S Aidenom sme boli u mojich rodičov už 3 dni. Môžem potvrdiť, že si celkom porozumeli. Otec bol najprv menej zhovorčivý ako mama no nakoniec si sadli.
No hlavne vtedy keď po večeroch spolu pili pivo a pozerali futbal."No tak Madie musíte ešte niekedy prísť." mama sa ma snaží presvedčiť odkedy sme prišli, že musíme čo najskôr prísť znova.
"Mami samozrejme, že prídem." pousmiala som sa na ňu. "Len vieš v škole je teraz toho veľa a ešte aj robota." mykla som ramenami a na tvári mala výraz, ktorý jasne vravel, že hneď ako to bude možné prídem.
"Dobre zlatko." mama mi úsmev vrátila. "A ako sa má Savannah? Stále je s tým Mattom?" moja mama vedela byť zvedavá čo sa týka mojich kamarátov. Teda nie zvedavá ale zaujímala sa.
Je predsa vždy lepšie akoby sa nemala vôbec zaujímať o môj život, nie?
Nad myšlienkou nich dvoch som sa musela pousmiať.
"Áno je a sú spolu veľmi šťastný."Savannin vzťah s Mattom bol vždy dobrý. Samozrejme ako v každom vzťahu sú aj pro a proti. No musím uznať, že oni dvaja mali oveľa viac pro. Nehádali sa skoro vôbec a ak aj tak za hlúposti, ktoré sa hneď vyriešili.
"Idem si ľahnúť mami som unavená." pohladila som ju po chrbte a vyšla z kuchyne. "Tati idem si ľahnúť." podišla som ku gauču kde sedel otec a Aiden. Otcovi som dala bozk na líce a Aidenovi na pery. "Dobrú."
"Hneď som pri tebe." Aiden mi zašepkal do ucha tesne predtým ako som sa odtiahla.
Pousmiala som sa nad myšlienkou, že zachvíľku budeme ležať u mňa v posteli a konečne bude tento deň u konca. Zajtra odchádzame naspäť do mesta čo znamená škola, práca a další stres.
Prišla som do mojej izby a vyzliekla si svoje pyzamove nohavice. Nenavidim spávať v nohaviciach len keď nieje zima. Inokedy spávam len v nohavičkách. A inak tomu nebude ani dnes.
Svoje oči som zavrela a o pár minút som cítila ako zaspavam. No to by má nemohol vyrušiť Aiden, ktorý si má celou silou pritiahol na svoju hruď.
"Práve si má zobudil." zavrčala som otrávene.
"Ale zlato nebuď taká nervózna." zasmial sa nad mojou reakciou a lepšie sa uložil.
"Veľmi dobre vieš, že keď má niekto prebudí keď zaspávať tak už hodnú chvíľu nezaspím." chcela som sa mu otočiť chrbtom no nedovolil mi to.
"Dobre dobre prepáč." dal mi bozk na čelo. "Len som ťa chcel mať pri sebe aby sa mi lepšie spalo." nedalo mi to a pousmiala som sa do jeho hrude nad jeho poznámkou.
"Vieš, že viem, že si sa práve usmiala?" jednoznačne to hovoril s úsmevom na tvári. Nemusela som ho vidieť a vedela som, že mám pravdu.
"Lepšie akoby som bola ďalej nahnevaná nie?"
Vyzdvihla som sa na ruky a pozerala mu do oči, ktoré som videla vďaka mesačnému svetlu.
Pomaličky som sa k nemu naklonila a pobozkala ho na tie úžasne pery. Samozrejme mu to vôbec neprekážalo. Jeho ruky som pocítila na mojom zadku, za ktorý si má vyzdvihol na seba a posadil sa."Do pekla." povzdychla som keď som ho pod sebou úplne celého zacítila.
Keď som sa pohla so svojim telom po tom jeho počula som jeho maličký ston. Milujem ten pocit keď viem, že mu to dnes sposobujem práve ja.
Dnes hovorím preto lebo viem, že mal dievčatá aj predomnou. Je to Aiden vie to skoro každý. A je to aj celkom očividné.
"Zlato kľudne to opakuj." povzdychol mi do krku.
Počúvala som ho na slovo. Je to predsa aj pre mna prospešné. Cítila som nával toho úžasného pocitu no Aiden mal iné plány.
"Takto to nepôjde." rozhodne si povedal a nadvihol ma, stiahlom mi nohavičky a jemu boxerky. "Teraz si na mňa pomaly sadneš." prikývla som nad jeho poznámkou.
"Počkaj a kondom?" šepkala som keďže sme boli v úplne tichom dome s mojimi rodičmi.
"Zlato musíš mi veriť, že sa nič zlé nestane." chytil mi tvar do dlaní.
Už som vám určite opisovala ten pocit ako mu dokážem úplne veriť keď vidím v jeho tvári pravdu.
No obávam sa, že ak by sa niečo stalo to neovplyvní ani on.
Povzdychla som si a nadvihla sa. Potom som sa mu pozrela do oči a pomaličky si začala sadať.
"O môj-" umlčal má bozkom.
"Ja viem zlato." povedal keď sa odtiahol. "Teraz sa začni hýbať." rozkázal.
Urobila som čo povedal a bože bolo to skvelé. Hýbala som sa stále v jednom rytme.
"Si skvelá naozaj úžasná." pricucol sa mi na krk a držal sa má za chrbát akoby som mu mala niekam utiecť.
"Aiden už - už budem-" povzdychla som.
"Urob sa pre mňa, Madelyn." povedal do môjho krku a ja som neurobila nič iné než by mi on povedal.
Ráno som sa prebudila úplne skvelo vyspatá. Neviem či to bolo tým nočným sexom alebo tým, že po dlhšej dobe spím viac dni za sebou v mojej posteli.
Keď som sa zobudila Aiden ešte spal. Potichu som sa postavila z postele a šla do kúpeľne. Tam som vykonala svoju každodennú hygienu a šla dole do kuchyne po kávu. Káva je môj najlepsi kamarát každé rano.
V kuchyni som uvidela maminu, ktorá už varila obed. Pozrela som sa na hodiny, ktoré sú na tribe a uvidela, že je 9:34 rano.
"Ahoj, mami." podišla som k nej a dala jej bozk na líce. Potom som podišla ku káve a naliala si ju do hrnčeka.
"Dobre ráno srdiečko." pousmiala sa na mňa a ďalej krájala mäso.
Keď som dopila svoju kávu zobrala som si misku, nožík a zemiaky ktoré mala pripravené a začala ich krájať. Keď už som tu tak jej aspoň pomôžem.
"Madelyn, zlatko povedz mi ako ste sa spoznali. Nič si mi o vás nepovedala." mama prerušila ticho s tebou, ktorú by som najmenej čakala. Myslelaa som, že keď sa má to nespytala posledné 3 dni tak ju to asi moc nezaujíma.
"Kde je otec?" podala som otázku do vzduchu.
"Tvoj otec šiel do obchodu. Teraz môžeš začať."
Nervózne som sa pousmiala.
"Neviem mami. Cez Savannah a Matta. Asi." povedala som priamo no neisto.
"Asi?" skrčila obočie a nechápala výrazu asi.
"Myslím tým, že sme sa poznali aj predtým. No vysočinou len tak, že má niekedy Aiden bral domov zo školy alebo keď bol u nás s Mattom. No nikdy sme sa nejako extra nebavili až do Olíviinej oslavy. Vtedy sme sa zblížili a celkom mi pomohol. Odvtedy ak ti mám pravdu povedať sa ho nechcem zbaviť ani nič čo by mi ho malo dať preč zo života." pousmiala som sa pre seba.
"To je dobre Madie. Je totižto vidieť, že sa lúbite a si šťastná. Keď si šťastná ty, dcéra moja nič iné neni dôležité." usmiala sa a pohladila mi líce. Potom sa pozrela smerom z kuchyne.
"Dobré ráno chlapče." otočila som sa tým odkryl smerom a videla svojho chlapca ako sa uškŕňa od ucha k uchu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nečakane a krátke ja viem.
No sľubujem, že v najbližších dňoch vyjde ďalšia a dlhšia časť.
Elizabeth <3
YOU ARE READING
AIDEN JAYDEN TORRES
Romance~AIDEN JAYDEN TORRES~ Keď vedel, že nebudem odpovedať dodal: „Myslíš si, že neviem čo pri mne cítiš? Myslíš si, že neviem, že žiadny idiot menom Bryan alebo nech to je kludne aj Asher, Scott alebo aj všetci moji kamaráti ti nespôsobia zimomriavky po...