Kapitola dvadsiatatretia

1.8K 51 0
                                    


Rýchlosťou blesku som sa prehnala spomedzi všetkých tých ľudí, ktorí tu tancovali aby som sa dostala čo najrýchlejšie k nášmu stolu. Teda v podstate k ich stolu. Ja som tam strávila dokopy tak pol hodinu. Neviem kde bol Aiden no len by mi vyhovovalo keby tam nie je. Keď som od neho odchádzala ešte stále bol v tej chodbičke a pochybujem žeby sa pri stôl dostal skôr ako ja.

Do niekoho som celou silou strčila no omylom.

„Preboha prepáč nechcela som do teba tak strčiť." bol to chlapec, ktorý tancoval s nejakým dievčaťom tak ako skoro každý v tomto klube.

„V pohode. Nabudúce lepšie pozeraj." Kretén. Veď som sa pozerala veľmi dobre nemôžem zato, že tu musí byť toľko ľudí až sa nedá nijako prechádzať.

Keď som prišla k stolu chýbal uňho len Asher a Bryan. No a Aiden. Vedela som, že keď pôjdem čo najrýchlejšie tu ešte nebude. Teda dúfala som v to.

Sadla som si ešte nachvíľku na voľné miesto a porozhliadla sa po klube.

„Ako to, že si sa ešte vrátila?" nechutný a odporný hlas mi vnikol do mojich uší. Bola to Adison.

„Neboj sa o chvíľu odchádzam." ironicky som sa usmiala a naliala si posledný pohárik ginu. Hodila som ho rýchlo do seba a zapálila si cigaretu na ukľudnenie.

„Fuj preboha zhasni to. Neskutočne odporne to smrdí." dala si ruku pred nos a afektovane rozhadzovala druhou rukou.

„Ono asi preto lebo je to zapálená cigareta. A ak si si nevšimla, každý druhý človek čo je tu tu fajčí, pretože je to klub, v ktorom to vnútri dovolia." potiahla som si z cigarety a po vydýchnutí dymu dodala: „A ak sa ti nepáči hneď oproti je ďalší, v ktorom je to zakázané."

Nepovedala mi nato nič len odvrátila hlavu. Zrazu som periférne z boku videla ako si mohutná postava sadá pri Adison. Aiden si sadol pri svoju pravdepodobne priateľku a ruku si preložil cez operadlo sedačky.  Rozhodla som sa, že ten posledný pohárik nebude až tak posledný. Vlastne mám chuť sa opiť. Naliala som si ďalší a za ním ďalší. Takto som pokračovala ešte asi trikrát dokým som nezacítila, že mi je už teplo.

Vtedy som sa rozhodla, že mám dosť.

Postavila som sa a povedala si, že je čas aby som sa rozlúčila a odišla konečne domov.

„Čo sa deje Mads?" zvedavo na mňa hľadeli všetci no len Sav sa ma spýtala či sa niečo deje. Keď ja ani neviem Sav čo sa so mnou deje.

„Ja len, že už idem domov. Som unavená z práce potrebujem sa vyspať." Sav sa na mňa usmiala a pokývala hlavou na znak súhlasu. Myslela som, že Liv bude mať nejakú hlúpu pripomienku o tom, že sa vôbec neviem zabávať.

No áno môže to byť pravda, že dnes so mnou nebola zábava no neviem akoby sa správala ona kebyže je celý deň doslova v práci a potom sa má ísť ešte zabávať do klubu + s tými ľuďmi, ktorí tu ani nemali byť.

Všetkých okrem Adison a Aidena som objala a chcela ísť preč no prišiel Asher. Ako ja toho chlapca nenávidím z celého srdca.

„A mňa kto objíme?" ruky rozprestrel akoby som ho mala naozaj objať.

„Neviem a je mi to jedno. No ja to nebudem." bez záujmu som ho obišla.

„Hovorím raz ma budeš až prosiť. Znova ako vtedy."

Otočila som sa naňho: „Ty si fakt psychopat."

„Och zlatko to nie je pravda. Len viem o čo som prišiel a chcem to. To je všetko." priblížil sa ku mne a chytil mi ruku. No nie ako vtedy na chate toto bolo skôr pohladenie. Aj tak sa mi z toho dotyku chcelo vracať.

AIDEN JAYDEN TORRESWhere stories live. Discover now