Kapitola tridsiatasiedma

1.5K 45 1
                                    

Liv so Sav boli do 5 minút na parkete a vykrúcali bokmi ako najviac vedeli.
Videla som, že Terrel sedí sám a tak som sa rozhodla, že si k nemu nachvíľu prisadnem.

"Ahoj." usmiala som sa naňho a musela trocha hlasnejšie hovoriť, keďže v klube bol neskutočný hluk.

"Ahoj." úsmev mi opätoval.

"Tak ako si pokročil s tvojim lovom?"

"Priznám sa, že celkom sa mi páči tá brunetka. Ale neviem ešte sa rozhodnem." pokrčil ramenami a ďalej sledoval ľudí čo tancujú na parkete.

"Počuj Terrel, chcela som sa ti ospravedlniť zato ako sa najprv Aiden správal." Terrelov pohľad už patril mne a trocha sa ku mne aj celým telom pootočil.

"Neospravedlňuj sa." mierne sa usmial. "Chápem ho. Keby mám niekoho koho milujem tak by som si ju tiež strážil najviac ako sa len dá."

Pousmiala som sa aj ja a pozrela sa do zeme. "Neviem či sa to dá nazvať, že ma miluje ale aj tak ďakujem, že to chápeš." môj pohľad zablúdil k Aidenovi, ktorý má sledoval cely čas. Jeho oči neopustili tie moje ani na jednu sekundu.

Terrel sa znova pozeral na parket ale aj tak sa mi prihovoril: "Vieš práve teraz viem, že na teba cely čas pozeral ako zamilovaný idiot. Takže ver mi, že ak niečo takéto poviem mám pravdu." nakoniec si odpil zo svojho poháru.

"Ako myslíš. Ďakujem ti Terrel naozaj." usmiala som sa, postavila sa a začala som kráčať k parketu kde boli moje kamarátky.

"Madelyyyyyn!!!!" zakričali obe naraz.

"Som tu!" zakričala som im naspäť a začala som mierne krútiť bokmi.

Nášmu stolu som bola otočená chrbtom a vnímala len hudbu a svoje pohyby. O pár sekúnd keď za Sav prišiel Matt a Liv niekam zmizla, no netuším kam som sa otočila k nášmu stolu no stále tancovala.
Videla som ako sa Aiden na mňa pozeral. Jeho pohľad mi spôsoboval zimomriavky na celom tele no stále som pokračovala v tancovaní. S prstami som si prešla cez svoje blonďavé vlasy a nesputala z neho pohľad. Pomalými pohybmi som si prešla z vlasom nižšie na moju hrub. Potom ešte nietzsche na trup a začala krútiť bokmi výraznejšie ako doteraz.

Ani som si neuvedomila, že sa Aiden prúdko postavil a začal kráčať ku mne. Otočila som sa mu chrbát a hneď nato zacítila jeho veľké dlane na mojich bokoch. Jeho dlane som prikryla tými svojimi a jeho hlava dopadla medzi môj krk. Jeho dych som cítila na svojom krku a zatvorila oči.

"Vieš vôbec ako skurvene dobre vyzeráš?" jeho dych má pošteklil na mojej pokožke. "Keby zostanem pritom stole ešte o sekundu dlhšie musel by som niečo spraviť s tým čo si mi spôsobila, zlato."

"Čo som ti spôsobila." neviem či to bol vzdych alebo normálna otázka.

"To, že si tancovala len pre mňa spôsobilo to, že sa mi v sekunde postavil." jeho dlane prešli na moje brucho a jemne masírovali moje brucho.

Zahryzla som si do pery aby som nezavzdyhala na cely klub.

"Mám chuť z teba vyšukať dušu."

"Tak prečo si to už neurobil?" otočila som sa mu tvárou k tej jeho a pozerala sa mu do očí.

Chvíľu na mňa hľadel a potom sa obzrel k nášmu stolu. Nikto tam nesedel. Dokonca ani Adison. Keď videl to iste čo ja otočil sa naspäť ku mne.

"Poďme domov." chytil má za ruku a začal ťahať preč z klubu.

Nebudem klamať ak poviem, že táto jazda autom bola moja najrýchlejšia a najviac nebezpečná.

AIDEN JAYDEN TORRESWhere stories live. Discover now