Prešlo už celkom pár dní od toho čo sa stalo u Aidena v byte. Odvtedy keď sme sa videli sme sa navzájom ignorovali. Poviem vám, že jemu to išlo excelentne. Mne o čosi horšie. Vždy keď som vycítila správny čas tak som okom zablúdila práve k nemu.
Musím spomenúť aj to, že za tie dni vystriedal veľmi veľa dievčat. A to neviem koľko ich bolo medzi tým ako sme sa videli.Dnes je nedeľa večer a keďže zajtra je oficiálne prvý pondelok čo nieje úplne výnimočne no keď poviem, že zajtra začína škola je to lepšie?
Priznám sa vôbec sa neteším.No mám aj dobre správy
Napísali mi mail z roboty v bare, o ktorej som sa dozvedela ešte na chate. V piatok by som mala nastúpiť prvýkrát.
Potom je tu ešte tá vec s Olíviou. Vôbec sme sa nerozprávali od toho večera a myslím, že to tak ešte aj dlho bude. Ja nemám náladu na ňu a podľa mňa ona na mňa tiež nie. S Masonom sme sa o tom moc nerozprávali skôr a takých bežnejších veciach. No myslím, že ten rozchod mu len a len prospel. Začal oveľa viac cvičiť a vyzerá byť šťastnejší a vyrovnanejší?Rozhodla som sa, že dnes pôjdem spať skôr aby som rano vstala, predsa len neni som zvyknú vstávať o šiestej ráno.
Ešte večer som si prichystala oblečenie aby som sa tým nezaoberala ráno. Zvolila som svoje najobľúbenejšie čierne šaty, ktoré boli v pase úzke a sukňu mali mierne voľnú. Ale naozaj len mierne. Mali véčkový výstrih a krátke rukávy. Stále bolo teplo keďže je začiatok septembra čiže to bola super voľba.Keď som už zaspavala zrazu mi pípla SMS-ka
Zobrala som svoj mobil zo stolíka a pozrela aký kreten mi to teraz píše.Savannah
Dobrú noc hlupáčka.Nad tou správou som sa pousmiala. Je to taká naša 'tradícia', že si napíšeme pred spaním keď spíme obe doma.
Madelyn
Dobrú noc aj tebe prajem.Vypla som si už preistotu zvuk na mobile aby má nič nebudilo.
Rano som vstala celkom vyspatá. Rýchlo som sa postavila z postele, pretože som vedela, že keby nachvíľu zavriem oči som schopná znova zaspať.
Rýchlo som šla do kúpeľne a vykonala všetko čo sa rano robí. Potom som šla urobiť kávu mne aj Sav. Raňajky som vynechala, pretože mi takto skoro nechuti a ani by som nestíhala.
Išla som do svojej izby a tam sa obliekla. Potom som sa mierne nalíčila čo vlastne robim vždy keď sa malujem nikdy to nejako nenamáham. A nakoniec si zvýraznila mierne svoje prirodzene vlny kulmou.
Sav si brala auto keďže to mala ďalej od školy a ja som šla autobusom. Nevadilo mi to a keby aj nechcem nemám na vyber pretože keby má má zaniesť Sav nestíhali by sme.
Keď som vošla do budovy školy okamžite mi pohľad padol na Matta, Ashera a Aidena. Pri nich boli ich asi spolužiačky. Bola tam aj Adison.
Potom som zahliadla svoju spolužiačku Carmen a najlepšieho kamaráta Charlesa.
Vždy som si myslela, že skončia spolu no oni sú celkom iní. A je pravda, že veľa ľudí vraví, že protiklady sa priťahujú no u nich to tak naozaj nie je. Sme proste všetci traja len kamaráti a nikto nič viac. Charlesa poznám od svojich 5 a Carmen od začiatku strednej."Čau kočka." zakričala Carmen a stiahla má do medvedieho objatia.
"Carmen pusti má veď má rozpučíš." zasmiala som sa no bola som rada.
Keď má pustila objala som Charlesa a on mi pošepkal do ucha: "Dnes vyzeráš naozaj super, Longardsová."
Keď som sa odtiahla tak som mu odpovedala, že aj on a spolu sme sa všetci zasmiali.
ESTÁS LEYENDO
AIDEN JAYDEN TORRES
Romance~AIDEN JAYDEN TORRES~ Keď vedel, že nebudem odpovedať dodal: „Myslíš si, že neviem čo pri mne cítiš? Myslíš si, že neviem, že žiadny idiot menom Bryan alebo nech to je kludne aj Asher, Scott alebo aj všetci moji kamaráti ti nespôsobia zimomriavky po...