a krk.
"Zlato vieš ako moc to chcem? Odkedy som ťa videl v rozpoložení, ktoré ti spôsobujem len ja ale nemyslím si, že to je najlepší nápad práve tu." hneď ako odpovedal mi dal maličký bozk na krk.
"Kto povedal, že musíme zostať tu?" otočila som sa k nemu a zahľadela som sa mu do očí.
"Pre krista Madelyn týmto mi to neuľahčuješ."
Svoj pohľad som zapichla do zeme. Teraz neviem čo si mám myslieť. Pred pár sekundami mi povedal, že má strašne chce a teraz keď sa mu chcem dať úplne celá má odmieta.
YOU ARE READING
AIDEN JAYDEN TORRES
Romance~AIDEN JAYDEN TORRES~ Keď vedel, že nebudem odpovedať dodal: „Myslíš si, že neviem čo pri mne cítiš? Myslíš si, že neviem, že žiadny idiot menom Bryan alebo nech to je kludne aj Asher, Scott alebo aj všetci moji kamaráti ti nespôsobia zimomriavky po...