Keď sme prišli k Aidenovi nakoniec sme si len ľahli a šli spať.
Rano som sa zobudila no Aiden ešte spal. Vyzeral tak pokojne a uvoľnene. Mala som chuť sa dotknúť jeho tvare no nechcela som ho zobudiť.
Postavila som sa z jeho obrovskej postele a v jeho tričku šla do kuchyne.
Tak som urobila sebe aj jemu rýchlu kávu a praženicu. Kávu som si zobrala so sebou na ich veľmi veľkú terasu keďže bývali na úplne hornom poschodí.Výhľad bol krásny. Ich bytovka mala vlastný súkromný maly park. Vonku už behali nejaké deti, ktoré si užívali slnečné lúče a posledné dni leta. Až teraz som si vlastne uvedomila, že o pár dni začína škola a stále som si nevyriešila veci čo sa tykajú toho ako budem všetko stíhať. Nejako to vyriešim. Pracovať musím a tak isto aj chodiť do školy.
"Dobré ráno." dvere sa otvorili a von vyšiel Aiden v boxerkách.
"Ahoj." otočila som naňho hlavu a pousmiala sa.
"Myslel som, že si odišla." poznamenal a odpil si z kávy. Potom si sadol do kresla oproti mne a ja som sedela na väčšom vonkajšom gauči.
Terasu mali naozaj nádhernú. Mali tu veľmi veľký záhradný nábytok a určite aj drahý. Dokonca tu mali aj menší bar s barovými stoličkami a potom aj plynové ohnisko."Nie len som bola vyspatá a nechcela som ťa budiť." pozerala som sa do svojho hrnčeka, v ktorom bola káva.
Zrazu sa postavil a prešiel ku mne. Sadol si hneď pri mňa a zahladel sa mi do očí.
Svoj pohľad som zdvihla na neho a usmiala sa.
"Čo?"On len pokrútil hlavou a na tvári mal úsmev.
Potom sa zrazu prilepil na moje pery a vášnivo má bozkával. Hneď nato mi zobral moj hrnček z rúk a položil na stolík pred nami.
Potom má chytil za chrbát a posunul ďalej aby sme si mohli ľahnúť.Ja som spolupracovala a pootvorila trochu usta. Neváhal a hneď mi do nich vliezol jazykom.
Rozhodla som sa, že dnes to bude on kto z toho niečo bude mať.
Síce som nevedela až tak moc čo mám presne robiť aby sa mu to páčilo ale skúsim to.Rukou som prešla po jeho boxerkách a už vtedy zacítila hrčku, ktorá sa tam vytvára.
Cítila som ako ním trhlo a do bozku sa usmiala. Potom som sa rozhodla, že lepšie bude ak budem ja hore. Pretocila som nás a sedela na ňom obkročmo.Jeho pohľad má skúmal a cítila som ho na každom jednom kúsku môjho tela. Nikdy som s nikým nič take necítila a neviem či mi to nespôsobí len problémy. Ale práve teraz som to nechcela riešiť.
Išla som sa k nemu nakloniť aby som ho pobozkala no tesne pred jeho perami som sa zastavila.
"Počkaj." pozrela som naňho a on nadvihol obočie. Jeho ruky boli položené na mojich bokoch a jemne ich masírovali. "Urobila som ti praženicu aby si nebol hladný." vážne Madelyn? V hlave som sa čapla po čele.
"Preboha Mads, teraz ti seriem na tvoju praženicu." okamžite dal svoje pery znova na tie moje. Samozrejme vôbec som sa nesťažovala.
Rukou som znova smerovala k jeho rozkroku no tentokrát som ju dala pod jeho boxerky. Pohladila som ho po jeho prirodzení a zobrala ho do rúk. Už len z hmatoveho hľadiska viem povedať, že je poriadne veľký.
"Pokračuj. Rýchlejšie." zakloniť hlavu a mierne zatvoril oči. To mi stačilo nato aby som vedela, že mu to je prijemne.
Ďalej som pokračovala v tom čo som začala a on sa po chvíľke znova naklonil ku mne a pobozkal má. Keď som cítila, že už ide ku koncu ešte viac som zrýchlila a on vyvrcholil.
Zadychane na mňa hľadel a ja som nevedela čo mám teraz robiť.
YOU ARE READING
AIDEN JAYDEN TORRES
Romance~AIDEN JAYDEN TORRES~ Keď vedel, že nebudem odpovedať dodal: „Myslíš si, že neviem čo pri mne cítiš? Myslíš si, že neviem, že žiadny idiot menom Bryan alebo nech to je kludne aj Asher, Scott alebo aj všetci moji kamaráti ti nespôsobia zimomriavky po...